Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015-15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (тушки хека).
Очікувана вартість
384 000,00 UAH
UA-2021-01-11-003333-a ● 7354f67bfc4a4d2b96e574e4009b8987
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005645 |
Місцезнаходження: | 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1 |
Контактна особа: |
Коврах Аліна Михайлівна 380472311022 econom_hosp2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2021 13:06 |
Очікувана вартість: | 384 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.1 ст.2 Закону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага критерію - 100%). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 кілограми
тушки хека
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної виставленої постачальником. У разі затримки фінансування Замовник зобов'язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 17:35 |
ТД риба зміни.docx | |
19 січня 2021 17:35 |
Додаток 2 - тех вимоги зміни.docx | |
19 січня 2021 17:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 19.01.21.docx | |
11 січня 2021 17:07 |
Додаток 3 - проєкт договору.docx | |
11 січня 2021 17:07 |
Додаток 2 - технічні вимоги.docx | |
11 січня 2021 17:06 |
ТД риба.docx |
19 січня 2021 17:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2021 17:35 |
ТД риба зміни.docx
|
|||
19 січня 2021 17:35 |
Додаток 2 - тех вимоги зміни.docx
|
|||
19 січня 2021 17:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 19.01.21.docx
|
|||
11 січня 2021 17:07 |
Додаток 3 - проєкт договору.docx
|
|||
11 січня 2021 17:07 |
Додаток 2 - технічні вимоги.docx
|
|||
11 січня 2021 17:06 |
ТД риба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-11-003333-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2606114526
Дата подання: 11 лютого 2021 17:21
неправомірне визнання переможцем
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати копію дійсного сертифікату системи екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), дійсний до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. Учасник ТОВ «Альянс Агрі» у складі тендерної пропозиції надав вищезазначений сертифікат, який не містить національного знаку акредитації, що свідчить про те, що такий сертифікат видано не компетентним органом, тобто органом, який не акредитований національним органом України, яким є Національне Агентство з Акредитації України (НААУ). Такий сертифікат не може підтверджувати факт виконання вимог відповідних національних стандартів України і не може служити доказом чинності відповідних систем управління. Додатково звертаю вашу увагу, що відповідно до інформації, що розміщена офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (уповноважений орган з акредитації) за посиланням https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2021/02/17021-1_08.02.2021.xlsx, орган сертифікації не акредитований уповноваженим органом, на видачу сертифікату саме 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT).
2. Відповідно до додатку 2 Тендерної документації якість товару повинна бути підтверджена декларацією виробника(в складі тендерної пропозиції надати копію). Учасник ТОВ «Альянс Агрі» не виконав зазначеної вимоги, а саме не надав декларацію виробника.
3. Учасник зазначив недостовірну інформацію про наявність у нього матеріально-технічної бази, а саме тендерна пропозиція ТОВ «Альянс Агрі» містить сканкопію договору оренди складського приміщення, який укладено з ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», однак відомості про майнові права ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», на зазначене в згаданому договорі складське приміщення, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно - відсутні. Витяги з державних реєстрів додаю. Звертаю Вашу увагу, що у відповідності до вимог ст. 761 ЦК України право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права. Отже, договір оренди складського приміщення є недійсним та такий що укладений в незаконний спосіб.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю відреагувати на факт подачі недостовірної інформації та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альянс - Агрі». Ігнорування зазначених вимог розцінюватиметься як сприяння, з вашого боку, недобросовісній конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
2. Відповідно до додатку 2 Тендерної документації якість товару повинна бути підтверджена декларацією виробника(в складі тендерної пропозиції надати копію). Учасник ТОВ «Альянс Агрі» не виконав зазначеної вимоги, а саме не надав декларацію виробника.
3. Учасник зазначив недостовірну інформацію про наявність у нього матеріально-технічної бази, а саме тендерна пропозиція ТОВ «Альянс Агрі» містить сканкопію договору оренди складського приміщення, який укладено з ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», однак відомості про майнові права ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», на зазначене в згаданому договорі складське приміщення, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно - відсутні. Витяги з державних реєстрів додаю. Звертаю Вашу увагу, що у відповідності до вимог ст. 761 ЦК України право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права. Отже, договір оренди складського приміщення є недійсним та такий що укладений в незаконний спосіб.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю відреагувати на факт подачі недостовірної інформації та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альянс - Агрі». Ігнорування зазначених вимог розцінюватиметься як сприяння, з вашого боку, недобросовісній конкуренції.
Скасована
Дата: 11 лютого 2021 17:22
Причина: не в повному обсязі подано інформацію
Номер вимоги: UA-2021-01-11-003333-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2606114526
Дата подання: 11 лютого 2021 17:24
неправомірне визнання переможцем
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати копію дійсного сертифікату системи екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), дійсний до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. Учасник ТОВ «Альянс Агрі» у складі тендерної пропозиції надав вищезазначений сертифікат, який не містить національного знаку акредитації, що свідчить про те, що такий сертифікат видано не компетентним органом, тобто органом, який не акредитований національним органом України, яким є Національне Агентство з Акредитації України (НААУ). Такий сертифікат не може підтверджувати факт виконання вимог відповідних національних стандартів України і не може служити доказом чинності відповідних систем управління. Додатково звертаю вашу увагу, що відповідно до інформації, що розміщена офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (уповноважений орган з акредитації) за посиланням https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2021/02/17021-1_08.02.2021.xlsx, орган сертифікації не акредитований уповноваженим органом, на видачу сертифікату саме 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT).
2. Відповідно до додатку 2 Тендерної документації якість товару повинна бути підтверджена декларацією виробника(в складі тендерної пропозиції надати копію). Учасник ТОВ «Альянс Агрі» не виконав зазначеної вимоги, а саме не надав декларацію виробника.
3. Учасник зазначив недостовірну інформацію про наявність у нього матеріально-технічної бази, а саме тендерна пропозиція ТОВ «Альянс Агрі» містить сканкопію договору оренди складського приміщення, який укладено з ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», однак відомості про майнові права ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», на зазначене в згаданому договорі складське приміщення, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно - відсутні. Витяги з державних реєстрів додаю. Звертаю Вашу увагу, що у відповідності до вимог ст. 761 ЦК України право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права. Отже, договір оренди складського приміщення є недійсним та такий що укладений в незаконний спосіб.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю відреагувати на факт подачі недостовірної інформації та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альянс - Агрі». Ігнорування зазначених вимог розцінюватиметься як сприяння, з вашого боку, недобросовісній конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
2. Відповідно до додатку 2 Тендерної документації якість товару повинна бути підтверджена декларацією виробника(в складі тендерної пропозиції надати копію). Учасник ТОВ «Альянс Агрі» не виконав зазначеної вимоги, а саме не надав декларацію виробника.
3. Учасник зазначив недостовірну інформацію про наявність у нього матеріально-технічної бази, а саме тендерна пропозиція ТОВ «Альянс Агрі» містить сканкопію договору оренди складського приміщення, який укладено з ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», однак відомості про майнові права ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», на зазначене в згаданому договорі складське приміщення, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно - відсутні. Витяги з державних реєстрів додаю. Звертаю Вашу увагу, що у відповідності до вимог ст. 761 ЦК України право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права. Отже, договір оренди складського приміщення є недійсним та такий що укладений в незаконний спосіб.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю відреагувати на факт подачі недостовірної інформації та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альянс - Агрі». Ігнорування зазначених вимог розцінюватиметься як сприяння, з вашого боку, недобросовісній конкуренції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2021 12:25
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне:
1. Щодо сертифікату системи екологічного управління Відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копію дійсного сертифікату системи екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), дійсного до кінцевого терміну постачання харчових продуктів, або за відсутності такого сертифікату учасники повинні надати у складі тендерної документації довідку про запровадження всі передбачені ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) документи, що підтверджують запровадження (політика, ціли, настанови, інструкції, накази та інші документи визначення екологічних аспектів діяльності учасника) та функціонування в учасника системи екологічного управління з наданням протоколів визначення учасником екологічних аспектів діяльності та всієї задокументованої інформації, ведення якої передбачено ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), за останні 3 місяці. Учасник-переможець у складі тендерної пропозиції надав сертифікат системи екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), дійсний до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. Тендерна документація не містить окремої вимоги щодо акредитації органу сертифікації. Відповідно до інформації, що міститься у офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (уповноважений орган з акредитації) за посиланням https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2021/02/17021-1_08.02.2021.xlsx, орган сертифікації акредитований уповноваженим органом, що свідчить про компетентність та наявність відповідної кваліфікації.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
2. Щодо декларації виробника Відповідно до інформації, яка опублікована на сайті уповноваженого органу Прозорро, учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції файл «Якісне хек.pdf», який містить відповідні документи, які підтверджують якість товару.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
3. Щодо оренди складського приміщення Відповідно до вимог п. 2.1 Додатку № 1 до Тендерної документації учасник повинен надати наступний документа: 2.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) робіт чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці з документальним їх підтвердженням. У складі тендерної документації учасника-переможця на виконання вищезазначеної вимоги був наданий файл «Договір оренди складу П-А (о).pdf», відповідно до якого підтверджується факт передачі 12 жовтня 2020 р. учаснику складського приміщення з відповідним обладнанням. Тендерна документація не містить вимоги щодо форми чи змісту документу, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Також тендерна документація не містить вимоги надання документального підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази виключно від власника. Як вже зазначалося, відповідно до вимог ст. 761 ЦК України право на передання об’єкту в оренду має особа, якій належать майнові права. Факт недійсності договорів відповідно до вимог законодавства встановлюється в судовому порядку. Такого факту встановлено не було.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
1. Щодо сертифікату системи екологічного управління Відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копію дійсного сертифікату системи екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), дійсного до кінцевого терміну постачання харчових продуктів, або за відсутності такого сертифікату учасники повинні надати у складі тендерної документації довідку про запровадження всі передбачені ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) документи, що підтверджують запровадження (політика, ціли, настанови, інструкції, накази та інші документи визначення екологічних аспектів діяльності учасника) та функціонування в учасника системи екологічного управління з наданням протоколів визначення учасником екологічних аспектів діяльності та всієї задокументованої інформації, ведення якої передбачено ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), за останні 3 місяці. Учасник-переможець у складі тендерної пропозиції надав сертифікат системи екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT), дійсний до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. Тендерна документація не містить окремої вимоги щодо акредитації органу сертифікації. Відповідно до інформації, що міститься у офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (уповноважений орган з акредитації) за посиланням https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2021/02/17021-1_08.02.2021.xlsx, орган сертифікації акредитований уповноваженим органом, що свідчить про компетентність та наявність відповідної кваліфікації.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
2. Щодо декларації виробника Відповідно до інформації, яка опублікована на сайті уповноваженого органу Прозорро, учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції файл «Якісне хек.pdf», який містить відповідні документи, які підтверджують якість товару.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
3. Щодо оренди складського приміщення Відповідно до вимог п. 2.1 Додатку № 1 до Тендерної документації учасник повинен надати наступний документа: 2.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) робіт чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці з документальним їх підтвердженням. У складі тендерної документації учасника-переможця на виконання вищезазначеної вимоги був наданий файл «Договір оренди складу П-А (о).pdf», відповідно до якого підтверджується факт передачі 12 жовтня 2020 р. учаснику складського приміщення з відповідним обладнанням. Тендерна документація не містить вимоги щодо форми чи змісту документу, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Також тендерна документація не містить вимоги надання документального підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази виключно від власника. Як вже зазначалося, відповідно до вимог ст. 761 ЦК України право на передання об’єкту в оренду має особа, якій належать майнові права. Факт недійсності договорів відповідно до вимог законодавства встановлюється в судовому порядку. Такого факту встановлено не було.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-01-11-003333-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2606114526
Дата подання: 16 лютого 2021 18:33
неправомірне визнання переможцем
Уважно розглянувши Вашу відповідь на нашу вимогу повідомляємо наступне :
1. Щодо сертифікату системи екологічного управління
У відповіді на нашу вимогу Ви зазначаєте недостовірну інформацію, а саме Ви надаєте лінк (посилання) на офіційний сайті Національного агентства з акредитації України (уповноважений орган з акредитації) https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2021/02/17021-1_08.02.2021.xlsx, та стверджуєте, що «орган сертифікації акредитований уповноваженим органом, що свідчить про компетентність та наявність відповідної кваліфікації». Інформація ж, що міститься за зазначеним лінком (посиланням) навпаки спростовує ваше твердження, оскільки на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України міститься вичерпна інформація про те, що орган сертифікації акредитований лише на сертифікацію ISO 22000 та ISO 9001. З огляду на вищезазначене, підстави для відхилення нашої вимоги в цій частині відсутні.
2. Щодо декларації виробника
В тендерній документації міститься вимога, яка дослівно звучить: «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: Декларація виробника; експертний висновок, який повинен бути наданий на ту партію товару, що зазначений в декларації виробника». Тендерною документацією не передбачено можливості підтвердити якість товару будь якими іншими аналогічними документами. Відповідно до інформації, яка опублікована на сайті уповноваженого органу Прозорро, учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції файл «Якісне хек.pdf», який містить якісне посвідчення, однак аж ніяк не декларацію виробника. З огляду на вищезазначене, підстави для відхилення нашої вимоги в цій частині відсутні.
3. Щодо оренди складського приміщення
Факт недійсності договорів відповідно до вимог законодавства встановлюється в судовому порядку. Такого факту дійсно встановлено не було. Однак було встановлено факт подачі учасником-переможцем недостовірної інформації. На підтвердження зазначеного Вам було надано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, що неможливо не брати до уваги. В черговий раз додаю сканкопії зазначених витягів. З огляду на вищезазначене, підстави для відхилення нашої вимоги в цій частині відсутні.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право перевіряти достовірність інформації поданої учасниками, однак перевіряти достовірність інформації, яку поширює сам Замовник є його прямим обов’язком.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Альянс - Агрі». Чергове ігнорування наших вимог буде свідчити, що дії Замовника пов’язані з акцептуванням тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі», є такими, що спотворюють результати тендеру та з юридичної точки зору містять в собі ознаки антиконкурентних узгоджених дій.
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо сертифікату системи екологічного управління
У відповіді на нашу вимогу Ви зазначаєте недостовірну інформацію, а саме Ви надаєте лінк (посилання) на офіційний сайті Національного агентства з акредитації України (уповноважений орган з акредитації) https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2021/02/17021-1_08.02.2021.xlsx, та стверджуєте, що «орган сертифікації акредитований уповноваженим органом, що свідчить про компетентність та наявність відповідної кваліфікації». Інформація ж, що міститься за зазначеним лінком (посиланням) навпаки спростовує ваше твердження, оскільки на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України міститься вичерпна інформація про те, що орган сертифікації акредитований лише на сертифікацію ISO 22000 та ISO 9001. З огляду на вищезазначене, підстави для відхилення нашої вимоги в цій частині відсутні.
2. Щодо декларації виробника
В тендерній документації міститься вимога, яка дослівно звучить: «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: Декларація виробника; експертний висновок, який повинен бути наданий на ту партію товару, що зазначений в декларації виробника». Тендерною документацією не передбачено можливості підтвердити якість товару будь якими іншими аналогічними документами. Відповідно до інформації, яка опублікована на сайті уповноваженого органу Прозорро, учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції файл «Якісне хек.pdf», який містить якісне посвідчення, однак аж ніяк не декларацію виробника. З огляду на вищезазначене, підстави для відхилення нашої вимоги в цій частині відсутні.
3. Щодо оренди складського приміщення
Факт недійсності договорів відповідно до вимог законодавства встановлюється в судовому порядку. Такого факту дійсно встановлено не було. Однак було встановлено факт подачі учасником-переможцем недостовірної інформації. На підтвердження зазначеного Вам було надано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, що неможливо не брати до уваги. В черговий раз додаю сканкопії зазначених витягів. З огляду на вищезазначене, підстави для відхилення нашої вимоги в цій частині відсутні.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право перевіряти достовірність інформації поданої учасниками, однак перевіряти достовірність інформації, яку поширює сам Замовник є його прямим обов’язком.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Альянс - Агрі». Чергове ігнорування наших вимог буде свідчити, що дії Замовника пов’язані з акцептуванням тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі», є такими, що спотворюють результати тендеру та з юридичної точки зору містять в собі ознаки антиконкурентних узгоджених дій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2021 14:03
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне:
1. Щодо сертифікату системи екологічного управління.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання сертифікату системи екологічного управління, виданого акредитованим органом сертифікації.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
2. Щодо декларації виробника.
Сертифікат якості на продукти харчування, декларація виробника, якісне посвідчення виробника... по суті, все це різні назви одного документа - документа виробника, що підтверджує той факт, що виробник дбає про безпеку свого продукту. Тому посвідчення якості, як і декларація виробника, є документом, що підтверджує якість товару, що відповідає вимозі стосовно підтвердження якості товару. Надання документу, підтверджуючого якість товару, у вигляді посвідчення про якість замість декларації виробника не є суттєвим при визначенні результатів процедури.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
3. Щодо оренди складського приміщення.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання договорів оренди, які укладені виключно з власниками об'єктів нерухомості. Факт надання недостовірної інформації не доведено. Відповідальність за зміст, форму, строки видачі (отримання, тощо), інше, що передбачено тендерною документацією, щодо всіх без виключень документів, що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, несе Учасник.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
1. Щодо сертифікату системи екологічного управління.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання сертифікату системи екологічного управління, виданого акредитованим органом сертифікації.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
2. Щодо декларації виробника.
Сертифікат якості на продукти харчування, декларація виробника, якісне посвідчення виробника... по суті, все це різні назви одного документа - документа виробника, що підтверджує той факт, що виробник дбає про безпеку свого продукту. Тому посвідчення якості, як і декларація виробника, є документом, що підтверджує якість товару, що відповідає вимозі стосовно підтвердження якості товару. Надання документу, підтверджуючого якість товару, у вигляді посвідчення про якість замість декларації виробника не є суттєвим при визначенні результатів процедури.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
3. Щодо оренди складського приміщення.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання договорів оренди, які укладені виключно з власниками об'єктів нерухомості. Факт надання недостовірної інформації не доведено. Відповідальність за зміст, форму, строки видачі (отримання, тощо), інше, що передбачено тендерною документацією, щодо всіх без виключень документів, що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, несе Учасник.
З огляду на вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" |
292 320,00
UAH з ПДВ
|
241 872,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГУРІНЕНКО МИКОЛА АНТОНОВИЧ" |
383 900,00
UAH з ПДВ
|
241 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" |
374 400,00
UAH з ПДВ
|
374 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" #2606114526 |
Відхилено |
241 872,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 16:12
|
|
ФОП "ГУРІНЕНКО МИКОЛА АНТОНОВИЧ" #2020202212 |
Відхилено |
241 920,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 12:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" #41311847 |
Переможець |
374 400,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2022 10:48
|
ду 3 дог 70.pdf | зміни до договору |
10 січня 2022 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 09:58
|
ду 2 дог 70.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:27
|
ду1 дог 70.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 10:31
|
дог 70 риба.PDF | укладений |
22 лютого 2021 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити дію Договору № 70 від 22.02.2021 року (далі – Договір) та викласти пункт 10.1 Розділу 10 Договору в наступній редакції: «п. 10.1 Цей Договір набирає чинності з 22.02.2021 і діє по 31.03.2022 року, а в частині фінансових зобов’язань до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, дійшли згоди дію Договору № 70 від 22.02.2021р. продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Товар відповідно до специфікації (додаток №1). Очікувана сума цієї додаткової угоди складає: 26 754,00 грн. (двадцять шість тисяч сімсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 4 459,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |