Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване 2,6% жирності, фасоване
Очікувана вартість
473 700,00 UAH
UA-2021-01-11-000837-c 49e3a1d06e0e4596affd0ee1e2b8087f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасов Сергій Анатолійович

+380639907041 kpometzakupivli5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Тарасов Сергій Анатолійович
+380639907041
kpometzakupivli5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 16:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 16:06
Очікувана вартість: 473 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 737,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Більш детально викладено в оголошені про спрощену закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кг
Молоко пастеризоване 2,6% жирності, фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, 1. м. Одеса, вул. Водопровідна, 1; 2. м. Одеса, вул. Інглезі (колишня назва - вул. 25 Чапаївської дивізії), 5; 3. м. Одеса, вул. Зоопаркова, 8 кор. 1; 4. м. Одеса, Олексіївська пл., 21А; 5. м. Одеса, 1-й Польовий провулок,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару та підписання накладної Замовником Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності санітарного паспорту на транспортній засіб
Дата подання: 12 січня 2021 12:48
Дата відповіді: 12 січня 2021 16:51
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати, зокрема гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора. Крім цього, пунктом 7.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен мати довідку про санітарну обробку транспортного засобу, санітарний паспорт, водій (експедитор) який повинен мати санітарну книжку відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Також, пунктом 4.9. Проекту договору встановлено, що постачання Товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом, який обладнаний для перевезення продуктів харчування даного виду, має довідку про санітарну обробку транспортного засобу, має санітарний паспорт, водій якого повинен мати санітарну книжку відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Разом з тим, положеннями статей 43, 44 розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», набрали чинності з 20.09.2016, встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Крім того, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 «Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое» та СанПин 5781-91 «Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли», якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Таким чином, жодний із учасників, що планує прийняти участь у вказаній закупівлі, не зможе виконати зазначені вимоги Замовника щодо надання санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, оскільки, станом на дату публікації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі діючим законодавством України не передбачені вимоги щодо наявності санітарних паспортів на автотранспорт. Отже, наявність вимоги у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо надання санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб суперечить вимогам діючого законодавства України, є дискримінаційними та підлягає приведенню у відповідність шляхом внесення відповідних змін до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вашу вимогу було розглянуто. До оголошення про спрощену закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
Щодо фасування товару
Дата подання: 12 січня 2021 16:56
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:31
Доброго дня, шановний Замовнику! Додатком №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «Молоко пастеризоване 2,6% жирності, фасоване», зокрема, фасування молока: пляшка ПЕТ – 1 000 г. Але, виконати наявні у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги зможе виключно обмежене коло учасників, оскільки, виходячи із проведеного аналізу ринку продовольчих товарів України, за результатами якого встановлена відсутність у більшості виробників відповідного товару, продукції, яка фасована саме у ПЕТ пляшку вагою 1 000 г. Відповідно до розділу 9. «ПАКУВАННЯ» ДСТУ 2661:2010. МОЛОКО КОРОВ’ЯЧЕ ПИТНЕ. Загальні технічні умови, яким встановлено, що молоко пастеризоване та пряжене пакують масою нетто від 200 г до 2000 г у спожиткове паковання: стаканчики з полістирольної стрічки та інших матеріалів, паперові пакети з комбінованого матеріалу типу «Пюр-Пак», пакети з поліетиленової плівки з внутрішнім чорним покриттям, пляшки з полімерних матеріалів та інше спожиткове паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, дозволені для контакту з харчовими продуктами центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я. Враховуючи викладене, з метою недопущення дискримаційного обмеження серед учасників, просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якими виключити безумовну вимогу щодо фасування молока у ПЕТ пляшку вагою 1 000 г. та розширити ваговий діапазон фасування у ПЕТ пляшки від 900 до 1 000 г.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
Розрахункова норма видачі молока за робочу зміну не враховуючи її тривалості – 0,5 літрів. Згідно внутрішнього розпорядку КП «ОМЕТ», молоко видається один раз на тиждень або по закінченню двох робочих змін в кількості 1 л.-1000г.
Фасування молока пастеризованого 2,6 % жирності в ПЕТ пляшку, оскільки пляшка є найбільш захищеною тарою для зберігання та транспортування молока.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій