Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ автомобільний
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2021-01-11-001142-b ● 06cae8d08a3a4de599ac568b83544cff
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 38386582 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, АЕРОПОРТ ЦА |
Контактна особа: |
Груненко Олексій Валентинович +380668777487 aeroport.Ks@yandex.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 20:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 20:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 20:25 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 312 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 кг
Газ автомобільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 20:21 |
ОС газпаливо.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-11-001142-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 13 січня 2021 14:29
ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
В Додатку 2 до тендерної документації визначено:
"Учасник повинен надати перелік не менше 2 (двох) діючих ВЛАСНИХ (ОРЕНДОВАНИХ) автомобільних заправних станцій (АЗС) м. Херсон та Херсонській області (одна з яких (основна) повинна бути на відстані не більше ніж 7 км від фактичної адреси розташування замовника: 73000, м. Херсон, Аеропорт ЦА)."
Вимагаючи від Учасників наявність ВЛАСНИХ або ОРЕНДОВАНИХ АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога ТД щодо наявності в учасника саме ВЛАСНОЇ або Орендованої матеріально-технічної бази (АЗС) – ЗВУЖУЄ КОЛО потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо наявності власних (орендованих) АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема ДИСКРИМІНУЄ ТА ПРИЗВОДИТЬ до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 13:17
Вимога ІІА-2021 -01-11-001142-Ь.аІ містить міркування подавана вимоги стосовно
змісту Додатку 2 до тендерної документації.
У вимозі не сформульовано жодних вимог до Замовника.
Додатково пояснюємо, що Вимога до Учасників мати власні або орендовані АЗС не є дискримінаційною, а прямо встановлена чинним законодавством.
Чинним законодавством України не передбачено самостійного виду договору -
«партнерський»;
Таким чином неможливо дискримінувати потенційних учасників, які мають «партнерські АЗС» у зв’язку з тим, що «партнерські АЗС» - термін, який відсутній в чинному законодавстві України.Відпуск товару з АЗС здійснюється відповідно Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами (далі - Правила), затверджених ПКМУ від 20.12.97 №1442.
Згідно п.2 Правил термін "роздрібна торгівля пальним" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту
етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального"
від 19.12.95 №481/95-ВР (далі - Закон №481/95-ВР).
Ст. 1 Закону №481/95-ВР дає визначення терміну «місце роздрібної торгівлі пальним» - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
Отже, для розташування місця роздрібної торгівлі пальним необхідно мати відповідні споруди та/або обладнання, та/або ємності на праві власності (а) або користування (б).
(а) згідно ст. ст. 316, 319 ЦК України, право власності полягає в праві особи на річ
(майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Право власності надає особі права на володіння, користування та розпорядження своїм майном.
(б) користування майном (для забезпечення законної роздрібної торгівлі пальним)
можливе на підставі, іншій, ніж право власності - на підставі найму (оренди).
Згідно ст.759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або
зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до Правил:
п.З «Роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб’єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.»
- п. 9. Розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або
у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів,паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару.
Отже, для роздрібної торгівлі нафтопродуктами необхідно дотримання, зокрема,
наступних умов:
1. Продавець має бути власником (КОРИСТУВАЧЕМ) або орендарем майна
(КОРИСТУВАЧЕМ), з допомогою якого здійснюється роздрібна торгівля пальним;
2 . Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен мати дозвільні документи та відповідну ліцензію
на право торгівлі;
3. Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен видавати розрахунковий документ
установленої форми на повну суму проведеної операції (реалізації нафтопродуктів),
разом з виданою споживачеві продукцією. При цьому, під відпуску пального на
АЗС необхідно проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги)
через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний
режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних
розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у
випадках, передбачених Законом «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;
Таким чином Замовник, керуючись чинним законодавством України правомірно
зазначив в Технічних вимогах до предмету закупівлі вимоги до АЗС (власна або
орендована), так це повністю відповідає вимогам Закону №481/95-ВР.
Власне, будь-яких вимог до Замовника у вимозі ЦА-2021-01-11-001142-Ь.аІ не
сформульовано.
На підставі викладеного, керуючись ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо,
що вимога: иА-2021-01-11-001142-Ь.аІ відхиляється в повному обсязі, для забезпечення
дотримання Замовником вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.
змісту Додатку 2 до тендерної документації.
У вимозі не сформульовано жодних вимог до Замовника.
Додатково пояснюємо, що Вимога до Учасників мати власні або орендовані АЗС не є дискримінаційною, а прямо встановлена чинним законодавством.
Чинним законодавством України не передбачено самостійного виду договору -
«партнерський»;
Таким чином неможливо дискримінувати потенційних учасників, які мають «партнерські АЗС» у зв’язку з тим, що «партнерські АЗС» - термін, який відсутній в чинному законодавстві України.Відпуск товару з АЗС здійснюється відповідно Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами (далі - Правила), затверджених ПКМУ від 20.12.97 №1442.
Згідно п.2 Правил термін "роздрібна торгівля пальним" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту
етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального"
від 19.12.95 №481/95-ВР (далі - Закон №481/95-ВР).
Ст. 1 Закону №481/95-ВР дає визначення терміну «місце роздрібної торгівлі пальним» - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
Отже, для розташування місця роздрібної торгівлі пальним необхідно мати відповідні споруди та/або обладнання, та/або ємності на праві власності (а) або користування (б).
(а) згідно ст. ст. 316, 319 ЦК України, право власності полягає в праві особи на річ
(майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Право власності надає особі права на володіння, користування та розпорядження своїм майном.
(б) користування майном (для забезпечення законної роздрібної торгівлі пальним)
можливе на підставі, іншій, ніж право власності - на підставі найму (оренди).
Згідно ст.759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або
зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до Правил:
п.З «Роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб’єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.»
- п. 9. Розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або
у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів,паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару.
Отже, для роздрібної торгівлі нафтопродуктами необхідно дотримання, зокрема,
наступних умов:
1. Продавець має бути власником (КОРИСТУВАЧЕМ) або орендарем майна
(КОРИСТУВАЧЕМ), з допомогою якого здійснюється роздрібна торгівля пальним;
2 . Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен мати дозвільні документи та відповідну ліцензію
на право торгівлі;
3. Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен видавати розрахунковий документ
установленої форми на повну суму проведеної операції (реалізації нафтопродуктів),
разом з виданою споживачеві продукцією. При цьому, під відпуску пального на
АЗС необхідно проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги)
через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний
режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних
розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у
випадках, передбачених Законом «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;
Таким чином Замовник, керуючись чинним законодавством України правомірно
зазначив в Технічних вимогах до предмету закупівлі вимоги до АЗС (власна або
орендована), так це повністю відповідає вимогам Закону №481/95-ВР.
Власне, будь-яких вимог до Замовника у вимозі ЦА-2021-01-11-001142-Ь.аІ не
сформульовано.
На підставі викладеного, керуючись ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо,
що вимога: иА-2021-01-11-001142-Ь.аІ відхиляється в повному обсязі, для забезпечення
дотримання Замовником вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-01-11-001142-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 14 січня 2021 11:20
ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись Додатком 2 Оголошення учасникам була висунута наступна умова:
«Учасник повинен надати перелік не менше 2 (двох) діючих власних (орендованих) автомобільних заправних станцій (АЗС) м. Херсон та Херсонській області (одна з яких (основна) повинна бути на відстані не більше ніж 7 км від фактичної адреси розташування замовника: 73000, м. Херсон, Аеропорт ЦА)»
Після проведеного аналізу було виявлено, що вимогу місцерозташування АЗС в м. Херсон на відстані до 7 км від фактичної адреси розташування находження Замовника зможе виконати лише одиниці постачальників.
Отже, тендерна документація прописана під конкретних постачальників, які пропонують Замовнику здійснювати заправку автомобілів підприємства через власні мережі.
Таким чином, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4. Технічних вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м. Дрогобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.
Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – звернутись до правоохороних органів, органів державного фінансового контролю, зокрема до ДАСУ з вимогою про проведення моніторингу даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись Додатком 2 Оголошення учасникам була висунута наступна умова:
«Учасник повинен надати перелік не менше 2 (двох) діючих власних (орендованих) автомобільних заправних станцій (АЗС) м. Херсон та Херсонській області (одна з яких (основна) повинна бути на відстані не більше ніж 7 км від фактичної адреси розташування замовника: 73000, м. Херсон, Аеропорт ЦА)»
Після проведеного аналізу було виявлено, що вимогу місцерозташування АЗС в м. Херсон на відстані до 7 км від фактичної адреси розташування находження Замовника зможе виконати лише одиниці постачальників.
Отже, тендерна документація прописана під конкретних постачальників, які пропонують Замовнику здійснювати заправку автомобілів підприємства через власні мережі.
Таким чином, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4. Технічних вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м. Дрогобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.
Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – звернутись до правоохороних органів, органів державного фінансового контролю, зокрема до ДАСУ з вимогою про проведення моніторингу даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 13:21
По змісту вимоги: Замовник не готував тендерну документацію, так як її підготовка не
передбачена ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так як тендерна документація відсутня (не передбачена) то вона не може містити
дискримінаційні умови і суперечити ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По обґрунтуванню вимоги: В радіусі 7км. від місця розташування Замовника розташовані
наступні АЗС, представлені в м. Херсоні: Амік, Okko, Shell, WOG, БРСМ, Glusco, Укрнафта,Авіас-плюс, SunOil. Таким чином, всі бренди, представлені на малюнку Заявника мають АЗС в радіусі 7км. від місця розташування Замовника.Отже, Замовник передбачив можливість залучення до торгів всіх відомих брендів АЗС
загальною кількість 9(дев'ять), розташованих в м. Херсоні та поряд з містом, иключивши
можливість дискримінації, забезпечивши дотримання вимог п.4 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні
закупівлі».Додатково повідомляємо, що спосіб отримання товару Замовником - самовивіз і витрати на отримання товару - витрати Замовника, тому передбачена наявність у Учасників АЗС на максимально близькій відстані до фактичної адреси з одночасним залученням якомога більшої кількості брендів АЗС, в даному випадку - 9ти (всіх). Таким чином Замовник забезпечив дотримання що одного важливого принципу закупівель: «максимальної економії»,передбаченого п.2 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, твердження заявника вимоги про те, що вимогу місцерозташування АЗС в м.
Херсон на відстані до 7 км від фактичної адреси розташування находження Замовника зможе виконати лише одиниці постачальників неаргументоване, так як зазначену вимогу спроможні виконати всі відомі потенційні постачальники, кількістю 9 (дев’ять).
По вимозі: «Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом
внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4.
Технічних вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м.Дргобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.»
Після проведеного аналізу встановлено:
1. Змінити умову в п.1.4. Технічних вимог предмету закупівлі неможливо у зв’язку з
відсутністю такого пункту.
2. Збільшення відстані з 7км. до 12км. не призведе до збільшення кількості потенційних
постачальників, але призведе до збільшення витрат Замовника на отримання товару.
Таким чином заявник вимоги спонукає Замовника до порушення принципу закупівель:
«максимальної економії», передбаченого п.2 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Сама вимога нелогічна і не зрозуміла по змісту: «ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4. Технічних
вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м.
Дрогобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.»
- незрозуміло, чому заявник вимоги зазначає адресу Замовника: м. Дрогобич, вул.
Індустріальна, 1а, хоча насправді адреса Замовника: м. Херсон, аеропорт ЦА.
За адресою (інформація отримана з відкритих джерел:
https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/05445563): м. Дрогобич, вул.
Індустріальна, 1а знаходиться КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ДРОГОБИЧТЕПЛОЕНЕРГО” ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яке не має жодного
відношення до Замовника: КП ХОР «Херсонські авіалінії». Таким чином, прив’язувати місце розташування АЗС потенційних постачальників до адреси іншої юридичної особи, яка знаходиться на відстані понад 900км. не передбачено чинним законодавством.По додатковій аргументації: Подавач у вимозі вимагає змінити п.1.4. (який не існує
взагалі) Технічних вимог предмету закупівлі перенісши місце розташування АЗС із
Херсонської області до Львівської. А в наданій аргументації пропонує зазначену умову взагалі вилучити, що суперечить вимозі Подавача вимоги.На підставі викладеного, керуючись ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо,що вимога: иА-2021-01-11-001142-Ь.а2 відхиляється в повному обсязі, для забезпечення
дотримання Замовником вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.
передбачена ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так як тендерна документація відсутня (не передбачена) то вона не може містити
дискримінаційні умови і суперечити ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По обґрунтуванню вимоги: В радіусі 7км. від місця розташування Замовника розташовані
наступні АЗС, представлені в м. Херсоні: Амік, Okko, Shell, WOG, БРСМ, Glusco, Укрнафта,Авіас-плюс, SunOil. Таким чином, всі бренди, представлені на малюнку Заявника мають АЗС в радіусі 7км. від місця розташування Замовника.Отже, Замовник передбачив можливість залучення до торгів всіх відомих брендів АЗС
загальною кількість 9(дев'ять), розташованих в м. Херсоні та поряд з містом, иключивши
можливість дискримінації, забезпечивши дотримання вимог п.4 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні
закупівлі».Додатково повідомляємо, що спосіб отримання товару Замовником - самовивіз і витрати на отримання товару - витрати Замовника, тому передбачена наявність у Учасників АЗС на максимально близькій відстані до фактичної адреси з одночасним залученням якомога більшої кількості брендів АЗС, в даному випадку - 9ти (всіх). Таким чином Замовник забезпечив дотримання що одного важливого принципу закупівель: «максимальної економії»,передбаченого п.2 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, твердження заявника вимоги про те, що вимогу місцерозташування АЗС в м.
Херсон на відстані до 7 км від фактичної адреси розташування находження Замовника зможе виконати лише одиниці постачальників неаргументоване, так як зазначену вимогу спроможні виконати всі відомі потенційні постачальники, кількістю 9 (дев’ять).
По вимозі: «Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом
внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4.
Технічних вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м.Дргобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.»
Після проведеного аналізу встановлено:
1. Змінити умову в п.1.4. Технічних вимог предмету закупівлі неможливо у зв’язку з
відсутністю такого пункту.
2. Збільшення відстані з 7км. до 12км. не призведе до збільшення кількості потенційних
постачальників, але призведе до збільшення витрат Замовника на отримання товару.
Таким чином заявник вимоги спонукає Замовника до порушення принципу закупівель:
«максимальної економії», передбаченого п.2 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Сама вимога нелогічна і не зрозуміла по змісту: «ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4. Технічних
вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м.
Дрогобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.»
- незрозуміло, чому заявник вимоги зазначає адресу Замовника: м. Дрогобич, вул.
Індустріальна, 1а, хоча насправді адреса Замовника: м. Херсон, аеропорт ЦА.
За адресою (інформація отримана з відкритих джерел:
https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/05445563): м. Дрогобич, вул.
Індустріальна, 1а знаходиться КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ДРОГОБИЧТЕПЛОЕНЕРГО” ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яке не має жодного
відношення до Замовника: КП ХОР «Херсонські авіалінії». Таким чином, прив’язувати місце розташування АЗС потенційних постачальників до адреси іншої юридичної особи, яка знаходиться на відстані понад 900км. не передбачено чинним законодавством.По додатковій аргументації: Подавач у вимозі вимагає змінити п.1.4. (який не існує
взагалі) Технічних вимог предмету закупівлі перенісши місце розташування АЗС із
Херсонської області до Львівської. А в наданій аргументації пропонує зазначену умову взагалі вилучити, що суперечить вимозі Подавача вимоги.На підставі викладеного, керуючись ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо,що вимога: иА-2021-01-11-001142-Ь.а2 відхиляється в повному обсязі, для забезпечення
дотримання Замовником вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2021 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Діском Юкрейн |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
281 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
306 280,00
UAH з ПДВ
|
283 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
300 960,00
UAH з ПДВ
|
287 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Діском Юкрейн #37464769 |
Переможець |
281 280,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:08
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:23
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 09:27
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 10:39
|
Додаткова угода Газ 3.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:58
|
Додаткова угода газ_2.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 13:47
|
Додаткова угода ГП.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 09:54
|
Договір поставки 20 | зміни до договору |
02 лютого 2021 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зщміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10відсотків пропорційно збільшенню ціни такоготовару на ринку у разі коливання ціни такоготовару на ринку за умови, що така зміна непризведе до збільшення суми, визначеної в договоріпро закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днівз моменту підписання договору про закупівлю.Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницютовару не застосовується у випадках зміни умовдоговору про закупівлю бензину та дизельногопального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 209 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |