Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
Очікувана вартість
166 000,00 UAH
UA-2021-01-11-002611-a b2ddc80f3cb540ea9d677ba2ad242cee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Хильченко

+380976419901 kapebeel27@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний будівельний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02544394
Місцезнаходження: 02121, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛ. ГОРЛІВСЬКА, буд. 220
Контактна особа: Інна Хильченко
+380976419901
kapebeel27@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 15:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 15:29
Очікувана вартість: 166 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування системи оповіщення та управління евакуацією людей та системи автоматичної пожежної сигналізації та виведення її на цілодобове спостереження).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Горлівська, 220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:46
Проект договора.docx
11 січня 2021 15:46
№ 2 ОГ ТО пож. сигн..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO
Дата подання: 12 січня 2021 12:40
Дата відповіді: 13 січня 2021 10:54
Доброго дня! В тендерній документації є вимога щодо ISO: Учасники надають Сертифікат«Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги) чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року). Питання: чи не буде причиною відхилення, якщо у складі пропозиції надати аналог ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці. Вимоги щодо настанови щодо застосування» ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до умов оголошення про закупівлю, Учасники надають Сертифікат «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги) чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці. Вимоги щодо настанови щодо застосування» не може вважатися аналогічним, так як метою стандарту ДСТУ OHSAS 18001:2010 є сприяння захисту працівників від впливу небезпечних чинників, уникнення нещасних випадків, у тому числі з летальним кінцем і поширення професійних захворювань). Сертифікат відповідності ДСТУ ISO45001:2018 містить правила, які компанія має використовувати для впровадження системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці.
програма ковід
Дата подання: 12 січня 2021 13:10
Дата відповіді: 13 січня 2021 10:55
Шановний Замовник! Прохання надати Зразок або форму за якою треба заповнити програму щодо протидії поширенню короно вірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг. Або, надайте, будь ласка, посилання на нормативний документ згідно чинного Законодавства України. Також, просимо роз'яснити чи погодження зазначеної програми повинне здійснюватись безпоседньо на об'єкті Замовника, чи можливе погодження даної програми шляхом пересилання документу шляхом електронного листування, враховуючи значне розповсюдження короно вірусної інфекції (COVID-19). Або як варіант, просимо внести зміни до тендерної документації та прописати програму протидії ковід (протокол, за яким Виконавець має виконувати роботи на об'єкті Замовника)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до умов оголошення про закупівлю, враховуючи значне розповсюдження короно вірусної інфекції (COVID-19), учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидіє поширенню короно вірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником.
Інших вимог до програми щодо протидії поширенню короно вірусної інфекції (COVID-19) в оголошені не передбачається.
Підозра змови Замовника з одним з постачальників
Дата подання: 12 січня 2021 13:22
Дата відповіді: 13 січня 2021 11:01
Питання стосовно абзацу ТД: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Шановний Замовник! Зверніть Вашу увагу на те, що: монтажна огранізація, яка здійснювала монтаж повинна була надати сертифікати на обладння від виробників , в яких вказані гарантійні терміни експлуатації обладнання згідно технічного завдання. Також, зазначаємо, що в разі виходу обладнянна із ладу на об'єкті Замовника, повинно бути передбачено резерв обладнання - 10%, яке використовується для заміни, у разі виходу з ладу змонтованого обладнання. Враховуючи це, Ваша вимога є дискримінаційною, оскільки не ціна буде визначальним фактором перемоги, а наявність листів від виробників обладнання, які надають такі листи ЛИШЕ за домовленістю. Також, повідомляємо, що особливої складності в процесі технічного обслуговування систем оповіщення і пожежної сигналізації немає. Вимагаємо видалити зазначену вимогу, оскільки ця схема відома, відпрацьована та гарантовано не залишиться без уваги під час аудиту, чи перевірок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України.
Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника.
Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовнику у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Такий лист можна отримати не лише від Виробника протипожежного обладнання, а й від представництва або філії або дистриб’ютора іноземного виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тому дана вимога не обмежує коло потенційних Учасників та не є дискримінаційною по відношенню до Учасників.
Факт змови, чи Державницька позиція?
Дата подання: 12 січня 2021 13:42
Дата відповіді: 13 січня 2021 11:06
Шановний Замовник, продовжуючи питання щодо підозри змови, в абзаці ТД вказано: "Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) встановленого на об’єкті, щонайменше двох працівників.". З Вашої логіки випливає, що більшість організацій які мають Ліцензію та спеціалістів відповідної кваліфікації не можуть обслуговувати обладнання. Також ,з Вашої логіки випливає, що усі організації, які здійснювали монтаж обладнання тотожних виробників не розберуться з обладнанням на Вашому об'єкті, окрім тих, які КУПЛЯТЬ зазначені листи у виробника обладнання (а це вже дії в інтресах ТРЕТІХ осіб). Тому просимо Вас не зосереджувати надмірну увагу Державного сектору, а ділом показати, що для Вас головне - чесна конкуренція, економія бюджетних коштів. Внесені зміни (видалення зазначених абзаців) в тендерну документацію підтвердять Вашу порядність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України.
Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника, який має працівників відповідної кваліфікації та досвід роботи з конкретним обладнанням.
Наявність документу про навчання у Учасників, надає гарантію для Замовнику в отриманні якісних послу та в наданні послуг працівниками, які мають відповідний досвід, вміння та навички щодо обслуговування конкретного обладнання, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість надання послуг, згідно технічного завдання у зв’язку з непрофесійністю працівників.
Такий лист може надавати не лише виробник протипожежного обладнання, а й представництво або філія або дистриб’ютор іноземного виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тому дана вимога не обмежує коло потенційних Учасників.
Ні корупції, збережіть кошти платників податку!
Дата подання: 12 січня 2021 14:23
Дата відповіді: 13 січня 2021 11:10
Шановний Замовник, у зв'язку з тим, що Ви відмовляєтесь надати в телефонному режими оперативні коментарі та відтягуєте час для відповіді на питання на останній момент, доводимо до Вашого відома, що ринкова вартість обслуговання подібної системи складає 48 000 тис. грн. на рік, а відповідно ціна зазначеної закупівлі завищена і, зазначені дії спрямовані лише на розкрадання бюджетних коштів. Тому, вимагаємо забрати із тендерної документації вимоги, які напряму свідчать про Змову виробників обладнання та Замовника із використанням песередника (ймовірного переможця, який і надав зазначені тендерні вимоги), а саме: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) встановленого на об’єкті, щонайменше двох працівників. (Оскільки один з виробників зазначеного обладання сам стверджує, що такі листи надаються компаніям за попоредньою домовленістю для просування свого обладнання на ринку)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України.
Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника.
Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовнику у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Такий лист може надавати не лише виробник протипожежного обладнання, а й представництво або філія або дистриб’ютор іноземного виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тому дана вимога не обмежує коло потенційних Учасників.
Чому ігнорується постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р.
Дата подання: 12 січня 2021 15:03
Дата відповіді: 13 січня 2021 11:10
Доброго дня! В тендерній документації, яку подав замовник, перелічені чисельні сертифікати ІСО зі звітами аудитів, водночас ігноруються елементарні вимоги законодавства, а саме - згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., роботодавці, незалежно від форми власності їх підприємства, в разі виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зобов'язані оформити декларацію відповідності МТБ вимогам охорони праці. Це є основною вимогою ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами від 03.03.2020 №207) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» для виконання робіт підвищеної небезпеки. Оскільки регламентні роботи передбачають роботу на висоті, задля усунення можливості надання неякісних послуг, вимагаємо додати до тендерної документації: Декларацію з охорони праці на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, додати наявність хоча б одного працівника за кваліфікацією "Верхолаз" не нижче п'ятого розряду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України.
Всі вимоги, які Замовник вважає за необхідне, з метою отримання якісних послуг, включені в оголошення про закупівлі.
ISO
Дата подання: 13 січня 2021 11:06
Дата відповіді: 14 січня 2021 15:19
Продовжуючи питання щодо Сертифікату «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги). На заміну цього сертифікату створили новий ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці. Вимоги щодо настанови щодо застосування». З цією інформацією можливо ознайомитись за посиланням http://online.budstandart.com/ru/catalog/doc-page?id_doc=27641. Сертифікат 18001 не може бути принциповою вимогою, оскільки цей Сертифікат неможливо отримати! Для того і строрили новий 45001 аналог! Почитайте, будь ласка інформацію за посиланням! Прохання внести зміни в ТД, або надати у відповідь на наше питання, що аналогічний сертифікат ISO не буде причиною для відхилення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до умов оголошення про закупівлю, Учасник повинен надати Сертифікат «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги) чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасники мають право надати інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-002611-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 14 січня 2021 10:31
Внести зміни в тендерну документацію
Шановний Замовник!
Проаналізувавши попередні закупівлю Замовника згідно предмету Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування системи оповіщення та управління евакуацією людей та системи автоматичної пожежної сигналізації та виведення її на цілодобове спостереження) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-000775-a, Ви співпрацюете з Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП".
Крім того, проаналізувавши закупівлі, то вбачаеться, що вимоги ТД розроблені під конкретного учасника, а саме ТОВ "ТОНДО ГРУП".
У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) встановленого на об’єкті, щонайменше двох працівників.
Для отримання гарантійного листа від від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), учасник звернувся до виробника продукції, дізнавшись номер закупівлі UA-2021-01-11-002611-a, виробник відмовивився учаснику надавати такий гарантійний лист, оскільки данна закупівля закріплена за іншим учасником. Предмет закупівлі є технічне обслуговування, тому не можливо передбачити строки на коли буде необхідне таке обладнання! І тому вимога, про гарантійний лист від виробника з вказівкою на "у встановлені строки згідно даної закупівлі" не обгрунтована
Дії Замовника дають підстави стверджувати про порушення ним принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції та запобігання зловживанням правами наданими учасникам Законом.
Вимагаемо, внести зміни в тендерну документацію, а саме прибрита вимогу У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) встановленого на об’єкті, щонайменше двох працівників.
В іншому випадку учасник буде вимушен звернутись до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2021 15:53
Шановний Учаснику,
Відповідно до пункту 3 стаття 14 Закону України Про публічні закупівлі, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, крім тієї що передбачена у підпунктах 1-13 цієї статті.
Замовник визначає умови оголошення самостійно, з метою отримання якісних послуг, які повинні надаватися кваліфікованими працівниками з достатнім досвідом роботи.
Таким чином, ми, як Замовники, встановлюємо такі умови, щоб отримати якість послуги, відповідно до усіх технічних, якісних та кількісних вимог, встановлених в оголошення та у відповідні строки, дотримуючись при цьому усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Дана умова не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних Учасників, так як гарантійні листи щодо поставки та документ щодо навчання може надавати як виробник протипожежного обладнання, так і представництво або філія або імпортер іноземного виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тобто коло суб’єктів господарювання досить значне.
Дана умова, встановлена в оголошенні, забезпечує впевненість для Замовника у завершені процедури закупівлі та ефективному використанні коштів, мінімізуючи, таким чином, ризики невиконання/дострокового розірвання договору про закупівлю через причини порушення стоків, відсутності необхідного обладнання для здійснення послуги, надання неякісних послуг, надання послуг некваліфікованими працівниками тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до оголошення в цій частині.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" 165 800,00
UAH з ПДВ
165 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 13:58
Електронний підпис
19 січня 2021 13:55
пропозиція.pdf
19 січня 2021 13:55
ліцензія пояснення.pdf
19 січня 2021 13:55
наказ ліцензія.pdf
19 січня 2021 13:55
декларація п.б.pdf
19 січня 2021 13:55
тех.вимоги.pdf
19 січня 2021 13:55
обробка даних.pdf
19 січня 2021 13:55
оренда офісу.pdf
19 січня 2021 13:55
довідки з банку (1).pdf
19 січня 2021 13:55
посвідчення оп.pdf
19 січня 2021 13:55
посвідчення еб.pdf
19 січня 2021 13:55
декларація ох.праці.pdf
19 січня 2021 13:55
аналог.дог.акт.pdf
19 січня 2021 13:55
акт огляду.pdf
19 січня 2021 13:55
статут та опис.pdf
19 січня 2021 13:55
ст.17.pdf
19 січня 2021 13:55
витяг пдв.pdf
19 січня 2021 13:55
без субпідряду.pdf
19 січня 2021 13:55
витяг.pdf
19 січня 2021 13:55
проект договору.pdf
19 січня 2021 13:55
мат.тех.база.pdf
19 січня 2021 13:55
договір страхування.pdf
19 січня 2021 13:55
послужний список.pdf
19 січня 2021 13:55
сертифікат корупція.pdf
19 січня 2021 13:55
відомості ЄДР.pdf
19 січня 2021 13:55
програма ковід.pdf
19 січня 2021 13:55
паспорт, код.pdf
19 січня 2021 13:55
ліцензія.pdf
19 січня 2021 13:55
відгук.pdf
19 січня 2021 13:55
звіт по аудиту юк.pdf
19 січня 2021 13:55
усвідомлюєм зміст.pdf
19 січня 2021 13:55
уповноваж.особа.pdf
19 січня 2021 13:55
посвідчення пб.pdf
19 січня 2021 13:55
гл забезпечення умов.pdf
19 січня 2021 13:55
витяг2020.pdf
19 січня 2021 13:55
пост. 852 мат.тех. база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"
#43551775
Переможець 165 800,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:39

Документи

22 січня 2021 09:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"
#43551775
165 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 09:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:49
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 16:16
Договір № 13 ТО пож. сигн..pdf укладений
04 лютого 2021 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 165 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 633,33 UAH)