Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015:15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, сметана).
Очікувана вартість
191 540,00 UAH
UA-2021-01-08-000310-a ● f3db09e5a06b49569aa380de0a4ba27a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005645 |
Місцезнаходження: | 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1 |
Контактна особа: |
Коврах Аліна Михайлівна 380472311022 econom_hosp2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 191 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 957,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.1 ст.2 Закону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага критерію - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1640 кілограми
кефір 2,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2300 кілограми
сметана 21 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовник зобов'язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2021 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2021 17:46 |
Додаток 2 - проєкт договору.docx | |
08 січня 2021 17:46 |
Додаток 1 - технічні вимоги.docx | |
08 січня 2021 17:46 |
Оголошення - кефір, сметана.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-08-000310-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 30 січня 2021 15:02
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою ВІД 29 ,01,2021 РОКУ (оскарження вибору переможця).
29,01,2021 РОКУ року,згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою «Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"», було прийняте рішення про визнання переможцем ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" за процедурою спрощена закупівля та про намір укласти з ним договір , але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав - тендерна пропозиція ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Учасник ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" ,не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ,а саме :
1) Згідно вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
«Інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції:» - відсутні :
- « копію техпаспорту на спеціальний автомобільний транспорт, яким здійснюватиметься поставка товарів до замовника, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований) або копії договорів на послуги перевезення (якщо транспорт безпосередньо виробника товару) – дійсні на час проведення процедури закупівлі;
- копію підтвердження відповідності транспортних засобів для перевезення харчових продуктів та сировини (транспортні засоби повинні бути спеціалізовані, вантажні, ізотермічні або зі встановленим холодильним обладнанням)»;
2) Згідно вимог п.5. Додатку 3 до оголошення «Для підтвердження відповідності запропонованого товару вищезазначеним вимогам Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати» - відсутні :
- « копію документу, що підтверджує якість товару, що постачається (ДСТУ та інші регулюючі нормативні документи), копію декларації виробника, тощо» на предмет закупівлі
3) Згідно вимог Додатку1 до оголошення «Для підтвердження якості запропонованого товару Учасник у складі пропозиції повинен надати завірені належним чином копії наступних документів» - відсутні :
1.1. Декларацію виробника (у декларації виробника наводиться найменування підприємства – виробника, вантажоодержувач, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації);
1.2. Протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів по даному виду продукції, видані на ім’я учасника;
1.3. Протоколи випробувань на відсутність ГМО по даному виду продукції, видані на ім’я учасника;
1.4. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) по даному виду продукції на показники хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів (токсичні елементи, пестициди, мікотоксини, антибіотики, мікробіологічні показники, радіаційну безпеку), видані на ім’я учасника;
1.5. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину.
1.6. Якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що засвідчують можливість постачання запропонованого товару, згідно вимог Замовника, в повному обсязі (договір постачання або гарантійний лист від виробника).»
Таким чином прийняте замовником рішення за протоколом ВІД 29,01,2020 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника порушують порядок проведення процедури закупівлі, принципи публічних закупівель, а також, права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЮРІЯ" та права інших учасників закупівлі.
В зв’язку із вище викладеним ПРОСИМО : 1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА та визнати такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає вимогам замовника ( Згідно вимог .Додатку 3 п.1. Розділу «Відхилення тендерної пропозиції»). 2. Скасувати протокол ВІД 29,01,2020 року 3. Перейти до кваліфікації наступного учасника.
Також ПрАТ «Юрія» залишає за собою право звернутися зі скаргами в «Північний офіс Держаудитслужби» .
P.S. До речі ,якісні документи та неіснуючий ,згідно чинного законодавства ,документ санпаспорт автомобіля не завіряється печаткою «Для довідок».
Розгорнути
Згорнути
Учасник ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" ,не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ,а саме :
1) Згідно вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
«Інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції:» - відсутні :
- « копію техпаспорту на спеціальний автомобільний транспорт, яким здійснюватиметься поставка товарів до замовника, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований) або копії договорів на послуги перевезення (якщо транспорт безпосередньо виробника товару) – дійсні на час проведення процедури закупівлі;
- копію підтвердження відповідності транспортних засобів для перевезення харчових продуктів та сировини (транспортні засоби повинні бути спеціалізовані, вантажні, ізотермічні або зі встановленим холодильним обладнанням)»;
2) Згідно вимог п.5. Додатку 3 до оголошення «Для підтвердження відповідності запропонованого товару вищезазначеним вимогам Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати» - відсутні :
- « копію документу, що підтверджує якість товару, що постачається (ДСТУ та інші регулюючі нормативні документи), копію декларації виробника, тощо» на предмет закупівлі
3) Згідно вимог Додатку1 до оголошення «Для підтвердження якості запропонованого товару Учасник у складі пропозиції повинен надати завірені належним чином копії наступних документів» - відсутні :
1.1. Декларацію виробника (у декларації виробника наводиться найменування підприємства – виробника, вантажоодержувач, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації);
1.2. Протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів по даному виду продукції, видані на ім’я учасника;
1.3. Протоколи випробувань на відсутність ГМО по даному виду продукції, видані на ім’я учасника;
1.4. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) по даному виду продукції на показники хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів (токсичні елементи, пестициди, мікотоксини, антибіотики, мікробіологічні показники, радіаційну безпеку), видані на ім’я учасника;
1.5. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину.
1.6. Якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що засвідчують можливість постачання запропонованого товару, згідно вимог Замовника, в повному обсязі (договір постачання або гарантійний лист від виробника).»
Таким чином прийняте замовником рішення за протоколом ВІД 29,01,2020 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника порушують порядок проведення процедури закупівлі, принципи публічних закупівель, а також, права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЮРІЯ" та права інших учасників закупівлі.
В зв’язку із вище викладеним ПРОСИМО : 1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА та визнати такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає вимогам замовника ( Згідно вимог .Додатку 3 п.1. Розділу «Відхилення тендерної пропозиції»). 2. Скасувати протокол ВІД 29,01,2020 року 3. Перейти до кваліфікації наступного учасника.
Також ПрАТ «Юрія» залишає за собою право звернутися зі скаргами в «Північний офіс Держаудитслужби» .
P.S. До речі ,якісні документи та неіснуючий ,згідно чинного законодавства ,документ санпаспорт автомобіля не завіряється печаткою «Для довідок».
Скасована
Дата: 01 лютого 2021 14:47
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" #2606114526 |
Рішення скасоване |
167 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 14:47
|
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" #2606114526 |
Відхилено |
167 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 17:11
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" #00447853 |
Переможець |
167 972,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2022 12:08
|
ДУ 6 дог 52.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2022 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 10:54
|
ду 5 дог 52.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:23
|
ду 4 дог 52.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:17
|
ду 3 дог 52.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 14:33
|
ду 2 дог 52.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 16:09
|
ду 1 дог 52.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 17:19
|
дог 52 кефір, сметана.PDF | укладений |
15 лютого 2021 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5.1 та п.5.2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п.11.3 Договору № 52 від 15.02.2021 р. у зв’язку із збільшенням середньої ринкової ціни на Товар сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків та відповідно зменшити обсяг закупівлі та ціни Договору на 34 394,00 грн. (тридцять чотири тисячі триста дев’яносто чотири гривні 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5.1 та 5.2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 11.3 Договору № 52 від 15.02.2021 р., у зв’язку зі збільшенням середньої ринкової ціни на Товар, сторони дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі та ціни Договору на 1,44 грн. (Одна гривня 44 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору № 52 від 15.02.2021р. на 42 541,20 грн. та внести зміни, виклавши п. 3.1. Договору № 52 від 15.02.2021 р. в новій редакції: «Ціна цього Договору становить: 91 035,36 грн. (дев’яносто одна тисяча тридцять п’ять гривень 36 копійок), в тому числі ПДВ - 15 172,56 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.10.2 розділу 10 Договору № 52 від 15.02.2021 Сторони дійшли згоди дію договору № 52 від 15.02.2021 продовжити на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, дійшли згоди дію Договору № 52 від 15.02.2021р. продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Товар відповідно до специфікації (додаток №1). Очікувана сума цієї додаткової угоди складає: 18 192,00 грн. (вісімнадцять тисяч сто дев’яносто дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ - 3 032,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсяеів та суми угоди |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |