Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19, - Код згідно УКТ ЗЕД: 3002, 3006, 3822 00 00 00 Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19, Код та назва відповідно до НК 024:2019: 50280 Коронавірус (SARS-CoV),антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз).
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-01-11-001708-a 86fe1e84c8eb4e6a917f0c678ff545dc
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Татарко

+380978524527 prozoro@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989585
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Контактна особа: Анастасія Татарко
+380978524527
prozoro@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Закупівля товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України. Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України від 17.03.2020 №530-IX"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" та Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України, затвердженого постановою КМУ від 20 березня 2020р. №225. Якість товару має відповідати ДСТУ та ТУ.
Інформація з Єдиного державного реєстру про кінцевого бенефіціарного власника Постачальника з яким був укладений договір – «НАЗАРОВЕЦЬ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ, Україна., Україна, 03191, місто Київ, вул.Луценка Дмитра, будинок 10-А, квартира 29. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 60; НАЗАРОВЕЦЬ АННА ГЕННАДІЇВНА, Україна., Україна, 03191, місто Київ, вул.Луценка Дмитра, будинок 10-А, квартира 29. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 40».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19 Tigsun №25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату товару постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних. Розрахунки за товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 5-ти банківських днів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 січня 2021 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ЛАЙН"
#39459829
Переможець 5 000,00
UAH
11 січня 2021 14:20

Документи

11 січня 2021 14:20
Електронний підпис
11 січня 2021 14:19
Протокол №4.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:11
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:22
Договір №3-2220.pdf укладений
11 січня 2021 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH