Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лука-Мелешківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04329856 |
Місцезнаходження: | 23234, Україна , Вінницька обл., Лука-Мелешківська, вулиця Центральна,2а |
Контактна особа: |
Бондар Вадим Михайлович +380432564151 lukamelsr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 4 878 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 789,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19515.68 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 16:48 |
Зміни до ТД.docx | |
18 січня 2021 16:48 |
Тендерна документація (В новій редакції)).docx | |
11 січня 2021 09:52 |
Додаток 3 ТД.docx | |
11 січня 2021 09:52 |
Оголошення.docx |
18 січня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2021 16:48 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
18 січня 2021 16:48 |
Тендерна документація (В новій редакції)).docx
|
|||
11 січня 2021 09:52 |
Додаток 3 ТД.docx
|
|||
11 січня 2021 09:52 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє у складі тендерної пропозиції інформацію на відсутність підстав, визначених у частині першій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається щодо кожного з таких субпідрядників/співвиконавців (інформація подаються за підписом таких субпідрядників/співвиконавців).
Другим абзацом частини 3 статті 16 Закону визначено - якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід за підписом таких субпідрядників/співвиконавців.
Також Замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.
Учасник надає підтвердження про відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону стосовно субпідрядників/співвиконавців у довільній формі.
Учасник-переможець надає підтвердження підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 та 7 частини першої статті 17 Закону для кожного суб'єкта господарювання, які залучаються як субпідрядники/співвиконавці.
Вимога щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від субпідрядників/співвиконавців та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Додаткові документи, які повинен подати Учасник:
- інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника. За даною інформацію учасник повинен проінформувати щодо не нарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар (в даному випадку це роботи) не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2021-01-11-000125-a в очікувану вартість предмету закупівлі включений податок на додану вартість, у розмірі 20% , під час подання пропозицій учасник повинен зазначити загальну вартість товару з ПДВ. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості в тендерній пропозиції зазначаються без ПДВ.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Вимоги про усунення порушення
1. Пп.1 п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції»: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі pdf.
Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію згідно Додатку №3 тендерної документації».
Учасник ТОВ «Олеріт» у складі своєї тендерної пропозиції не надав технічну специфікацію згідно Додатку №3 тендерної документації, отже, порушив вимоги пп.1 п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Конкурсної документації.
2. Технічним завданням було передбачено виконання пусконалагоджувальних робіт та робіт налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Учасник ТОВ «Олеріт» вказав, що залучати субпідрядну організацію для виконання даних робіт не планує, а також не надав відповідну ліцензію ДСНС, яка б підтверджувала його право на виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Вимагаємо від замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Олеріт» і поставити на кваліфікацію наступного учасника.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад .
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до ч. 2,3 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
У разі незгоди із наданою відповіддю, ви маєте право звернутися до органу оскарження .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000098 ● dbbc83e3a2804152b149d63008f80392
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-01-11-000125-a 11.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-27 19:08:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул. Тиврівське шосе, 18 с.Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-11-000125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-29 13:38:05
Надання пояснень (інформації та документів)
Враховуючи проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул. Тиврівське шосе, 18 с.Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл..відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». повідомляємо наступне:
Лука-Мелешківською сільською радою 11 серпня 2020 року, було укладено договір з ФОП Обіход Д.П. на виготовлення проектно-кошторисної документації по предмету закупівлі Реконструкція частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул.. Тиврівське шосе, 18 с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницької обл.. (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003346-b).
Відповідно до договору №03/0204 від 11 серпня 2020 року, укладено договір про надання послуг з виконання експертизи проектної документації. (ідентифікатор закупівлі
UA-2020-08-12-003100-b).
Рішенням виконавчого комітету Лука-Мелешківської сільської ради №78 від 21 серпня 2020 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул.. Тиврівське шосе, 18 с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницької обл.» було затверджено проектно-кошторисну документацію на суму 5016,598 тис.грн. відповідно до експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складеного ТОВ «Інженерно-будівельне бюро» від 13.08.2020 року №05-0173.
Під час підготовки тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Реконструкція частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул.. Тиврівське шосе, 18 с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницької обл.» та відповідний додаток №3, а саме інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі, було у відповідність та на підставі кошторисної частини проекту, яка була виготовлена ФОП Обіход Д.П., за результатами експертного звіту від 13 серпня 2020 року №05-0173.
Враховуючи рекомендації передбачені постановою КМУ від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» а саме, п.1 ч.4, даної постанови «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, Лука-Мелешківською сільською радою було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за посиланням: http://lmotg.gov.ua/%d0%b1%d1%96%d0%bb%d1%8c%d1%88%d0%b5/%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%be%d1%80%d0%be/ в визначений постановою термін.
Додатки:
- Експертний звіт від 13 серпня 2020 №05-0173;
- Рішенням виконавчого комітету Лука-Мелешківської сільської ради №78 від 21 серпня 2020 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул.. Тиврівське шосе, 18 с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницької обл.»;
- ТОМ 5 проекту «Реконструкція частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул.. Тиврівське шосе, 18 с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницької обл.» ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТI БУДIВНИЦТВА
- Супровідний лист
- 24_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
- Експертний звіт
- Рішення виконавчого комітету №78 від 21 серпня 2020 року
- 24_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
- Том 5 проекту Зведений кошторисний розрахунок
- 24_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-14.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-10.rtf
- 24_СД_ЛС2_2-1-15.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-11.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-16.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-12.rtf
- 24_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-17.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-13.rtf
- 24_СД_ЛС1_7-1-2.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-18.rtf
- 24_СД_ОС_2-1_1.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-19.rtf
- 24_СД_ЛС1_2-1-20.rtf
- 24_СД_ОС_6-4_1.rtf
- 24_СД_ЛС1_6-4-1.rtf
- 24_СД_ОС_7-1_1.rtf
- 24_СД_ЛС1_6-4-2.rtf
- 24_СД_ЛС1_6-4-3.rtf
- 24_СД_СВР.rtf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 16:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Олеріт" |
3 409 494,10
UAH з ПДВ
|
3 299 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" |
3 443 283,95
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" |
3 600 259,32
UAH з ПДВ
|
3 442 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чернюк В. В. |
3 825 713,25
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
3 860 518,36
UAH з ПДВ
|
3 811 729,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПРЕДОМ |
3 911 875,09
UAH з ПДВ
|
3 911 875,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
3 951 926,82
UAH з ПДВ
|
3 951 926,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" |
4 017 853,00
UAH з ПДВ
|
4 017 853,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МУР" |
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
4 195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП" |
4 395 091,56
UAH з ПДВ
|
4 297 512,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬСТРОЙ" |
4 345 204,66
UAH з ПДВ
|
4 345 204,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Олеріт" #31836183 |
Переможець |
3 299 900,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 17:50
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 10:02
|
додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 15:24
|
Календарний графік.pdf | укладений |
15 березня 2021 15:15
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
15 березня 2021 15:14
|
Договір від 15.03.2021.pdf | укладений |
15 березня 2021 15:14
|
Протокол продовження строків підписання договору.pdf | укладений |
15 березня 2021 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення розділу місцезнаходження та банківських реквізитів сторін Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з урахуванням скоригованого ФОП Обіход Дарією Петрівною проекту об’єкту: «Реконструкція частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул. Тиврівське шосе, 18 с.Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл.»., який отримав позитивний експертний звіт ТОВ «ІНЖЕНЕРНО БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО» |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |