Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вул. Лохвицька,1 в м. Гадяч Полтавської області»)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-01-11-003334-a 90fd1f9945c64c3a9b34384b256f04af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Цимбал

+380979332622 zakupivli.gad_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999218
Вебсайт: http://ghadiach-crl.pl.ua/
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1
Контактна особа: Аліна Цимбал
+380979332622
zakupivli.gad_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 19:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 15:55
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вул. Лохвицька,1 в м. Гадяч Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 100% післяоплата протягом 120 днів з моменту підписання обома Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату цієї суми (з передачею Замовнику розробленої проектно-кошторисної документації в повному обсязі та позитивного комплексного висновку державної експертизи проектно-кошторисної документації) Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 17:05
Проєкт договору.doc
11 січня 2021 17:05
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до Оголошення
Дата подання: 12 січня 2021 13:42
Дата відповіді: 13 січня 2021 11:46
Шановний Замовнику! Чи буде вважатись суттевою помилкою наданий учасником повністю виконаний аналогічний договір , але не на протязі 3-х років, а дещо більше? Адже обмеження за терміном виконання аналогічних договорів не характерезує його, як не професійного та не відповідального учасника, і все-рівно буде підтвердженням аналогічного досвіду по даним роботам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п. 11.11. Оголошення, аналогічним, у розумінні даної документації є повністю виконаний договір/ри на протязі останніх 3-х років на розробку проектно-кошторисної документації на утеплення (термомодернізація) приміщення, зіставний за обсягами і складністю. Замовник зазначив даний критерій для впевненості, що Учасник володіє актуальними та новітніми знаннями в даній сфері, підтвердженням чого є виконаний/ні договір/ри на протязі трьох років. Так, це буде вважатись помилкою, адже в Оголошенні зазначені вимоги, яким Учасники повинні відповідати.
Уточнення до оголошення
Дата подання: 12 січня 2021 19:34
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:12
Чи необхідно розробляти Ескізний проект отримання містобудівних умов і обмежень.Чи потрібні для розробки проектно-кошторисної документації містобудівні умови і обмеження
Відповідь: Шановний Учасник, розробляти ескізний проект отримання містобудівних умов і обмежень не потрібно. Для розробки проектно-кошторисної документації містобудівні умови і обмеження не потрібні.
Стосовно тендера на даний об'єкт
Дата подання: 15 січня 2021 12:34
Дата відповіді: 15 січня 2021 16:34
На 15.01 2021 рік не були виділені гроші на виготовлення проектної=кошторисної документації по капітальному ремонту (термомодернизации) головного корпусу КНП "Гадяька МЦЛ" по ул Лохвицкая, 1 в м. Гадяч Полтавської області. Яким чином ви збираєтеся розраховуваться з генпроектировщиком.
Відповідь: Шановний Учасник, рекомендуємо перед тим, як ставити такі питання, уважно вивчити інформацію про оголошену спрощену закупівлю. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до опублікованого плану закупівлі на сайті Prozorro UA-P-2021-01-11-004047-a , зазначено, що джерело фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), якими Замовник буде розраховуватися за виконані роботи по виготовленню проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вул. Лохвицька,1 в м. Гадяч Полтавської області».
Стосовно тендера
Дата подання: 15 січня 2021 12:44
Дата відповіді: 15 січня 2021 16:35
Прежде подавать на тендер проектные работы необходимо согласовать вопрос финансирования с Громадою. Считаю Ваши действия незаконными.
Відповідь: Шановний Учасник, джерелом фінансування даної закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Дії Замовника ніяким чином не порушують чинне законодавство.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-003334-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 11 січня 2021 17:34
Дискримінаційна вимога
Проведення огляду об’єкту та складання Акт обстеження об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника є дискримінаційною вимогою. У складі своєї Пропозиції надати Довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням Замовнику на електронну адресу обмірювальних креслень в форматі pdf. Представник Замовника (КНП «Гадяцька МЦЛ») підтверджує здійснення огляду підписом на вищевказаній довідці.Просимо видалити зазначену вимогу, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2021 10:28
Шановний Учасник, Cпрощена закупівля регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що окрім визначених в ч.3 ст. 14 Закону, оголошення може містити іншу інформацію. Відповідно до п. 11.12. Оголошення Учасник повинен провести огляд об’єкту та скласти Акт обстеження об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника. У складі своєї Пропозиції надати Довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням Замовнику на електронну адресу обмірювальних креслень в форматі pdf. Представник Замовника (КНП «Гадяцька МЦЛ») підтверджує здійснення огляду підписом на вищевказаній довідці. Наголошуємо, що надання довідки про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній спрощеній закупівлі. Метою оголошення спрощеної закупівлі є виконання роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників та їх виїзд на об’єкт є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у спрощеній закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-11-003334-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2869114896
Дата подання: 29 січня 2021 09:34
Оскарження рішення в протоколі №23 від 28.01.2021 року
Прошу переглянути та відмінити Ваші рішення викладені в Протоколі щодо відхилення пропозиції учасника №23 від 28 січня 2021 року, так як:
По пункту 1. «Згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону на електронну адресу zakupivli.gad_crl@ukr.net. Станом на 28.01.2021 року Учасник оновлену цінову пропозицію не надав, що унеможливлює Замовника прийняти позитивне рішення щодо даного Учасника» - згідно п. 19 статті 1, розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року із змінами, «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю», в той же час замовник не повідомляв ФОП Дупак В.В. про намір укласти договір про закупівлю та не визнав переможцем, згідно вище викладеного оновлена цінова пропозиція (відповідно до результатів аукціону) на електронну адресу zakupivli.gad_crl@ukr.net не подавалась.
По пункту 2. «Відповідно до п.11.9. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання проектних робіт з зазначенням терміну дії, які є актуальними на дату проведення закупівлі та термін дії яких повинен бути не меншим ніж термін виконання проектних робіт за договором. Учасник сертифікати надав, але підтвердження того (пояснення/довідка/лист/посилання/інше), що термін дії даних документів складає не менше ніж термін виконання проектних робіт за договором, в даній пропозиції відсутні. Замовник не може бути впевнений у чинності даних документів на термін виконання проектних робіт за договором» - згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 11.9 має наступний текст – «Підтвердження наявності необхідних відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання проектних робіт з зазначенням терміну дії, які є актуальними на дату проведення закупівлі та термін дії яких повинен бути не меншим ніж термін виконання проектних робіт за договором.(Надати завірені копії відповідних документів).» Згідно до уточнення, викладеного в п.11.9 завірені копії кваліфікаційних сертифікатів відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури Вам надані.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви у роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п'ять років, не обмежується.
Згідно п.б «Приміток» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «б) у разі необхідності Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Замовник має можливість перевірити дійсність кваліфікаційного сертифікату онлайн - http://vugip.org.ua/get-the-certificate/

Згідно викладеного вище та враховуючи статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу відмінити рішення протоколу щодо відхилення пропозиції учасника №23 від 28 січня 2021 року та визнати переможцем ФОП Дупак В.В. у спрощеній закупівлі «ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вул. Лохвицька,1 в м. Гадяч Полтавської області»)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 15:15
Шановний Учасник, згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону на електронну адресу zakupivli.gad_crl@ukr.net. В даному пункті не зазначається що саме «переможець спрощеної закупівлі» має надати оновлену цінову пропозицію, тобто мається на увазі переможець відповідно до результатів аукціону повинен був надати оновлену цінову пропозицію у день проведення аукціону.
Відповідно до п.11.9. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання проектних робіт з зазначенням терміну дії, які є актуальними на дату проведення закупівлі та термін дії яких повинен бути не меншим ніж термін виконання проектних робіт за договором.
Копії сертифікатів були надані, але підтвердження того (пояснення/довідка/лист/посилання/ інше), що термін дії даних документів складає не менше ніж термін виконання проектних робіт за договором, в даній пропозиції відсутні. Ви повинні були надати лист з поясненням де Замовник може переглянути чинність сертифікатів, посиланням на ЗУ «Про архітектурну діяльність», як ви вказали в своїй скарзі. В іншому разі, Ви мали можливість звернутися за роз’ясненнями до 15 січня 2021 року, але такою можливістю Ви не скористалися.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

29 січня 2021 09:32
оскарження.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 111 000,00
UAH з ПДВ
109 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ" 125 889,23
UAH з ПДВ
109 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МК-ГРАНД 2015" 129 845,00
UAH з ПДВ
109 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-ПРОЕКТ-СТРОЙ" 143 000,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕТАН" 143 066,32
UAH з ПДВ
143 066,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 11:28
Електронний підпис
21 січня 2021 11:24
1 листи.PDF
21 січня 2021 11:24
6 довідки.PDF
21 січня 2021 11:24
2 витяги.PDF
21 січня 2021 11:24
3 цінова пропозиція.PDF
21 січня 2021 11:24
4 досвід роботи.PDF

Публічні документи

21 січня 2021 17:54
Електронний підпис
21 січня 2021 17:52
№10 Cтатут КВ ПРОЕКТ.pdf
21 січня 2021 17:51
№1 Реестр документів.pdf
21 січня 2021 17:51
№2 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 16:12
Договір50-03(сжатый).pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
20-19 (1).pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Диплом Хомін.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
диплом хілько +печ.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Диплом Котеленець.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
диплом Івченко.jpg1.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Івченко+печ.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Дмитриченко + печ.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Договір05.10.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Договір05.01.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
Витяг новий+ печ.pdf.p7s
21 січня 2021 16:12
акт огляду об'єкту.jpg.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ"

ТОВ "МК-ГРАНД 2015"

ТОВ "БУД-ПРОЕКТ-СТРОЙ"

ПП "МЕТАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2869114896
Відхилено 109 300,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 15:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ"
#38755106
Відхилено 109 850,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:50
ТОВ "МК-ГРАНД 2015"
#41291234
Відхилено 109 900,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:36
ТОВ "БУД-ПРОЕКТ-СТРОЙ"
#41025681
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 14:48

Документи

28 січня 2021 15:45
Електронний підпис
28 січня 2021 15:44
Протокол 23.PDF

Документи

01 лютого 2021 16:50
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:49
протокол 24.PDF

Документи

03 лютого 2021 16:36
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:35
Протокол 27.PDF

Документи

04 лютого 2021 14:48
Електронний підпис
04 лютого 2021 14:47
Протокол 28.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ПРОЕКТ-СТРОЙ"
#41025681
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 14:48
Електронний підпис
04 лютого 2021 14:47
Протокол 28.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 08:36
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 09:37
Договір 64.PDF укладений
11 лютого 2021 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 125 000,00
UAH