Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (прання рівної білизни, прання особливо брудної білизни)
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2021-01-11-000722-c e479937468794a33b02621fddb548f68
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Ігор Іванович

+380512415537
+380512415601
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Костюк Ігор Іванович
+380512415537, +380512415601
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


прання рівної білизни - 3800 кг; прання особливо брудної білизни – 1600 кг

Детально в оголошенні та додатках до нього
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 килограммы
прання рівної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Київська, 1, комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
1600 килограммы
прання особливо брудної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Київська, 1, комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів місяця наступного за місяцем у якому надавались Послуги, після надання Виконавцем рахунка та підписання обома Сторонами акту виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІРИДА СО" 108 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 15:02
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІРИДА СО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІРИДА СО"
#32003662
Переможець 108 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 10:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІРИДА СО"
#32003662
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:32
ДУ 6 до договору 17від04.02.2021.PDF зміни до договору
14 січня 2022 11:32
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:21
ДУ 5 до договору 17 від 04.02.2021.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 12:21
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 10:14
ДУ 4 до договору 17 від 04.02.2021.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 10:59
ТОВ ІРИДА ДУ № 3 Д №17 від 04 02 2021.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 11:23
ТОВ ІРИДА ДУ № 2 Д №17 від 04 02 2021.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:57
ТОВ ІРИДА СО ДУ №1 Д№17 від 04,02,2021.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 11:56
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:55
Договір 17 ТОВ Ірида СО (прання).PDF укладений
05 лютого 2021 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни" Миколаївської обласної ради.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №1 до договору № 17 від 04. 02. 2021 р в редакції Додатку №2. до договору № 17 від 04. 02. 2021р СПЕЦИФІКАЦІЯ Додаток№2 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (прання рівної білизни, прання особливо брудної білизни)
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Очікувана вартість договору складає 108 000,00 грн. (Сто вісім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ, в т.ч. за рахунок обласного бюджету – 80 914,00 грн., за рахунок власних надходжень – 27 086,00 грн., лише в межах доведеної суми та реального фінансування видатків на цілі визначені договором та при потребі у Товарі на всю суму даного договору».
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Очікувана вартість договору складає 108 000,00 грн. (Сто вісім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ, в т.ч. за рахунок обласного бюджету – 87 172,00 грн., за рахунок власних надходжень – 20 828,00 грн., лише в межах доведеної суми та реального фінансування видатків на цілі визначені договором та при потребі у Товарі на всю суму даного договору».
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 6 статті 41 розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (зі змінами та доповненнями) Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони погодилися подовжити строк дії Договору та внести наступні зміни
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що сума за даною Додатковою угодою становить 21 600грн (Двадцять одна тисяча шістсот грн. 00коп.) з ПДВ, що не перевищує 20відсотків суми, визначеної у Договорі. Асортимент та кількість зазначено у Додатку №1 до даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML