Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2021-01-11-000936-a 60cf65d500d54bfc9e8f4a30b653edbb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вітер

+380950672358 vikilake85@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Вікторія Вітер
+380950672358
vikilake85@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2021 14:29
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2784 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ламана, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 12:17
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-000936-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 22 січня 2021 14:51
відсутні документи що підтверджують якість
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що у Учасника ФОП Хамаза Людмила Григорівна відсутні жодні документи, які підтверджують якість матеріалів, однак у Ваших технічних вимогах чітко прописаний пункт, щодо підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися, а саме:
- якість матеріалів, які будуть використовуватись, повинна відповідати нормативним документам (ДСТУ, ТУ, тощо), та підтверджуватись сертифікатом або паспортом якості виробника у складі тендерної пропозиції.
Однак Учасником ФОП Хамаза Л.Г. не було надано жодного документа навіть у довідки у довільній формі, що суперечить умовам закуплі, тому ми вимагаємо дискваліфікувати Учасника ФОП Хамаза Л.Г. та перейти до розгляду наступного Учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 10:20
Щодо вашої вимоги повідомляємо наступне. Учасником якого визнано переможцем надано лист повідомлення про те, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29.12.2017р. №500 "Про скасування національних нормативних документів" сертифікація на витратні матеріали не підлягають обов'язковій сертифікації.
Номер вимоги: UA-2021-01-11-000936-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 25 січня 2021 12:21
ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЯКІСТЬ
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу ЩЕ РАЗ на те, що у Учасника ФОП Хамаза Людмила Григорівна відсутні жодні документи, які підтверджують якість матеріалів, однак у Ваших технічних вимогах чітко прописаний пункт, щодо підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися, а саме:
- якість матеріалів, які будуть використовуватись, повинна відповідати нормативним документам (ДСТУ, ТУ, тощо), та підтверджуватись сертифікатом або паспортом якості виробника у складі тендерної пропозиції.

Чітко прописана вимога, що даний документ повинен бути саме у складі пропозиції, а цього документу не має, де Ви його побачили?????????


А також надаємо відповідь на Вашу відписку в якій Ви посилаєтесь на якийсь лист повідомлення про те, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29.12.2017р. №500 "Про скасування національних нормативних документів" сертифікація на витратні матеріали не підлягають обов'язковій сертифікації., що даного листа повідомлення НЕ МАЄ у складі тендерної пропозиції Учасника Хамаза Л.Г.

Тому ми вимагаємо дискваліфікувати Учасника ФОП Хамаза Л.Г. за невідповідність тендерної документації умовам закупівлі та перейти до розгляду наступного Учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 16:30
В спрощеній закупівлі передбачено, що Замовник залишає за собою право запросити від учасника документи, які можуть бути необхідні для уточнення кваліфікаційних вимог учасника. На прохання Замовника, Учасником ФОП "Хамаза Л.Г. були надані необхідні документи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 82 128,00
UAH з ПДВ
79 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович 84 888,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 84 552,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 21:33
Електронний підпис
19 січня 2021 21:33
довідка про досвід.pdf
19 січня 2021 21:33
Відгуки.pdf
19 січня 2021 21:33
пропозиція.pdf
19 січня 2021 21:33
Витяг з ЭДР.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 12:03
Електронний підпис
19 січня 2021 11:26
сертифікати.zip
19 січня 2021 10:47
проект договору.pdf
19 січня 2021 10:47
11 інфо.pdf
19 січня 2021 10:47
5 лист згода.pdf
19 січня 2021 10:47
4 довидка статут.pdf
19 січня 2021 10:47
1 пропозиція.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 20:35
Електронний підпис
19 січня 2021 20:31
тех часть.pdf
19 січня 2021 20:31
Пропозиція.pdf
19 січня 2021 20:31
Проект договора.pdf
19 січня 2021 20:31
довідки.pdf
19 січня 2021 20:31
ВИТЯГ ФОП ДЯТЛЕНКО 5%.jpg
19 січня 2021 20:31
Document_USR_1006845343.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

ФОП Тарасенко Сергій Сергійович

ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Переможець 79 990,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 16:20

Документи

21 січня 2021 16:20
Електронний підпис
21 січня 2021 16:16
Протокол 119.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
79 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2021 16:20
Електронний підпис
21 січня 2021 16:16
Протокол 119.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 16:33
Договір №15.pdf укладений
27 січня 2021 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 990,00
UAH