Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DК 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education of Sviatoshynskyi District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
Ilynych Mykhailo +380988907963 tender_106@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 45 517 648,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 січня 2021 16:12 |
Enquiries until: | 01 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 45 517 648 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Тендерна документація
22 січня 2021 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 10:33 |
Перелiк_змiн послуги їдалень.docx | |
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_3_Технiчнi_вимоги_харчування_2021 зі змінами.doc | |
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_5_Проект_договору_ЛОТ_1 зі змінами.doc | |
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii_УО_Свят_2021 зі змінами.doc | |
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_5_Проект_договору_ЛОТ_2 зі змінами.doc | |
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_7_Лист_-_згода.doc | |
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_6_Переможец_.doc | |
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_4_Тендерна_пропозицiя.doc | |
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_2_Стаття_17.doc | |
11 січня 2021 16:18 |
ТД__гарячi_обiди_2021.docx |
22 січня 2021 10:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 10:33 |
Перелiк_змiн послуги їдалень.docx
|
|||
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_3_Технiчнi_вимоги_харчування_2021 зі змінами.doc
|
|||
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_5_Проект_договору_ЛОТ_1 зі змінами.doc
|
|||
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii_УО_Свят_2021 зі змінами.doc
|
|||
22 січня 2021 10:33 |
Додаток_5_Проект_договору_ЛОТ_2 зі змінами.doc
|
|||
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_7_Лист_-_згода.doc
|
|||
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_6_Переможец_.doc
|
|||
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_4_Тендерна_пропозицiя.doc
|
|||
11 січня 2021 16:18 |
Додаток_2_Стаття_17.doc
|
|||
11 січня 2021 16:18 |
ТД__гарячi_обiди_2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зазначене формулювання передбачене в п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Однак, на сьогоднішній день, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вважає недостатньою аргументацію відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи описане, керуючись ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати протягом встановленого в цій частині строку додаткову інформацію (більш детальне обгрунтування) про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації.
Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальності «Контракт Продрезерв 5» на виконання п.п. 1.1. п. 1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції надало документ – «Довідка про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889» за встановленою тендерної документацією формою з окремими формальними помилками у назві довідки та її формі.
Згідно наданої довідки ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у даного Учасника закупівлі наявні працівники:
- Зав. Виробництвом – 1 працівник;
- Кухарі – 5 працівників;
- Кухонний робітник – 3 працівники;
- Шеф-кухар – 1 працівник;
- Технік-технолог – 2 працівники;
- Експедитор – 1 працівник;
- Водій – 2 працівника;
- Пекар - 1 працівник;
- Комірник – 1 працівник
- Медична сестра – 1 працівник
- Лікар-епідеміолог – 1 працівник.
Всього 19 працівників.
Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції скан-копії трудових книжок на працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно наданої скан-копії трудової книжки Гасенко Катерини Миколаївни, яка зазначена у довідці про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889 як працівник даного Учасника (кухонний робітник), відповідно до запису № 29 остання була звільнена із займаної посади кухонного працівника за власним бажанням з 21.12.2018 (наказ № 731 від 21.12.2018), що відповідно свідчить про надання Учасником закупівлі недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції.
Також під час розгляду Замовником довідки про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889, встановлено, що вона не відповідає вимогам наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти», що є суттєвим у даному випадку для визначення реальної спроможності даного Учасника закупівлі належним чином надавати послуги за Лотом № 1, відповідно до якого у потенційного Учасника закупівлі повинна бути наявна достатня кількість кухарів та інших кухонних працівників, яка б дозволяла надавати послуги у дев’яти закладах загальної середньої освіти Святошинського району міста Києва із чисельністю понад 200 учнів кожен (Додаток 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за № 661/10941 харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах забезпечується безпосередньо у закладі.
Звертаємо увагу учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на те, що для участі у Лоті 1 де зазначено 9 навчальних закладів знаходиться 9 харчоблоків. Учасник повинен показати наявність достатньої кількості працівників для кожного навчального закладу, відповідно до вимог наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти.
Таким чином, учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надав у складі тендерної пропозиції довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889, яка містить недостовірну інформацію та не відповідає вимогам наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти», що як наслідок дозволяє Замовнику встановити невідповідність поданої ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на торги тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності у даного учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Зазначеної кількості працівників учасника недостатньо для створення необхідних умов для організації харчування дітей.
Згідно із п. 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Зазначене формулювання передбачене в п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Однак, на сьогоднішній день, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вважає недостатньою аргументацію відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи описане, керуючись ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати протягом встановленого в цій частині строку додаткову інформацію (більш детальне обгрунтування) про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації.
Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальності «Контракт Продрезерв 5» на виконання п.п. 1.1. п. 1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції надало документ – «Довідка про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889» за встановленою тендерної документацією формою з окремими формальними помилками у назві довідки та її формі.
