Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Очікувана вартість
890 352,00 UAH
UA-2021-01-11-001962-a 3a7d656f763a402fad17eb30f50a4053
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страдна Анна Антонівна

+380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Страдна Анна Антонівна
+380443668100
anna.stradna@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується, як виняток якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 квітня 2018 року № 706 у м. Києві було створено автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі - АСОП, а розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887 затверджено Порядок функціонування АСОП. Згідно з вказаними розпорядженнями, КП ГІОЦ визначено особою, уповноваженою здійснювати справляння плати за транспортні послуги, що надаються та оплачуються з використанням АСОП, а також оператором цієї системи. У зв’язку з цим, на КП ГІОЦ покладено обов’язок щодо емісії (випуску) електронних квитків учня закладу загальної середньої освіти. З метою фінансування такої емісії було підготовлено проєкт рішення Київської міської ради від 16 березня 2020 року № 08/231-645/ПР «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 18 грудня 2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019–2022 роки» щодо включення відповідного заходу для забезпечення емісії (випуску) електронних квитків учня закладу загальної середньої освіти», який за поданням депутата Київської міської ради О. Окопного розглядався на пленарному засіданні Київської міської ради. Київська міська рада не підтримала прийняття зазначеного проєкту та не виділила відповідного фінансування на виготовлення учнівських квитків. В свою чергу, з метою вирішення цього питання, виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) прийняв розпорядження від 28 жовтня 2020 року № 1718 «Про емісію учнівського квитка» в рамках якого директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій доручено забезпечити фінансування емісії (випуску) електронних квитків учня закладу загальної середньої освіти за рахунок перерозподілу видатків, передбачених на реалізацію заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18 грудня 2018 року № 461/6512. На виконання зазначеного розпорядження, з метою зменшення навантаження на місцевий бюджет та подальшого оперативного реагування при змінах або втраті учнівського квитка, взаємодії із закладами освіти, КП ГІОЦ, після виділення фінансування, прийнято рішення щодо самостійного виготовлення Електронного квитка учня закладу середньої освіти. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» КП ГІОЦ проведено процедуру закупівлі Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки. Номер закупівлі UA-2020-11-06-013900-c. Протягом вказаних торгів учасниками закупівлі було подано 2 скарги до Антимонопольного комітету України, 1 скарга знаходиться на розгляді (до 04 січня 2021 року), а саме за результатами проведених відкритих торгів визначено переможця закупівлі - ТОВ «Поллі-Сервіс» та 09 грудня 2020 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у зв’язку з чим іншим учасником закупівлі (ПрАТ «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій») подано скаргу до Антимонопольного комітету України та на час розгляду цієї скарги Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України закупівлю заблоковано. Таким чином станом на 30 грудня 2020 року договір не укладено. При цьому з 01.01.2021 відповідно до рішення Київської міської ради від 18 грудня 2018 року № 459/6510 «Про затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2019-2021 роки (зі змінами) право пільгового проїзду у міському транспорті учнів (вихованців) закладів загальної середньої освіти, в тому числі ліцеїстів військових ліцеїв, можливе виключно на підставі електронного квитка учня закладу загальної середньої освіти на базі електронної пластикової картки (транспортної картки) автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, а також визначення сум компенсації перевізникам проїзду пільгових категорій пасажирів згідно з даними АСОП. З огляду на викладене з метою уникнення зупинки у користуванні правом пільгового проїзду у міському пасажирському транспорті відповідних категорій громадян у КП ГІОЦ виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки КП ГІОЦ має намір укласти договір про поставку товару, а саме Електроних карток для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛЛІ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 32912338) оскільки за результатами аукціону їх пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною. Виходячи з вищенаведеного голова тендерного комітету КП ГІОЦ Даценко М.В. запропонував керуючись п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону застосувати переговорну процедуру на закупівлю: Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки. Обґрунтування застосування переговорної процедури: Згідно з частиною четвертою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до частини десятої ст. 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Пунктом третім частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийняття рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Тендерним комітетом КП ГІОЦ 06.11.2020 року в електронній системі закупівель було оприлюдненно Оголошення щодо закупівлі: Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-06-013900-c. 09.12.2020 року згідно рішення тендерного комітету КП ГІОЦ (протокол від 09.12.2020 р. №439) було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛЛІ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 32912338). Станом на сьогодні процедура закупівлі: Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-06-013900-c оскаржується Приватним акціонерним товариством «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету від 18.12.2020 № 554. Зважаючи на викладене метою уникнення зупинки у користуванні правом пільгового проїзду у міському пасажирському транспорті відповідних категорій громадян у КП ГІОЦ виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийняття рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Оголошення закупівлі UA-2020-11-06-013900-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
91600 шт
Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, м. Київ, Київ, Космічна, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в сумі вартості фактично поставленого Товару/партії Товару впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки замовленого Товару/партії Товару на склад Замовника на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару/партії Товару та видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 січня 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-11-001962-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
Дата подання: 15 січня 2021 15:20
відсутність підстав для переговорної процедури
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СКАРГА Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», код ЄДРПОУ: 04013755, 02192, м. Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А, надалі – Замовник. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ: 30674051, 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net), надалі – Скаржник. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –11.01.2021 р. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Замовник не має підстав застосовувати переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується як виняток, що порушує права та охоронювані законом інтереси інших потенційних учасників, в тому числі Скаржника, позбавляє їх права та охоронюваних законом інтересів на участь, призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію. Замовником проводяться відкриті торги на закупівлю Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (Закупівля №UA-2020-11-06-013900-c). Прийняте Замовником рішення, щодо визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Поллі-Сервіс» було оскаржено в Постійно діючій адміністративній колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, надалі – Орган оскарження (скарга UA-2020-11-06-013900-c.c6. від 18.12.2020р). Органом оскарження було винесене рішення No 44-р/пк-пз від 04.01.2021, яким він зобов'язав комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислюваний центр" скасувати рішення про визначення ТОВ "Поллі-Сервіс" переможцем процедури закупівлі — "Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 (CPV) "Єдиний закупівельний словник" – 30160000-8 Магнітні картки". 11.01.2021р. в електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (№ UA-2021-01-11-001962-a) з предметом закупівлі «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки.», надалі – «Закупівля». Скаржник, уважно вивчивши інформацію повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (зокрема – Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі) прийшов до висновку, що Замовник не має підстав застосовувати переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується як виняток, що порушує права та охоронювані законом інтереси інших потенційних учасників, в тому числі Скаржника, на участь у конкурентній процедурі закупівлі, призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника 1. Замовник 11.01.2021р. в електронній системі публічних закупівель PROZORRO оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон. Зазначений пункт Закону дозволяє Замовнику при нагальній потребі здійснити закупівлю за переговорною процедурою у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Проте, рішення Органу оскарження No 44-р/пк-пз по скарзі UA-2020-11-06-013900-c.c6. від 18.12.2020р. було винесене 04.01.21р. Відповідно до частини 17 статті 18 Закону «Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду». Тобто, 11.01.2021р., на момент оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, оскарження процедури зазначених відкритих торгів вже не існувало. Замовник не мав встановлених Законом підстав для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону, оскільки оприлюднив повідомлення про намір не в період оскарження, а після закінчення часу оскарження. Отже, якщо Замовник дійсно мав нагальну потребу, він міг оприлюднити повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі одразу після подання скарги. Вважаємо, що Замовник своїм наміром укласти договір за результатами застосування переговорної процедури намагається уникнути проведення конкурентної процедури закупівлі (відкритих торгів) та порушує положення частини першої та пункту 3 частини другої статті 40 Закону, не маючи підстав для проведення переговорної процедури, позбавляє інших потенційних учасників, в тому числі Скаржника, права та охоронюваних законом інтересів на участь у нових відкритих торгах, призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію порушуючи принципи здійснення публічних закупівель, викладені в Статті 5 Закону. 2. Замовник в Обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначає, що з 01.01.2021 відповідно до рішення Київської міської ради, надалі - КМР, від 18 грудня 2018 року № 459/6510 «Про затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2019-2021 роки (зі змінами) право пільгового проїзду у міському транспорті учнів (вихованців) закладів загальної середньої освіти, в тому числі ліцеїстів військових ліцеїв, можливе виключно на підставі електронного квитка учня закладу загальної середньої освіти на базі електронної пластикової картки (транспортної картки) автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, а також визначення сум компенсації перевізникам проїзду пільгових категорій пасажирів згідно з даними АСОП. Тому за твердженням Замовника у нього виникла нагальна потреба і він може застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості триваючого тендера, що оскаржується. Проте, відповідно до пункту 8 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), надалі - ВО КМР (КМДА), від 26.10.2018 р. №1934 «Про введення в дослідну експлуатацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті Києва незалежно від форм власності» зі змінами відповідно до Розпорядження ВО КМР (КМДА) від 30.12.2020 р. № 2079 від 30.12.2020 р. «Про внесення змін до розпорядження ВО КМР (КМДА) від 26.10.2018 р. №1934» Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) разом з комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» зобов`язання забезпечити вирішення в установленому порядку питань, пов’язаних з видачою студентських (учнівських) квитків та учнівських квитків, що є носіями електронного квитка, студентам та учням закладів освіти, що розташовані на території міста Києва продовжено до 30 червня 2021 року. Таким чином Замовник має цілком достатній строк для проведення нових відкритих торгів на закупівлю Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 (CPV) "Єдиний закупівельний словник" – 30160000-8 Магнітні картки, відсутня нагальна потреба здійснення закупівлі і Замовник намагається уникнути проведення конкурентної процедури закупівлі (відкритих торгів) та порушує положення частини першої та пункту 3 частини другої статті 40 Закону, не маючи виняткової ситуації для проведення переговорної процедури. Крім того Замовник в пункті 8 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю встановлює термін поставки товару до 15 квітня 2021 року, який є цілком достатнім для проведення відкритих торгів і не відповідає нагальності потреби про яку зазначив Замовник. Таким чином, Замовник уникає проведення відкритих торгів. На підтвердження достатності терміну до 15.04.2021р. свідчить також той факт, що оголошуючи 06.11.2020р. відкриті торги (закупівля № UA-2020-11-06-013900-c), Замовник відповідно до положень Закону планував виконання Договору з поставки 159 000 шт. карток в строк менше одного місяця. Оголошуючи переговорну процедуру, Замовник планує до 15 квітня 2021 року виконання Договору з поставки 91 600 шт. карток строком майже в три місяці. Це суперечить будь-якій логіці і ше раз ставить під великий сумнів наявність у Замовника нагальної потреби. Також, звертаємо увагу на той факт, що відповідно до згаданих рішень КМР та розпоряджень ВО КМР (КМДА) є потреба в забезпеченні емісії електронними квитками учня закладу загальної середньої освіти на базі електронної пластикової картки (транспортної картки) автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, в той час як Замовник має намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з предметом закупівлі «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки», який фактично є бланком (напівфабрикатом), а не готовим електронним квитком учня. Для отримання готового до емісії електронного квитка учня необхідно провести графічну персоналізацію, друк додаткових реквізитів, виконати ініціалізацію чип-модуля квитка, запис транспортного додатку, нанесення номерів транспортної картки, тощо. Проведення зазначених операцій з бланком вимагає додаткового часу і їх проведення після 15.04.2021р. збільшує реальний термін отримання Замовником готового електронного квитка учня. Вважаємо, що Замовник своїм наміром укласти договір за результатами застосування переговорної процедури намагається уникнути проведення конкурентної процедури закупівлі (відкритих торгів) та порушує положення частини першої та пункту 3 частини другої статті 40 Закону, не маючи виняткової ситуації для проведення переговорної процедури, позбавляє інших потенційних учасників, в тому числі Скаржника, права та охоронюваних законом інтересів на участь у нових відкритих торгах, призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію порушуючи принципи здійснення публічних закупівель, викладені в Статті 5 Закону. 3. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників. Як триваючий тендер мається на увазі відкриті торги на закупівлю Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (Закупівля №UA-2020-11-06-013900-c). Але зазначені відкриті торги незабаром мають бути оголошені такими, що не відбулись з двох підстав: по – перше закінчився строк дії договору, який визначено Замовником до 28.12.2020р.; по-друге зазначені відкриті торги фінансуються за кошти місцевого бюджету попереднього бюджетного періоду, який вже закінчився і бюджетні призначення на оплату закупівлі втратили свою чинність. Отже, за цих обставин, триваючий тендер буде оголошений таким, що не відбувся і перестане бути триваючим. Внаслідок цього, продовження переговорної процедури стане неможливим. Вважаємо, що Замовник своїм наміром укласти договір за результатами застосування переговорної процедури намагається уникнути проведення конкурентної процедури закупівлі (відкритих торгів) та порушує положення частини першої та пункту 3 частини другої статті 40 Закону, не маючи виняткової ситуації для проведення переговорної процедури на весь строк, необхідний для її завершення, чим позбавляє інших потенційних учасників, в тому числі Скаржника, права та охоронюваних законом інтересів на участь у нових відкритих торгах, призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію порушуючи принципи здійснення публічних закупівель, викладені в Статті 5 Закону. 4. Замовник повідомляє в Обгрунтуванні, що має намір укласти договір про поставку товару, а саме Електронних карток для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛЛІ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 32912338) оскільки за результатами аукціону їх пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною. Вважаємо, що Замовником не достатньо доведено необхідність проведення переговорної процедури та обрання переможцем саме ТОВ «ПОЛЛІ-СЕРВІС», так як згідно з Рішенням №44-р/пк-пз від 04.01.2021 р. Органу оскарження, Замовника зобов’язали скасувати рішення про визначення ТОВ «ПОЛЛІ-СЕРВІС» переможцем процедури "Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 (CPV) "Єдиний закупівельний словник" – 30160000-8 Магнітні картки" на підставі невідповідності пропозиції ТОВ «ПОЛЛІ-СЕРВІС» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та невідповідності вимогам тендерної документації закупівлі ( закупівля № UA-2020-11-06-013900-c). На думку Скаржника, таке рішення Замовника свідчить про його прихильність до одного учасника і намір уникнути відкритих торгів де на рівних умовах могли б взяти участь інші потенційні учасники, в тому числі Скаржник. Вважаємо, що Замовник своїм наміром укласти договір за результатами застосування переговорної процедури з ТОВ Поллі-Сервіс» демонструє свою прихильність до одного учасника, намагається уникнути проведення конкурентної процедури закупівлі (відкритих торгів) та порушує положення частини першої та пункту 3 частини другої статті 40 Закону, не маючи виняткової ситуації для проведення переговорної процедури, позбавляє інших потенційних учасників, в тому числі Скаржника, права та охоронюваних законом інтересів на участь у нових відкритих торгах, призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію порушуючи принципи здійснення публічних закупівель, викладені в Статті 5 Закону. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 5, 18, 32 Закону, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі, а саме в частині прийняття Замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» відмінити переговорну процедуру закупівлі (№ UA-2021-01-11-001962-a). Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження: 1. Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (згідно протоколу тендерного комітету КП ГІОЦ від 11 січня 2021 року № 7) – 4 арк.; 2. Протокол №7 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» №7 від 11.01.2021 – 2 арк.; 3. Рішення Органу оскарження No 44-р/пк-пз від 04.01.2021 – 8 арк. Директор Ю.В. Єсаулов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2021 14:40
рішення від 16.01.2021 № 672 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 14:40
рішення від 27.01.2021 №1462.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.01.2021 № № 1462-р/пк-пз, відмінити процедуру закупівлі «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки».
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2021 14:11

Документи подані скаржником

15 січня 2021 14:31
Скарга 150121.pdf
15 січня 2021 14:35
Протокол 7.pdf
15 січня 2021 14:36
КМДА № 1934.PDF
15 січня 2021 14:37
КМДА № 2079.PDF
15 січня 2021 15:16
Платіжне доручення.pdf
22 січня 2021 17:13
1.jpg
22 січня 2021 17:15
Повідомлення 2.jpg
22 січня 2021 17:16
Повідомлення3.jpg

Документи подані замовником

21 січня 2021 19:41
Пояснення по скарзі
21 січня 2021 19:41
Запрошення
21 січня 2021 19:41
Пропозиція
21 січня 2021 19:41
Проєкт Договору
21 січня 2021 19:41
Пояснення по скарзі

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Поллі-Сервіс"
#32912338
Переможець 890 352,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 15:02

Документи

11 січня 2021 15:02
Електронний підпис
11 січня 2021 15:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 15:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Поллі-Сервіс"
#32912338
890 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2021 15:02
Електронний підпис
11 січня 2021 15:00
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 15:03
Кінець періоду оскарження: 08 березня 2021 00:00
Дата відміни: 08 березня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.01.2021 № № 1462-р/пк-пз, відмінити процедуру закупівлі «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки» у зв’язку з виявленими порушеннями законодавства з питань публічних закупівель, а саме частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
25 лютого 2021 15:03
Електронний підпис
25 лютого 2021 14:27
рішення