Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер персональний, монітор, комплект клавіатура-миша, колонки, операційна система, багатофункційний пристрій,Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
176 450,00 UAH
UA-2021-01-11-002918-a 26571e33ad9f4a00a8687cef65643f7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майстров Олександр

380522323171 etender_onko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994959
Місцезнаходження: 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Майстров Олександр
380522323171
etender_onko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 15:11
Очікувана вартість: 176 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 882,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


подача пропозицій на українській мові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
комп"ютер персональний

джерело фінансування власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
монітор

джерело фінансування власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30231320-6 — Монітори з сенсорним екраном
10 штуки
програмна продукція
джерело фінансування власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236200-4 — Обладнання для обробки даних
10 штуки
Комплект клавіатура
джерело фінансування власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
2 штуки
аудіоколонки
джерело фінансування власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237100-0 — Частини до комп’ютерів
10 штуки
Комплект комп"ютерна миша
джерело фінансування власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
1 штуки
багатофункціональний пристрій
джерело фінансування власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30233100-2 — Комп’ютерні запам’ятовувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 10 банківських днів з дати поставки Товару Постачальником. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 20 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 16:19
оголошення компютерна техніка (3)_1610344259.docx
11 січня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 16:19
оголошення компютерна техніка (3)_1610344259.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2, п.9
Дата подання: 12 січня 2021 18:58
Дата відповіді: 13 січня 2021 08:18
Шановний Замовник. Питання щодо вимог п.9, Додаток 2. Чи буде відповідати вашим вимогам програмне забезпечення, встановлене безпосередньо ВІТЧИЗНЯНИМ виробником обладнання при виробництві обладнання ( тобто не було імпортовано у складі виробу). Виробник має документальне підтвердження своїх повноважень на таке попереднє встановлення програмного забезпечення від виробника програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що вимоги п.9 Додатку № 2 мають чіткі вимоги, а саме : "У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання".
Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Розглядаючи вимогу, ми взяли до уваги той факт, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі.
На підставі вище викладеного, з метою уникнення придбання Замовником неліцензійної продукції, всі тендерні пропозиції Учасників, які чітко відповідають вимогам тендерної документації, будуть розглянуті.
технічне завдання
Дата подання: 13 січня 2021 09:12
Дата відповіді: 13 січня 2021 13:41
Шановний Замовник, прохання уточнити чи встановлювати операційну систему вам на комп'ютер як того вимагається в додатку 2 пункт 9, чи подавати окремою позицією як того вимагається в описі самого комп'ютера (вказано операційна система DOS)?
Відповідь: Шановний Учасник! Операційну систему потрібно встановлювати на комп"ютер, відповідно до вимоги п9 Додатку2 Оголошення, а саме:
"Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання".
Уточнення про програмне забезпечення
Дата подання: 13 січня 2021 12:10
Дата відповіді: 13 січня 2021 13:45
Шановий Замовник. Всіляко підтримуємо Вас у намаганні закупити легальний ліцензійний програмний продукт. Виходячи з цього, є уточнююче питання: чи буде відповідати вимогам тендерної закупівлі операційна система, із технологією автоактивації OA 3.0, встановлена виробником ( вітчизняним) при виробництві комп'ютерів, з наданням у тендерній пропозиції підтверджуючих документів зазначених повноважень від виробника операційної системи. Таку ОС встановлюють при виробництві на своєму обладнанні всесвітньовідомі виробники торгових марок HP,ASUS,DELL,HP та інші.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Преференцію щодо «технології ОЕМ активації ОА 3.0» мають лише два виробники системних блоків в Україні, що обмежує можливість добросовісної конкуренції серед багатьох українських компаній, які є виробниками системних блоків та партнерами Microsoft і мають повноваження до постачання ОЕМ версій операційних систем корпорації Майкрософт.
Питання до вимог до ОС
Дата подання: 13 січня 2021 13:57
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:24
Шановний Замовнику. Ми не закликаємо вас змінювати вимоги у тендерній документації. Ви можете відповісти на конктерно поставлене питання: " чи буде відповідати вимогам тендерної закупівлі операційна система, із технологією автоактивації OA 3.0, встановлена виробником ( вітчизняним) при виробництві комп'ютерів, з наданням у тендерній пропозиції підтверджуючих документів зазначених повноважень від виробника операційної системи."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
В вимогах тендерної документації чітко викладено яке саме обладнання та програмне забезпечення було розраховано та протестовано розробником програмного комплекса автоматизації обліку, з подальшою гарантією працездатності комплекса. З цієї причини інші варианти розглядатися не будуть.
Еквівалент
Дата подання: 13 січня 2021 15:50
Дата відповіді: 13 січня 2021 16:02
Шановний Замовник. Чи будете Ви розлядати еквіваленти системних блоків, якщо так- за якими параметрами можна пропонувати еквівалент корпусу" Корпус 2E VIGEO (TMQ0108) 400W". Розміри і вага можуть бути більші чи менші зазначених, вкажіть це будь ласка.
Відповідь: Шановний Учаснику! В вимогах тендерної документації чітко викладено яке саме обладнання та програмне забезпечення було розраховано та протестовано розробником програмного комплекса автоматизації обліку, з подальшою гарантією працездатності комплекса. З цієї причини інші варианти розглядатися не будуть.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-002918-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 21 січня 2021 14:25
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовник, вказані вами гарантійні листи (які ви назвали відсутніми в пропозиції) є у файлі "Гарантійні листи" (в кількості 3 шт). Шановний Замовник, Вами в Додатку 2 ТД було зазначено наступне: 1) «Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».» 2) «* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником» З огляду на це, ТОВ "Комел" запропонувала комп'ютери власного виробництва, надала усі необхідні документи та порівняльну таблицю запропонованого товару, який відповідає характеристикам, що вказані в ТД. Ми вважаємо Ваше рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Комел" незаконним та вимагаємо його перегляду. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів з метою відстоювання наших законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 14:39
Шановний Учаснику , повідомляю, що всі невідповідності стосовно Вашої орагнізації викладені в протоколі уповноваженої особи.
Крім цього інформую, що відповідно до п.13 Додатку № 2 чітко було передбачено, що "Учасник повинен надати у складі пропозиції як гарантію можливості поставки офіційного товару копію авторизаційного листа від виробника обладнання (системних блоків та моніторів) та (або) його офіційного представника на території України з вказівкою номера оголошення в системі Прозорро та найменуванням запропонованого обладнання".
Даної вимоги Вами виконано не було.
Номер вимоги: UA-2021-01-11-002918-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 21 січня 2021 15:08
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовник, всі авторизаційні листи (монітор і системний блок) були надані учасником Товариство з обдмеженою відповідальністю "Комел" у файлах "Авторизаційний монітори" (на монітори) і "Лист про виробництво" (на системні блоки).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 15:23
Шановний Учаснику!
Крім інформації по відхиленню, викладеній в протоколі уповноваженої особи, ви не виконали пункт 13 Додатку № 2.
Авторизаційний лист , відповідно до вимог оголошення, не містить інформації про найменування запропонованого обладнання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-11-002918-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 21 січня 2021 15:35
Неправомірність дискваліфікації
Шановний Замовник, Товариство з обмеженою відповідальністю "Комел" є виробником всіх системних блоків Brain незалежно від конфігурації, про що і сказано в "Листі про виробництво". Таким чином всі ваші вимоги були виконані. До того ж Ваше стійке бажання відхилити дешевші пропозиції схиляє до думки про Вашу завчасну домовленість з Учасником який подав найвищу по ціні пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 15:55
Відповіді на всі Ваші попередні питання було наданно у попередніх листах (відповідях).
Відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Закон не наділяє обов"язком Замовника, визначати переможцем закупівлі Учасника, який не виконав вимоги тендерної документації.
Разом з тим наголошую, що відповідно до статті 68 Конституції України кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Праву на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань відповідає обов’язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що ганьбить її гідність, честь чи ділову репутацію.
Чинне законодавство не містить визначення понять гідності, честі чи ділової репутації, оскільки вони є морально-етичними категоріями й одночасно особистими немайновими правами, яким закон надає значення самостійних об’єктів судового захисту.

Зокрема, під гідністю слід розуміти визнання цінності кожної фізичної особи як унікальної біопсихосоціальної цінності, з честю пов’язується позитивна соціальна оцінка особи в очах оточуючих, яка ґрунтується на відповідності її діянь (поведінки) загальноприйнятим уявленням про добро і зло, а під діловою репутацією фізичної особи розуміється набута особою суспільна оцінка її ділових і професійних якостей при виконанні нею трудових, службових, громадських чи інших обов’язків. Під діловою репутацією юридичної особи, у тому числі підприємницьких товариств, фізичних осіб – підприємців, адвокатів, нотаріусів та інших осіб, розуміється оцінка їх підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин.
Право на повагу до честі, гідності та недоторканність ділової репутації закріплено у статтях 297, 299 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), а саме вказаними нормами встановлено, що:

Кожен має право на повагу до його гідності та честі.
Гідність та честь фізичної особи є недоторканними.
Фізична особа має право звернутися до суду з позовом про захист її гідності та честі.
Фізична особа має право на недоторканність своєї ділової репутації.
Фізична особа може звернутися до суду з позовом про захист своєї ділової репутації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-11-002918-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 21 січня 2021 14:07
Скарга
Шановний Замовник,
Вами в Додатку 2 ТД було зазначено наступне:
1) «Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».»
2) «* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником»
З огляду на це, ТОВ Фірма «Валтек» запропонувала комп'ютери власного виробництва, надала усі необхідні документи та порівняльну таблицю запропонованого товару, який відповідає характеристикам, що вказані в ТД.
Ми вважаємо Ваше рішення про дискваліфікацію ТОВ Фірми «Валтек» незаконним та вимагаємо його перегляду.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів з метою відстоювання наших законних прав та інтересів.
Окрім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що в ТД наявна вимога: «Учасник повинен надати у складі пропозиції як гарантію можливості поставки офіційного товару копію авторизаційного листа від виробника обладнання (системних блоків та моніторів) та (або) його офіційного представника на території України з вказівкою номера оголошення в системі Прозорро та найменуванням запропонованого обладнання.».
Проте, усупереч цьому Учасник, якого було визнано переможцем, надає авторизаційний лист від дистриб'ютора пропонованих моніторів.
Дистриб'ютор не є офіційним представником виробника в Україні, тобто цей лист – не відповідає умовам ТД.
У свою чергу, ТОВ Фірма «Валтек» надала саме лист від виробника пропонованих моніторів, з яким можна ознайомитися у складі нашої пропозиції.
Виходячи з цього, ТОВ Фірма «Валтек» вважає незаконним Ваше рішення щодо визначення переможця в даній процедурі закупівлі та вимагає його скасування. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 14:35
Шановний Учаснику!
Всі невідповідності по Вашій організації викладені в протоколі уповноваженої особи.
Звертаю увагу на те, що вимоги Замовника не відповідають вимогам Учасника, у зв"язку з:
- виробник системних блоків відрізняється від зазначених в технічних вимогах, оскільки в оголошенні про проведення закупівлі (технічні вимоги) вказана модель 2E Rational Intel G6400, у той же час Учасник пропонує модель ПК - VT Computers, модель Office;
- виробник системних блоків відрізняється від зазначеного в технічних вимогах, оскільки в оголошенні про проведення закупівлі (технічні вимоги) вказана модель 2E Rational Intel G6400, у той же час в сертифікатах та деклараціях відповідності пропонується і вказана модель ПК - VT Computers, модель Office).
Номер вимоги: UA-2021-01-11-002918-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 21 січня 2021 16:26
Вимоги до Замовника
У відповіді на попередню вимогу, Вами було лише повторено твердження, надані у Проторолі відхилення. Проте, не було надано жодного пояснення, з якої причини ваші дії суперечать умовам, вказаним у тендерній документації. А саме:

1) «Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».»
2) «* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 07:55
Шановний Учасник! Відповідь на ваше питання було надано Замовником у попередній відповіді, тому повторювати систематично одне й те саме питання не доцільно.
Крім того, згідно вимог оголошення Додатку № 2 потрібно було заповнити технічні вимоги (порівняльна тарблиця) з детальним описом запропонованого Товару.
Але Вами вказано в технічних вимогах лише загальну назву Товару, яка за своїми технічними харакретистиками відрізняється від характеристик Замовника.
Крім цього, у своїх технічних характеристиках до системного блоку Ви вказуєте, що в даному присторії попередньо встановлена Операційна система Dos.
У свою чергу згыдно вимог оголошення, Замовником цітко визначено (п.9 додатку № 2) що: У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Даної вимоги Вами виконано не було, жодного листа та посилання на пистрій на сайті виробника або лист від віробника не надано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович 130 490,00
UAH з ПДВ
130 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 152 130,00
UAH з ПДВ
147 789,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 152 532,00
UAH з ПДВ
147 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 161 500,20
UAH з ПДВ
148 000,38
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс" 173 832,00
UAH з ПДВ
173 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 13:35
Електронний підпис
18 січня 2021 13:14
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2021 13:14
Проект Договору.pdf
18 січня 2021 13:14
Паспорт.pdf
18 січня 2021 13:14
Лист відгук 2.pdf
18 січня 2021 13:14
Лист відгук 1.pdf
18 січня 2021 13:14
Довідка Працівники.pdf
18 січня 2021 13:14
Довідка МТБ.PDF
18 січня 2021 13:14
Витяг з ДПІ.pdf
18 січня 2021 13:14
Видаткова накладна 2.pdf
18 січня 2021 13:14
Видаткова Накладна 1.pdf
18 січня 2021 13:14
Iдентифiкацiйний код.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 16:31
Технічні вимоги.pdf
15 січня 2021 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
15 січня 2021 16:31
Сертифікати Xerox.zip
15 січня 2021 16:31
Сертифікати BenQ.zip
15 січня 2021 16:31
Проект договору.pdf
15 січня 2021 16:31
Мат.тех. база.zip
15 січня 2021 16:31
Лист про виробництво.pdf
15 січня 2021 16:31
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

18 січня 2021 13:31
Електронний підпис
18 січня 2021 13:30
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2021 13:30
Технічний опис.7z
18 січня 2021 13:30
Проект договору.pdf

Публічні документи

18 січня 2021 15:33
Електронний підпис
18 січня 2021 15:31
сертифікати.pdf
18 січня 2021 15:31
Статут.pdf
18 січня 2021 15:31
Витяг з ЄДР.pdf
18 січня 2021 15:31
технічні вимоги.pdf
18 січня 2021 15:31
проект договору.pdf
18 січня 2021 15:31
довідка стаття 17.pdf
18 січня 2021 15:31
авторизаційні листи.pdf
18 січня 2021 15:30
Статистика.pdf
18 січня 2021 15:30
Наказ.pdf
18 січня 2021 15:30
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Андрусишин Андрій Сергійович

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
Відхилено 130 490,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:46
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 147 789,60
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:49
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 147 792,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:51
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 148 000,38
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:51
Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс"
#32777370
Переможець 173 832,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:52

Документи

21 січня 2021 09:46
Прот К.pdf

Документи

21 січня 2021 09:49
Прот К.pdf

Документи

21 січня 2021 09:50
Прот К.pdf

Документи

21 січня 2021 09:51
Прот К.pdf

Документи

21 січня 2021 09:52
Прот К+.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс"
#32777370
173 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2021 09:52
Прот К+.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:44
doc00075520210125104315.pdf укладений
25 січня 2021 12:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 173 832,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 972,00 UAH)