Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги(Послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах )
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2021-01-11-002361-a ● 54c19ab559984e6db5ff3d015ade5d37
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня "Правобережна" |
Код ЄДРПОУ: | 01204294 |
Місцезнаходження: | 39625, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова,7 |
Контактна особа: |
Альона Стулинець +38053700954 2hospst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2021 12:22 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
ОГОЛОШЕННЯ*
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стулинець Альона Володимирівна, уповноважена особа, тел. +380948800954, e-mail: 2hospst@gmail.com 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: послуга
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах .
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 31260 комплектів.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 31.12.2021 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 900 000,00 (один мільйон дев’ятсот тисяч гривень 00коп)
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти .
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» січня 2021 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стулинець Альона Володимирівна, уповноважена особа, тел. +380948800954, e-mail: 2hospst@gmail.com 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: послуга
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах .
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 31260 комплектів.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 31.12.2021 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 900 000,00 (один мільйон дев’ятсот тисяч гривень 00коп)
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти .
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» січня 2021 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31260 комплект
Послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 15:21 |
Тендерна документація відкриті торги (1).doc | |
11 січня 2021 15:21 |
Додаток 4 Проект договору харчування.docx | |
11 січня 2021 15:21 |
Додаток 3. Технічні вимоги ха.docx | |
11 січня 2021 15:21 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії (1).docx | |
11 січня 2021 15:21 |
Додаток 2 підстави для відмови.doc | |
11 січня 2021 15:21 |
Додаток 5 Форма тендерної пропозиції (1).doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
1 877 987,40
UAH з ПДВ
|
1 877 987,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Пиндель Сергій Михайлович |
1 891 230,00
UAH з ПДВ
|
1 891 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Переможець |
1 877 987,40
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 18:00
|
Протокол про зміну суми договору.docx | зміни до договору |
09 березня 2022 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 17:01
|
009.jpg | зміни до договору |
19 січня 2022 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:04
|
002.jpg | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2021 13:18
|
додаткова угода1 Пантем.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2021 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 10:50
|
pdf24_merged (1).pdf | укладений |
15 лютого 2021 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода що до внесення змін до Додатку 2( викладення її в новій редакції) |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме до 31.03.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договру |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |