Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання снігу
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-01-11-000492-a 9fabe20b5fc5415d988327ce51d95361
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балаболов Андрій Анатолійович

380445299594 plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Контактна особа: Балаболов Андрій Анатолійович
380445299594
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1754 метри квадратні
роботи по очисці всієї території лікарні від снігу та посипанню піско-соляною сумішшю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться за фактично отримані послуги щомісячно, шляхом оплати Замовником вартості послуг протягом п`яти банківських днів після дати підписання Сторонами Акту наданих послуг (виконаних робіт). Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 11:19
дог.прибир..docx
11 січня 2021 11:18
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 13:45
Електронний підпис
18 січня 2021 10:43
Електронний підпис
18 січня 2021 10:41
untitled.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
#03359115
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 17:21

Документи

20 січня 2021 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
#03359115
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2021 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 16:08
ДУ № 1 до Договору № 47.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:44
Договір № 47 від 26.01.21..pdf укладений
29 січня 2021 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 992,30
UAH (в тому числі ПДВ 5 832,05 UAH)