Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №33 "МАРІЇНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ - ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД I СТУПЕНЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24430716 |
Місцезнаходження: | 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 1 |
Контактна особа: |
Світлана Ковтуненко +380665119292,+380989351034 5577cveta@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2021 14:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуга з постачання теплової енергії ДК 021:2015- код 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія в гарячій воді) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
10 січня 2021 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2021 14:15 |
Лист запрошення Теплоенерго.docx | |
10 січня 2021 14:15 |
обгрунтування тепло.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-31-000011 ● aad8b102ecd94a4dbbe401447a4355df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 10:45 |
08.04.2021 № 161
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-01-10-000054-b 10.01.2021 Комунальний заклад освіти "Навчально-виховний комплекс №33 "Марїнська багатопрофільна гімназія - загальноосвітній навчальний заклад 1 ступеня" Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 24430716) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 14:15:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуга з постачання теплової енергії, код за ДК 021:2015- 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія в гарячій воді) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-10-000054-b), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовником в електронній системі закупівель 10.01.2021 опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Чому в електронній системі закупівель на початок моніторингу процедури закупівлі станом на 09.04.2021 відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору, та Замовником не відмінено зазначену переговорну процедуру?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-14 17:31:09
стосовно відміни процедури закупівлі
на Ваш запит згідно процедури закупівлі за номером UA-2021-01-10-000054-b, предмет закупівлі: ДК 021:2015-09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія в гарячій воді). Повідомляємо, що на етапі підписання договору з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виникли технічні труднощі. У зв’язку з цим при скасуванні закупівлі утворилися технічні недоліки. (Протокол про скасування закупівлі розміщений в електронній системі закупівель).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунутo шляхом відміни торгів
2021-05-12 16:01:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32688148 |
Переможець |
864 103,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2021 14:23
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 17:15 |
Кінець періоду оскарження: | 25 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 25 квітня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з неможливістю усунення порушень, на підставі частини 8 ст.40 ЗУ "Про публічний закупівлі" |
14 квітня 2021 17:15
|
Електронний підпис |
14 квітня 2021 17:13
|
Протокол скасування тепло.pdf |