Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі).
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-01-08-000290-a 1d1bde120f9442e9874e901a9b7983dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коврах Аліна Михайлівна

380472311022 econom_hosp2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005645
Місцезнаходження: 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1
Контактна особа: Коврах Аліна Михайлівна
380472311022
econom_hosp2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 13:59
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.1 ст.2 Закону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага критерію - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65000 штуки
Яйця курячі 1 категорія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовник зобов'язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 16:25
Додаток 2 - проєкт договору.docx
08 січня 2021 16:24
Додаток 1 - технічні вимоги.docx
08 січня 2021 16:23
Оголошення - яйця.docx
08 січня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 16:25
Додаток 2 - проєкт договору.docx
08 січня 2021 16:24
Додаток 1 - технічні вимоги.docx
08 січня 2021 16:23
Оголошення - яйця.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-08-000290-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2606114526
Дата подання: 27 січня 2021 14:23
неправомірне визнання переможцем
Звертаю вашу увагу, що відповідно до вимог законодавства про безпечність та якість харчових продуктів, Замовники зобовязані перевіряти наявність у Постачальників сертифікатів ISO 9001:2015(ІSO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 22 000:2019(ІSO 22000:2015, IDT), які підтверджують безпечність та якість харчових продуктів. У разі укладення договорів Замовником з Постачальниками, у яких відсутні вищезазначені сертифікати, настає відповідальність, передбачена ст. 65 Закону 2042-VIII.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 15:30
Звертаємо Вашу увагу, що оголошенням на закупівлю яєць курячих не передбачено надання Учасником сертифікатів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2015, IDT), які підтверджують безпечність та якість харчових продуктів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Циблієв С. В. 188 500,00
UAH з ПДВ
174 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" 188 500,00
UAH з ПДВ
175 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 13:00
Електронний підпис

Публічні документи

21 січня 2021 19:38
Електронний підпис
21 січня 2021 19:34
ЦП яйця (2).pdf
21 січня 2021 19:34
Потужність Корякіна.pdf
21 січня 2021 19:34
Декларація яйця.pdf
21 січня 2021 19:34
Витяг Корякіна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Циблієв С. В.

ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Циблієв С. В.
#3191120136
Переможець 174 850,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 15:53

Документи

25 січня 2021 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Циблієв С. В.
#3191120136
174 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 13:29
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:16
ду 4 дог 18.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:02
ду 3 дог 18.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:43
ду 2 дог 18.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:41
ду 1 дог 18.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:41
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 10:06
договір 18.PDF укладений
08 лютого 2021 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Постачальника Сторони дійшли згоди внести зміни, виклавши банківські реквізити Постачальника в наступній редакції: «IBAN: UA783052990000026009031611376 в ПАТ КБ «Приватбанк».
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору № 18 від 05.02.2021р. на 100 283,20 грн. та внести зміни, виклавши п. 3.1. Договору № 18 від 05.02.2021 р. в новій редакції: «Ціна цього Договору становить: 74 566,80 грн. (сімдесят чотири тисячі п’ятсот шістдесят шість гривень 80 копійок) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.10.2 розділу 10 Договору № 18 від 05.02.2021 Сторони дійшли згоди дію договору № 18 від 05.02.2021 продовжити на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, дійшли згоди дію Договору № 18 від 05.02.2021р. продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Товар відповідно до специфікації (додаток №1). Очікувана сума цієї додаткової угоди складає: 14 848,80 грн. (чотирнадцять тисяч вісімсот сорок вісім гривень 80 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 89 415,60
UAH