Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (Молоко пастеризоване, молоко згущене)
Очікувана вартість
594 100,00 UAH
UA-2021-01-11-002817-a 9e0a44d1fa964bac98091e82340cb616
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яригіна Енга Сергіївна

+380660512991 dnz.sonechko17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальній заклад №17 "Сонечко" м.Курахове комунальної форми власності загального розвитку Курахівської міської ради Мар`їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26127075
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., місто Курахове, проспект Запорізький, 12Б
Контактна особа: Яригіна Енга Сергіївна
+380660512991
dnz.sonechko17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі процедура відкритих торгів була відмінена електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості учасників: а саме: UA-2020-11-23-000588-b та UA-2020-12-17-002973-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко та вершки згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (Молоко пастеризоване, молоко згущене)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26000 літр
Молоко коров’яче питне пастеризоване 3,2% п/ет, ДСТУ 2661:2010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
500 кг
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% ж/б 370г, ДСТУ 4274:2003
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару за накладними. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 січня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 16:05
Протокол Молоко 11.01.21.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ"
#37121709
Переможець 594 100,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 16:14

Документи

11 січня 2021 16:14
Електронний підпис
11 січня 2021 16:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ"
#37121709
594 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2021 16:14
Електронний підпис
11 січня 2021 16:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2022 14:04
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:54
ДУ 5 до Д 27.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 16:30
ДУ 4 Д 27.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 16:25
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 15:49
ДУ 3 до Д 27.PDF зміни до договору
23 червня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 08:31
ДУ 2 до 27.PDF зміни до договору
30 березня 2021 08:30
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 16:39
ДУ 1 до Д 27.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:25
Договір укладений
22 січня 2021 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів та розширення маршруту постачання
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розширення маршруту постачання у зв'язку з приєднанням до ДНЗ №17 "Сонечко" нових ДНЗ
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 8.2 договору № 27 від 22.01.2021, у відповідності до пункту 1 частини 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшується сума договору на 60000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 8.2 договору № 27 від 22.01.2021, у відповідності до пункту 1 частини 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшується сума договору на 8872,56 грн
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 525 227,44
UAH (в тому числі ПДВ 87 537,91 UAH)