Згідно наданої довідки ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у даного Учасника закупівлі наявні працівники:
- Зав. Виробництвом – 1 працівник;
- Кухарі – 5 працівників;
- Кухонний робітник – 3 працівники;
- Шеф-кухар – 1 працівник;
- Технік-технолог – 2 працівники;
- Експедитор – 1 працівник;
- Водій – 2 працівника;
- Пекар - 1 працівник;
- Комірник – 1 працівник
- Медична сестра – 1 працівник
- Лікар-епідеміолог – 1 працівник.
Всього 19 працівників.
Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції скан-копії трудових книжок на працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно наданої скан-копії трудової книжки Гасенко Катерини Миколаївни, яка зазначена у довідці про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889 як працівник даного Учасника (кухонний робітник), відповідно до запису № 29 остання була звільнена із займаної посади кухонного працівника за власним бажанням з 21.12.2018 (наказ № 731 від 21.12.2018), що відповідно свідчить про надання Учасником закупівлі недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції.
Також під час розгляду Замовником довідки про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889, встановлено, що вона не відповідає вимогам наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти», що є суттєвим у даному випадку для визначення реальної спроможності даного Учасника закупівлі належним чином надавати послуги за Лотом № 2, відповідно до якого у потенційного Учасника закупівлі повинна бути наявна достатня кількість кухарів та інших кухонних працівників, яка б дозволяла надавати послуги у двадцяти семи закладах загальної середньої освіти Святошинського району міста Києва із чисельністю понад 200 учнів кожен (Додаток 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за № 661/10941 харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах забезпечується безпосередньо у закладі.
Звертаємо увагу учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на те, що для участі у Лоті 2 де зазначено 27 навчальних закладів знаходиться 27 харчоблоків. Учасник повинен показати наявність достатньої кількості працівників для кожного навчального закладу, відповідно до вимог наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти.
Таким чином, учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надав у складі тендерної пропозиції довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2021 № 889, яка містить недостовірну інформацію та не відповідає вимогам наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти», що як наслідок дозволяє Замовнику встановити невідповідність поданої ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на торги тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності у даного учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Зазначеної кількості працівників учасника недостатньо для створення необхідних умов для організації харчування дітей.
Згідно із п. 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000033 ● 527a097e6cb14840962276b1d236e24b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-01-11-000917-b 11.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-21 19:34:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва)» за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А в м. Київ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-11-000917-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-24 14:23:58
Пояснення
Пояснення
щодо моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-01-11-000917-b
Тендерний комітет управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) DК 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of
Kyiv) за номером ID: UA-2021-01-11-000917-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Технічні та якісні характеристики ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) DК 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv) закупівлі UA-2020-12-30-005186-a сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 № 1591, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Враховуючи зазначене та відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, призначені наступні вимоги Замовника в тендерній документації:
- У складі тендерної пропозиції Учасник подає розроблене двотижневе меню погоджене з головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві; гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості продуктів харчування (обіду), та своєчасного приготування його в окремому закладі, реалізації буфетної продукції відповідно Інструкції та переліку погодженому відповідним уповноваженим органом.
- Харчування, що надається повинно бути якісним та відповідати вимогам діючих стандартів та розробленого двотижневого меню.
- Затверджені варіанти меню надавати з розрахунками в грамах та розроблені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.04.р. «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
- Учасник відповідає за отримання будь-яких та всіх необхідних дозволів на надання послуг, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
- Процес організації харчування має складатися з відпрацьованого режиму і графіку харчування дітей закладів та дотриманням своєчасного завезення Виконавцями продуктів харчування і продовольчої сировини .
- Надати лист довідку про своєчасне часткове або повне забезпечення харчоблоку кухонним та столовим посудом, виробничим інвентарем, миючими засобами та спецодягом співробітників.
- Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, що буде використовуватися для обслуговування Замовника з метою оцінки їх безпечності та відповідності для зберігання продуктів харчування. У разі ненадання такої можливості Замовнику або виявлення незадовільного стану матеріально-технічної бази Замовник має право відхилити пропозицію такого учасника.
- Замовник залишає за собою право замовлення послуги з організації харчування, в тому числі за однією із форм, а саме:
- мультипрофільне харчування «Дабл-меню», що передбачає пропозицію двох страв на вибір;
- мультипрофільне харчування «Шведский стіл», що передбачає пропозицію самостійного вибору основного блюда, салату, фруктів тощо;
- напівфабрикатна лінійка «Шкільне харчування», що передбачає використання напівфабрикатів, визначених для харчування дітей в закладах освіти.
- У разі використання напівфабрикатів Постачальник зобов’язаний купувати такі напівфабрикати безпосередньо у Виробника. Виробник напівфабрикатів повинен підтвердити якість своїх продуктів надавши наступні документи:
- «витяг з реєстру операторів ринку про реєстрацію потужностей виробництва, за класами продуккції XVI, РР-Потужність виробництва;
- дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), або копію чинної документації системи ISO 9001 Учасника;
- дійсного сертифікату НАССР на системи менеджменту безпечності харчових продуктів PN-EN ISO 22000:2006), або копію чинної документації НАССР Учасника.
- дісного сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління;
- дійсного сертифікату IFS.
- акт відповідності виробництва НАССР, виданий Головним управлінням Дерспоживслужби України».
Кількісні характеристики надання послуги сформовано виходячи з чисельності учнів, кількості днів відвідування закладів освіти, прогнозованого коефіцієнту відвідування (за аналізом аналогічного періоду у попередні роки) та норм харчування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 N 1591 ( 1591-2004-п ).
При складанні очікуваної вартості керувались цінами на продукти харчування у місті Києві, відповідно до даних про середні споживчі ціни на товари (послуги), оприлюднені Держстатом України, за посиланням, http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/ Arch_sctp_u.htm, а також даними інтернет ресурсів, цінами виробників (надавачів послуг) та ін.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://svyatruo.org.ua/blog/2021/03/23/obgrutuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Північний офіс Держаудитслужби Аргументовані заперечення до висновку за результатами процедури моніторингу № UA-M-2021-03-16-000033 Тендерною документацією Замовника встановлено вимогу , що тендерна пропозиція має бути завірена шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасник КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що Підписувач: директор Ковганич Інна Анатоліївна Організація: КП "Промінь", підпис кваліфікований, посилений. Законом “Про довірчі електронні послуги” нормативно встановлено, що всі сертифікати (документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність ключа підписувачу), випущені після 7 листопада 2018 року, прирівнюються до кваліфікованих. Заміна сертифікатів має відбуватися планово, в залежності від закінчення їхнього строку дії. Враховуючи, що послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти відносяться до соціально значущих та враховуючи відповідальність сторін за порушення умов договору у частині зобов’язань організувати безперервне харчування здобувачів освіти в закладах освіти відповідно та на підставі Законів України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про охорону дитинства», «Про державну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про освіту» , «Про загальну середню освіту», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116, «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від 19.06.2006 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та інших діючих актів законодавства у сфері харчування не є можливим розірвання договору, укладеного між управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та Комунальним підприємством "Промінь в Святошинському районі м. Києва". Вважаємо за необхідне зазначити і звернути увагу, що розірвання договору, а також проведення повторної закупівлі призведе до того, що діти закладів освіти Святошинського району м.Києва будуть позбавлені на півтора - два місяці такого важливого для підростаючого організму харчування, яке згідно Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податку на додану вартість (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №116 від 02.02.2011 р) є обов’язковим. Неможливість розірвання укладеного договору зумовлена тим, що це призводить до необхідності оголошення і проведення нової закупівлі, що матиме наслідком позбавлення дітей на значний час (до 2 місяців) необхідного харчування, враховуючи строки проведення закупівлі. Так відповідно до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; Згідно положень ч.12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Крім того, відповідно ч. 5, 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 5. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Відтак, реальний час на оголошення і проведення нової закупівлі та укладення договору за її результатами може сягати більше 60 днів, протягом яких постачання послуги харчування не буде відбуватися, що є неприпустимим з огляду на позбавлення дітей необхідного харчування на такий великий термін без вагомих на те підстав. Таким чином, позбавлення дітей харчування на підставі виявленої технічної невідповідності, при реальній наявності в Переможця досвіду виконання аналогічних договорів, коли вся ця інформація в повній мірі знаходиться у відкритому доступі у системі Prozorro Замовник не вважає за можливе і пропорційним. У зв’язку із вищевикладеним, Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації вважає, що Висновок моніторингу є протиправним і неможливим до виконання у встановлений спосіб. Принагідно повідомляємо, що невідповідність підпису КЕП, виявлена ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ( обл.) під час моніторингу, обов’язково буде враховано тендерним комітетом управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації при подальшій роботі.
2021-04-12 15:21:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) DК 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 34 304 688,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 171 523,44 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ АТОМСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДРИЄМЕЦЬ БАЛАСТРИК ОЛЬГА СЕРГІЇВНА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП Пиндель Сергій Михайлович | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" |
34 296 424,80
UAH
|
34 296 424,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" |
34 304 688,00
UAH
|
34 304 688,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" #21636104 |
Переможець |
34 296 424,80
UAH
|
12 березня 2021 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 01:12
|
Дод. угода 2 до дог. 260 від 23.03.21.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 01:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:03
|
Дод. угода 1 до дог. 260 від 23.03.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 13:41
|
Договір 260.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у початковому договорі |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |