Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
10 098,00 UAH
UA-2021-01-08-000419-b 55f5c4856b414cb4b673ad5a5d40e357
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ковальова

+380949113978 skovaleva163@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Світлана Ковальова
+380949113978
skovaleva163@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2021 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 10 098,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57.2 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Електрометалургів, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України після підписання Акту про прийняття-передачу виконання послуг, на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 14:47
Проект договору з додатками (1).docx
08 січня 2021 14:47
ogoloshennya сміття (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "Дніпрокомунтранс" 9 713,25
UAH з ПДВ
9 713,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 15:36
Електронний підпис
16 січня 2021 16:50
Фтизіатрія Нікополь.rar
16 січня 2021 14:52
Електронний підпис
16 січня 2021 14:27
Фтизіатрія Нікополь.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "Дніпрокомунтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "Дніпрокомунтранс"
#02128158
Переможець 9 713,25
UAH з ПДВ
19 січня 2021 11:26

Документи

19 січня 2021 11:26
Електронний підпис
19 січня 2021 11:24
протокол 6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "Дніпрокомунтранс"
#02128158
9 713,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2021 11:26
Електронний підпис
19 січня 2021 11:24
протокол 6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:32
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 11:52
ДУ 4 до дог 8403 33.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 10:12
ДУ 3 к дог 8403.33.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 10:21
ДУ 2 к дог 8403.33.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:23
ДУ 1 к дог 8403.33.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 15:22
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:22
договір 8403.pdf укладений
26 січня 2021 14:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 квітня 2021 10:15
933,97 UAH UA038201720344340001000027381
КП "ДОКЛПО "Фтизіатрія" ДОР"
UA353003460000026001012627102
ТДВ "Днiпрокомунтрас"
Оплачений
23 квітня 2021 10:15
747,17 UAH UA038201720344340001000027381
КП "ДОКЛПО "Фтизіатрія" ДОР"
UA353003460000026001012627102
ТДВ "Днiпрокомунтрас"
Оплачений
28 квітня 2021 09:54
747,17 UAH UA038201720344340001000027381
КП "ДОКЛПО "Фтизіатрія" ДОР"
UA353003460000026001012627102
ТДВ "Днiпрокомунтрас"
Оплачений
31 травня 2021 10:15
747,17 UAH UA038201720344340001000027381
КП "ДОКЛПО "Фтизіатрія" ДОР"
UA353003460000026001012627102
ТДВ "Днiпрокомунтрас"
Оплачений
29 червня 2021 11:42
933,97 UAH UA038201720344340001000027381
КП "ДОКЛПО "Фтизіатрія" ДОР"
UA353003460000026001012627102
ТДВ "Днiпрокомунтрас"
Оплачений
29 липня 2021 14:49
747,17 UAH UA038201720344340001000027381
КП "ДОКЛПО "Фтизіатрія" ДОР"
UA353003460000026001012627102
ТДВ "Днiпрокомунтрас"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8403/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8403/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8403/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8403/33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 713,25
UAH (в тому числі ПДВ 1 618,87 UAH)