Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Бинт нестерильнийр.7х14 см., Відріз марлевий Смедичний (5м), Пластир медичний в катушwі (паперова) 2,0х500 см., Пластир бактерицидний 2,5 см, Шпатель отоларингологічний одноразовий дерев’яний, Шпатель одноразовий пластиковий, Вата нестерильна 100гр., Скарифікатор сталевий, Серветка просочена ізопропіловим спиртом для ін’єкцій (№100)
Очікувана вартість
154 500,00 UAH
UA-2021-01-11-000984-a ae710af3d07c4f479b361ac010e23bb3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Олена Станіславівна

+380382656446 golden777713@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40887956
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54
Контактна особа: Григоренко Олена Станіславівна
+380382656446
golden777713@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 12:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 12:31
Початок аукціону: 25 січня 2021 15:27
Очікувана вартість: 154 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 772,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Технічні і якісні характеристики товару відповідають нормам чинного законодавства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Бинт нестерильнийр.7х14 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
800 шт
Відріз марлевий Смедичний (5м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141114-2 — Медична марля
700 шт
Пластир медичний в катушwі (паперова) 2,0х500 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
5000 шт
Пластир бактерицидний 2,5 х 7,6 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
50000 шт
Шпатель отоларингологічний одноразовий дерев’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
Шпатель одноразовий пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Вата нестерильна 100гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
30000 шт
Скарифікатор сталевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141900-9 — Ланцети для забору крові
500 уп
Серветка просочена ізопропіловим спиртом для ін’єкцій (№100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141118-0 — Медичні серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 12:27
Додаток 5 Проект договору.docx
11 січня 2021 12:27
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вата
Дата подання: 13 січня 2021 10:52
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:48
Доброго дня! В медико-технічних вимогах не зазаначено, яка саме вата Вам потрібна, ролик чи зіг-заг? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Перевагу надаємо ваті форми "Зиг-заг".
пояснення
Дата подання: 13 січня 2021 15:28
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:25
Доброго дня! В документації зазначено, що "У разі подання документів у форматі PDF копії наданих документів повинні бути засвідчені на кожній сторінці відповідно до п. 5.27 ДСТУ 4163-2003 (Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 яким затверджено Національний стандарт України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003), відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче особистого підпису." Питання: Так засвідчувати всі документи пропозиції чи тільки установчі документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так необхідно засвідчувати установчі документи та копії документів що подаються відповідно технічних вимог, сертифікати, тощо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" 105 836,00
UAH з ПДВ
88 887,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САМОЙЛОВ ПАВЛО ІВАНОВИЧ" 107 054,00
UAH з ПДВ
88 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 149 500,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 10:27
Електронний підпис
22 січня 2021 10:22
Довідка МВС.pdf
22 січня 2021 10:22
Установчі документи.pdf
22 січня 2021 10:22
Проєкт договору.pdf
22 січня 2021 10:22
МТВ.pdf
22 січня 2021 10:22
Документи на товар (3).pdf
22 січня 2021 10:22
Документи на товар (2).pdf
22 січня 2021 10:22
Документи на товар(1).pdf

Публічні документи

21 січня 2021 15:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"

ФОП "САМОЙЛОВ ПАВЛО ІВАНОВИЧ"

ФОП "РОМАНОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
#43703861
Переможець 88 887,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 17:39

Документи

27 січня 2021 17:39
Електронний підпис
27 січня 2021 16:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
#43703861
88 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 17:39
Електронний підпис
27 січня 2021 16:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 10:49
Договір укладений
04 лютого 2021 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 887,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 367,93 UAH)