Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-01-11-000996-b bed05bb9b2e34df1840e86f368360337
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіппович Олег Олексійович

+380432674105 z.bd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 37836770
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Театральна, 10
Контактна особа: Філіппович Олег Олексійович
+380432674105
z.bd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 16:50
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Театральна,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги цілодобового спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:09
Документація Пожежна охорона.DOCX
12 січня 2021 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:09
Документація Пожежна охорона.DOCX
11 січня 2021 16:46
Документація Пожежна охорона.DOCX

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 січня 2021 17:21
Дата відповіді: 14 січня 2021 11:08
1) У ТД наявна вимога щодо наявності ПЦС в м. Вінниця. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності ПЦС в м. Вінниця, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з технічного обслуговування та спостереження автоматичної пожежної сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Вінниці. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу, а саме ПЦС учасників у м. Вінниця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерне документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
уточнення
Дата подання: 13 січня 2021 17:25
Дата відповіді: 14 січня 2021 11:09
В ТД наявна вимога "Учасник надає копію сертифікату довідку, що містить інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам ДСТУ-Н СЕN/ТS54-14:2009, ДСТУ ЕN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:2014", надайте будь ласка пояснення що саме вимагає Замовник в данному пункті??? який саме сертифікат? Сертифікат ДСТУ-Н СЕN/ТS54-14:2009 взагалі видається на проектні роботи, які жодного відношення до цієї закупівлі не мають!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДСТУ-Н СЕN/ТS54-14:2009, ДСТУ ЕN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:2014містять вимоги щодо предмету закупівлі та згідно ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Суперечності між вимогою Замовника та дотримання вимог чинного законодавства
Дата подання: 14 січня 2021 15:42
Дата відповіді: 14 січня 2021 16:12
Шановний Замовнику, виконання послуг визначених Додатком 2 до ТД передбачає цілодобове спостереження установки пожежної автоматики та технічне обслуговування засобів пожежної сигналізації, встановлених на об'єкті, дані послуги надаються відповідно до чинного законодавства та ДСТУ 4097:2020, тому вимога згідно Додатку 1 ТД, а саме: Забезпечити наявність груп швидкого реагування (далі – ГШР) у складі не менше двох осіб на спеціальному транспорті реагування, який призначений для охорони об’єктів, підключених до пунктів централізованого спостереження, шляхом оперативного реагування на повідомлення про спрацювання сигналізації або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру. Охоронці у складі ГШР повинні бути одягнені у форму, яка надає можливість ідентифікувати приналежність до Виконавця (символіка, значки), мати при собі посвідчення, засоби зв’язку та спеціальні засоби. Охоронці Учасника мають пройти навчання та транспорт реагування повинен відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960. У разі надходження на ПЦС сигналу «тривога» про спрацювання охоронної сигналізації на відповідному Об’єкті в період охорони: негайно направити на Об'єкт ГШР для вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, та відповідних дій ГШР в межах наданих законодавством України повноважень; у випадку виявлення ГШР на Об’єкті пожежі - негайно повідомляти про це органи ДСНС та Замовника. Суперечать надання Виконавцем Послуги згідно предмету Договору та порушує дотримання чинного законодавства Просимо внести коригування до вимог ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерне документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 16:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Вінницькій області 196 986,40
UAH з ПДВ
196 986,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 12:21
Електронний підпис
20 січня 2021 12:21
Сертифікат ПЦС.PDF
20 січня 2021 12:21
Сертифікат ПС.pdf
20 січня 2021 12:21
Сертифікат ОС.pdf
20 січня 2021 12:21
Сертифікат на МОСТ-П.pdf
20 січня 2021 12:21
Положення завірене.PDF
20 січня 2021 12:21
Паспорт начальник.PDF
20 січня 2021 12:21
Охоронна ліцензія.PDF
20 січня 2021 12:21
Наказ_ДСНС__64-2017.PDF
20 січня 2021 12:21
Наказ начальник.PDF
20 січня 2021 12:21
Витяг ПДВ.PDF
20 січня 2021 12:21
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони у Вінницькій області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
Переможець 196 986,40
UAH з ПДВ
21 січня 2021 11:29

Документи

21 січня 2021 11:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
196 986,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2021 11:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:28
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:02
ДУ _3.PDF зміни до договору
25 січня 2022 15:57
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:29
ДУ _2 (до257).PDF зміни до договору
31 грудня 2021 12:28
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 14:21
Додаткова угода _1 до дог. _257.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 09:43
Договір укладений
09 лютого 2021 09:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 березня 2021 10:35
7 970,86 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС України у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
16 квітня 2021 18:37
8 444,67 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС України у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
16 квітня 2021 18:37
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС України у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
16 квітня 2021 18:37
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС України у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
21 травня 2021 11:02
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС України у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
27 травня 2021 10:59
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС України у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
23 червня 2021 12:04
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
21 липня 2021 17:27
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
25 серпня 2021 14:38
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
21 вересня 2021 10:50
16 415,53 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
26 жовтня 2021 11:19
15 356,47 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
26 листопада 2021 13:08
15 356,47 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений
16 грудня 2021 12:17
15 356,47 UAH UA318201720343180001000079736
УДМС у Вінницькій області
UA363204780000002600803316000
Управлiння полiцiї охорони у Вiн.обл.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни,Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 257
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML