Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (Придбання картоплі та гороху для закладів та установ освіти Стрижавської селищної ради).
Очікувана вартість
103 600,00 UAH
UA-2021-01-11-001389-a 9fed96a1eff44e21848db6c337b5c521
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Тетяна Григорівна

+380674273282 osvitastr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділі освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44064105
Вебсайт: https://stryzhavska-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., селище міського типу Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги, 7
Контактна особа: Ковальчук Тетяна Григорівна
+380674273282
osvitastr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 13:47
Очікувана вартість: 103 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 518,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Усі тендерні пропозиції повинні готуватись українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кг
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади та установи освіти Стрижавської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
10000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади та установи освіти Стрижавської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 13:37
Спрощена картопля.docx
14 січня 2021 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 13:37
Спрощена картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

місце поставки товару
Дата подання: 12 січня 2021 13:17
Дата відповіді: 12 січня 2021 17:59
Місце поставки товару (заклади та установи освіти Стрижавської селищної Ради), надайте, будь ласка, уточнений перелік закладів та адреси їх знаходження.
Відповідь: Місце поставки товару (заклади та установи освіти Стрижавської селищної ради):
1 КЗ "Мізяківсько-Хутірський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ" КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МІЗЯКІВСЬКО-ХУТІРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» 23213, с. Мізяківські-Хутори, вул.Центральна, 22
2 НВЗ: "ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей смт Стрижавка" КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛІЦЕЙ №1 СМТ СТРИЖАВКА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» 23210, смт Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги, 3
3 Сосонська СЗШІ-ІІІст. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СОСОНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» 23218, с. Сосонка, вул. Корольова, 1
4 Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛІЦЕЙ №2 СМТ СТРИЖАВКА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» 23212, смт Стрижавка, вул. Київська, 1 74

5 Лаврівська СЗШІ-ІІст. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛАВРІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» 23215, с. Лаврівка, вул. Незалежності, 3А

6 Переорська СЗШ І-ІІ ст. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПЕРЕОРСЬКА ГІМНАЗІЯ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» 23214, с. Переорки, вул. Молодіжна, 11а
7 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МЕДВІДСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» с.Медвідка, вул.Пушкіна, 2а
8 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПЕНЬКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» с.Пеньківка, вул.Жовтнева, 110
9 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «БРУСЛИНІВСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» с.Бруслинівка, вул.Згарська, 35
10 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПОЧАТКОВА ШКОЛА СЕЛА ПІДЛІСНЕ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» с.Підлісне, вул.Лісна, 7
11 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «ДЕСНЯНОЧКА» CЕЛА СОСОНКА CТРИЖАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ» с. Сосонка, вул.Миру, 5
12 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «КАЗКА» CТРИЖАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ» смт Стрижавка, вул.Алеї, 58
13 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «КОЛОБОК» CЕЛА ПЕНЬКІВКА CТРИЖАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ» с.Пеньківка, вул.І.Ю.Бурлаки, 124

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-001389-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 23 січня 2021 17:24
Вимога на не правомірне визначення переможця.
21.01.2021 року Уповноважена особа Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту,
культури та туризму Стрижавської селищної ради Ковальчук Тетяна Григорівна оприлюднила протокол №5 щодо прийняття рішення :

1. Визначила переможцем спрощеної процедури закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (Придбання картоплі та гороху для закладів та установ освіти Стрижавської селищної ради) ФОП Шевчука Євгенія Анатолійовича РНОКПП 3038301896.

2. Пропозиція ФОП Шевчука Євгена Анатолійовича РНОКПП 3038301896, не відповідає вимогам Документації про проведення спрощеної закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (Придбання картоплі та гороху для закладів та установ освіти Стрижавської селищної ради), номер закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2021-01-11-001389-a.

ПРОШУ:
1. Уповноваженій особі Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Ковальчук Тетяні Григорівні ще раз уважно переглянути документи ФОП Шевчука Євгена Анатолійовича РНОКПП 3038301896, які були ним подані у складі тендерної пропозиції. Учасником ФОП Шевчуком Євгеном Анатолійовичем не були надані наступні документи кваліфікаційних вимог замовника у складі пропозиції :
- копія витягу з Єдиного державного реєстру про реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за рік, в якому укладається договір;
- довідку про відкриття рахунку з обслуговуючого банку;
- копію завірену в установленому порядку експлуатаційного дозволу або державної реєстрації потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів у постачальників;
- документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

2. Щоб уповноважена особа Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Ковальчук Тетяна Григорівна визначала пропозицію ФОП Шевчука Євгена Анатолійович РНОКПП 3038301896 такою, що не відповідає вимогам Замовника, Документації про проведення спрощеної закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (Придбання картоплі та гороху для закладів та установ освіти Стрижавської селищної ради), номер закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2021-01-11-001389-a.

Звертаємо Вашу увагу, що у випадку не надання відповіді на вказане звернення чи відмови у перегляді вказаного вище рішення, змушений буду звернутись до Антимонопольного комітету України з метою дослідження питання, щодо дотримання Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради вимог законодавства України у сфері публічних закупівель.

Враховуючи вище викладене, на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2021 17:12
По-перше, влітку 2020 року в Україні створено новий адміністративно-територіальний устрій України: затверджено території 1469 територіальних громад та утворено 136 нових районів.
В грудні 2020 року Стрижавською селищною радою прийнято рішення про реорганізацію шляхом приєднання Сосонської, Лаврівської, Дорожнянської, Мізяківськохутірської, Пеньківської сільських рад.
В кінці грудня 2020 року Вінницькою районною радою Стрижавській селищній раді передані майно, до складу якого входять в тому числі загальноосвітні школи та інші об’єкти.
Відповідно Стрижавською селищною радою прийнято рішення про створення Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради.
Стрижавською селищною радою на виконання вимог Бюджетного кодексу України передано до Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради в оперативне управління заклади освіти та інші об’єкти.
Перевіривши документи тендерної пропозиції ФОП Шевчук Є.А. документи:
- Витяг з ЄДРПОУ за рік в якому укладається договір, є доступним у вільному доступі і він є незмінним;
- Довідка про відкриття рахунку з обслуговуючого банку, довідка про розрахунковий рахунок суттєво на закупівлю не впливає.
По-друге, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того варто зазначити, що відповідно до ст.18 закону України «Про публічні закупівлі» дії\бездіяльність замовника у спрощених закупівлях не підлягають оскарженню до АМКУ.

Документи подані скаржником

23 січня 2021 17:24
Вимога від 23.01.2021 р..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевчук Євген Анатолійович 103 200,00
UAH з ПДВ
90 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ" 103 300,00
UAH з ПДВ
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 23:55
Електронний підпис
20 січня 2021 23:54
листи.pdf
20 січня 2021 23:54
якісне.pdf
20 січня 2021 23:54
цінова договір.pdf
20 січня 2021 23:54
потужності.pdf
20 січня 2021 23:54
документи.pdf
20 січня 2021 23:54
аналог картопля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевчук Євген Анатолійович

ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шевчук Євген Анатолійович
#3038301896
Переможець 90 990,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 19:26

Документи

21 січня 2021 19:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 19:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шевчук Євген Анатолійович
#3038301896
90 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2021 19:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:24
підписаний контракт укладений
26 січня 2021 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 2230-10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1 від 02.08.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML