Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печиво сухе (типу «Марія»)
Очікувана вартість
47 500,00 UAH
UA-2021-01-11-003405-a 861e36f35dcb4daaac07b766127b439b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 47 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Печиво сухе (типу «Марія») для харчування дітей закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 кілограми
Печиво сухе (типу «Марія»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Коростенський район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10 ( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 17:23
Оголошення спрощена печиво.docx
11 січня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 17:23
Оголошення спрощена печиво.docx
11 січня 2021 17:19
Оголошення спрощена печиво.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 42 750,00
UAH з ПДВ
42 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 15:45
Електронний підпис
20 січня 2021 15:44
печиво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
Переможець 42 750,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 18:19

Документи

22 січня 2021 18:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
42 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 18:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 17:08
Дод угода 7 печиво.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 17:02
Дод угода 7 печиво.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 11:28
Дод угода 6 печиво.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 12:55
Дод угода 5 печиво.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 17:24
Дод угода 4 печиво.PDF зміни до договору
02 серпня 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 10:20
Дод угода 3 печиво.PDF зміни до договору
25 червня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 23:23
Дод угода 2 печиво.PDF зміни до договору
09 червня 2021 23:22
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 19:13
Дод угода 1 печиво.PDF зміни до договору
27 січня 2021 19:13
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 19:06
Договір печиво.PDF укладений
27 січня 2021 19:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 20 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 до договору № 7 від 26 січня 2021 року про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 7 від 26 січня 2021 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару без ПДВ - 42750 грн 00 коп (сорок дві тисячі сімсот п’ятдесят грн. 00 коп), з них січень – червень 2021 року – 20 000 грн.00 коп.(двадцять тисяч грн.00 коп. ) без ПДВ – наявні кошторисні призначення, липень – грудень 2021 року – 22 750 грн.00 коп. (двадцять дві тисячі сімсот п’ятдесят грн.00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з відкриттям другої групи Великофоснянського закладу дошкільної освіти в с. Невгоди згідно рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради від 27.05.2021 року №163 та наказу по відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 28.05.2021 року № 164 , сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору №7 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з припиненням діяльності шляхом ліквідації Черепинського закладу дошкільної освіти з 18.06.2021 року згідно рішення восьмої сесії VIII скликання Овруцької міської ради від 10.06.2021 №558 та наказу від 15.06.2021 року №186 по відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради , сторони уклали додаткову угоду №3 (далі - додаткова угода) до договору №7 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з підвищенням споживчих цін на товар, що підтверджується довідкою Головного управління статистики у Житомирській області від 14.07.2021 року № 03.02-16/1-222, листа Учасника від 19.07.2021 року №597, відповідно п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1 договору , сторони уклали додаткову угоду №4 (далі - додаткова угода) до договору № 7 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 6 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №5 (далі - додаткова угода) до договору № 7 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 3457 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №6 (далі - додаткова угода) до договору № 7 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 13293,00 грн,, відповідно п.1.3, п.11.1договору, п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони уклали додаткову угоду №7 (далі - додаткова угода) до договору № 7 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 13293,00 грн,, відповідно п.1.3, п.11.1договору, п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони уклали додаткову угоду №7 (далі - додаткова угода) до договору № 7 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 457,00
UAH