Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер в комплекті або моноблок
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2021-01-11-000195-c ● 241f03118c9044a0a5e0144e26e3431e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42120272 |
Місцезнаходження: | 39100, Україна , Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87 |
Контактна особа: |
Васик Світлана Валеріївна +380534231419 svetlana_vasik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 10:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2021 10:36 |
Початок аукціону: | 27 січня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 57 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Персональний комп’ютер в комплекті або моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Остроградського,87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 08:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 08:40 |
Оголошення комп із змінами.doc | |
11 січня 2021 10:32 |
Оголошення комп.doc |
14 січня 2021 08:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2021 08:40 |
Оголошення комп із змінами.doc
|
|||
11 січня 2021 10:32 |
Оголошення комп.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Заміна комплектуючих у додатку 3
Дата подання: 12 січня 2021 10:58
Дата відповіді: 13 січня 2021 08:22
Шановний замовник у додатку 3 тендерної документації вказано:
"Протягом гарантійного терміну накопичувачі на жорсткому магнітному диску (в тому числі SSD), які вийшли з ладу, не повертаються Постачальнику, а замінюються ним на нові не гірші за характеристиками."
Яким чином Ви будете доводити несправність комплектуючих (ссд тисків тощо) без передачі їх в офіційний сервісний центр? Наше ТОВ не ремонтує подібні комплектуючі, але з Вашої фрази виходить, що за Вашим побажанням ми маємо надсилати Вам накопичувачі під "чесне слово".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на Товар. Строк гарантії (післяпродажне обслуговування) на поставлений Товар складає не менш ніж 24 (двадцяти чотирьох) місяців, або строк, який встановлено заводом – виробником. Гарантія на обладнання має включати заміну Постачальником несправного обладнання та окремих його технічних складових на аналогічні якісні не пізніше десяти робочих днів з дати отримання від Замовника акта про виявлені недоліки (дефекти) обладнання.
Заміна товару який не повертається.
Дата подання: 13 січня 2021 12:10
Дата відповіді: 14 січня 2021 09:50
Шановний замовник, ми прекрасно усвідомлюємо що таке гарантійне обслуговування, але у Вас написано, що у випадку гарантії комплектуючі НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКУ! Поясніть яким чином постачальник має робити заміну?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Внесено зміни до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Процессор
Дата подання: 13 січня 2021 12:43
Дата відповіді: 14 січня 2021 09:53
Шановний Замовнику! Прохання уточнити, за якими параметрами оцінюватиметься відповідніть запропонованого процесора у разі пропозиції від AMD? Лише за зазначеними у ТЗ (Частота процесора, GHz не менше 3 Ггц, не менше 4) чи можливо й іншими? Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому додатку технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації.
Додаток 3. Заміна
Дата подання: 13 січня 2021 21:53
Дата відповіді: 14 січня 2021 09:56
Повністью згоден з учасником вище. Шановний Замовник, яким чином Постачальник буде переконаний у наявності несправності БЕЗ діагностики несправного компонента та експертизи? Тільки на основі Вашого акту? Це неможливо, адже компонент може вийти з ладу по вині замовника. Без наявності ЖД у постачальника це неможливо.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Внесено зміни до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Інтерфейси відеосигналу HDMI, VGA
Дата подання: 14 січня 2021 12:04
Дата відповіді: 15 січня 2021 08:47
Добрый день, если рассматривать моноблоки, то в них в большинстве случаев не представлен разъем VGA.
Подскажите можно ли рассматривать поставку техники (моноблок) без разъема VGA?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Під час розгляду пропозицій, буде розглянута пропозиція моноблоку без роз'єму VGA.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
27 225,00
UAH з ПДВ
|
27 225,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
29 700,00
UAH з ПДВ
|
28 484,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
31 410,00
UAH з ПДВ
|
28 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІЩЕЙКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА |
32 997,00
UAH з ПДВ
|
28 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
30 440,00
UAH з ПДВ
|
29 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
35 100,00
UAH з ПДВ
|
32 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
36 999,00
UAH з ПДВ
|
36 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович |
38 490,00
UAH з ПДВ
|
38 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Переможець |
27 225,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 08:27
|
договір | укладений |
08 лютого 2021 08:26
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 лютого 2021 12:57
|
27 225,00 UAH | UA498201720344271016100081501 Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту |
UA973314010000026008054619121 ФОП Зуб О.О. |
Оплачений |