Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо; бензин А 92
Очікувана вартість
4 576 000,00 UAH
UA-2021-01-11-001127-b ● a1941711ca864a6b9b1a773105d4ccd8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 34002938 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1 |
Контактна особа: |
Лук'яньонок Ірина Олександрівна +380444893408 kocemdmk@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 19:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 19:15 |
Очікувана вартість: | 4 576 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 137280 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
48000 літр
бензин А 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 16:52 |
Додаток 3.Технічні вимоги зміни.docx | |
11 лютого 2021 16:52 |
Додаток 2 Зміни.docx | |
11 лютого 2021 16:52 |
ТД_ зміни.docx | |
11 лютого 2021 16:52 |
зміни.PDF | |
11 лютого 2021 16:52 |
додаток 7 зміни.docx | |
19 січня 2021 14:31 |
Протокол змін.PDF | |
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 8.docx | |
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 6 (1).docx | |
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 5.Відомості про підприємствоdocx.docx | |
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 4. Договір поставки дизелю.docx | |
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 1.Тендерна пропозиція.docx |
11 лютого 2021 17:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 лютого 2021 16:52 |
Додаток 3.Технічні вимоги зміни.docx
|
|||||||||
11 лютого 2021 16:52 |
Додаток 2 Зміни.docx
|
|||||||||
11 лютого 2021 16:52 |
ТД_ зміни.docx
|
|||||||||
11 лютого 2021 16:52 |
зміни.PDF
|
|||||||||
11 лютого 2021 16:52 |
додаток 7 зміни.docx
|
|||||||||
19 січня 2021 14:31 |
Протокол змін.PDF
|
|||||||||
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 8.docx
|
|||||||||
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 6 (1).docx
|
|||||||||
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 5.Відомості про підприємствоdocx.docx
|
|||||||||
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 4. Договір поставки дизелю.docx
|
|||||||||
11 січня 2021 19:11 |
Додаток 1.Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 14 січня 2021 10:26
Дата відповіді: 15 січня 2021 16:56
Відповідно до вимог Додатку 2 учасник має надати перелік АЗС/АЗК із зазначенням адрес, що розташовані найближче до меж населених пунктів перелік яких міститься в тендерній документації (Розділ 1, пункт 4.3), на яких будуть обслуговуються ТАЛОНИ УЧАСНИКА. Отже, згідно з висунутими вами вимогами учасниками закупівлі мають бути виключно ЕМІТЕНТИ ТАЛОНІВ (до яких ваші постійні контагенти, ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" та пов'язана з ними структура ТОВ "ТД Міжрегіональна Трейдингова Компанія", до речі, не належать). Ураховуючи вищезазначене, просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та надати можливість участь у закупівлі суб'єктів, які здійснюють перепродаж талонів/
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Одночасно зазначаємо, що в ч.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА/АБО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тому, керуючись виключно нормою ч.1 ст.24 Закону, у встановлений строк надаємо Вам роз’яснення щодо умов тендерної ДОКУМЕНТАЦІЇ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ:
Під вимогою Додатку 2 щодо надання переліку АЗС/АЗК із зазначенням адрес, що розташовані найближче до меж населених пунктів перелік яких міститься в тендерній документації (Розділ 1, пункт 4.3), на яких будуть обслуговуються ТАЛОНИ УЧАСНИКА, мається на увазі надання переліку АЗС/АЗК із зазначенням адрес, що розташовані найближче до меж населених пунктів перелік яких міститься в тендерній документації (Розділ 1, пункт 4.3), на яких будуть обслуговуються ТАЛОНИ, ЯКІ ЗАПРОПОНУЄ УЧАСНИК, а саме за місцями базування бригад екстреної медичної допомоги, які при необхідності заправки паливом на найближчій АЗС не тільки зекономлять час доїзду для надання медичної допомоги пацієнту але і здійснять економію паливно-мастильних матеріалів, і відповідно коштів, отриманих з бюджету на оплату їх закупівлі. Тобто, жоден учасник закупівлі не обмежений в праві на участь, в тому числі і ті учасники, які не є емітентами талонів та здійснюють продаж талонів, емітентами яких є інші суб’єкти господарювання.
Окрім того, відповідно до Додатку 2 Учасники мають надати «копії документів, якими підтверджується право власності або оренди, або зберігання, або партнерського обслуговування талонів Учасника на АЗС/АЗК».
Інші питання, підняті в Вашій вимозі не стосуються проведення даної закупівлі, тому тендерний комітет Замовника залишає їх без розгляду. Окремо зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, які закріплено в статті 5 Закону, одним з яких є принцип ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ та поваги. Кожен має право на повагу до його гідності та честі (ст. 297 ЦК України), а також право на недоторканість своєї ділової репутації (ст. 299 ЦК України). Порушення цих прав є підставою для настання відповідальності, передбаченої законодавством, тому закликаємо Вас дотримуватися ділової етики та добросовісної конкуренції.
Тому, керуючись виключно нормою ч.1 ст.24 Закону, у встановлений строк надаємо Вам роз’яснення щодо умов тендерної ДОКУМЕНТАЦІЇ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ:
Під вимогою Додатку 2 щодо надання переліку АЗС/АЗК із зазначенням адрес, що розташовані найближче до меж населених пунктів перелік яких міститься в тендерній документації (Розділ 1, пункт 4.3), на яких будуть обслуговуються ТАЛОНИ УЧАСНИКА, мається на увазі надання переліку АЗС/АЗК із зазначенням адрес, що розташовані найближче до меж населених пунктів перелік яких міститься в тендерній документації (Розділ 1, пункт 4.3), на яких будуть обслуговуються ТАЛОНИ, ЯКІ ЗАПРОПОНУЄ УЧАСНИК, а саме за місцями базування бригад екстреної медичної допомоги, які при необхідності заправки паливом на найближчій АЗС не тільки зекономлять час доїзду для надання медичної допомоги пацієнту але і здійснять економію паливно-мастильних матеріалів, і відповідно коштів, отриманих з бюджету на оплату їх закупівлі. Тобто, жоден учасник закупівлі не обмежений в праві на участь, в тому числі і ті учасники, які не є емітентами талонів та здійснюють продаж талонів, емітентами яких є інші суб’єкти господарювання.
Окрім того, відповідно до Додатку 2 Учасники мають надати «копії документів, якими підтверджується право власності або оренди, або зберігання, або партнерського обслуговування талонів Учасника на АЗС/АЗК».
Інші питання, підняті в Вашій вимозі не стосуються проведення даної закупівлі, тому тендерний комітет Замовника залишає їх без розгляду. Окремо зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, які закріплено в статті 5 Закону, одним з яких є принцип ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ та поваги. Кожен має право на повагу до його гідності та честі (ст. 297 ЦК України), а також право на недоторканість своєї ділової репутації (ст. 299 ЦК України). Порушення цих прав є підставою для настання відповідальності, передбаченої законодавством, тому закликаємо Вас дотримуватися ділової етики та добросовісної конкуренції.
Невідповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 14 січня 2021 10:28
Дата відповіді: 15 січня 2021 16:25
У Додатку 2 вимоги щодо оформлення пропозиції у цілому (накладення КЕП на пропозицію) та вимоги абз.3 таблиці "На оригінал листа накладається електронний цифровий підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП") не відповідають одна одній. Усуньте вказане порушення.
Відповідь: Доброго дня.
Незабаром будуть внесенї зміни до тендерної документації.
Незабаром будуть внесенї зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-11-001127-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 20 січня 2021 12:18
Дата подання: 20 січня 2021 12:18
Оскарження умов тендерної документації
Dважаємо, що Документація не відповідає чинному законодавству, містить порушення вимог статей 5, 16, 22, 27, 31 Закону
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2021 19:31
рішення від 21.01.2021 № 1023 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 19:31
інформація про резулятивну частину рішення від 02.02.20201 № 1848.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 17:28
рішення від 02.02.2021 № 1848.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2021 20:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - виконано замовником.Внесено відповідні зміни до ТД.
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2021 09:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 19:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
4 533 120,00
UAH з ПДВ
|
4 533 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 лютого 2021 19:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій