Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (пастеризоване молоко)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-01-08-000285-a a464df4380c24c11b0d17cf4a5c181e6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коврах Аліна Михайлівна

380472311022 econom_hosp2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005645
Місцезнаходження: 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1
Контактна особа: Коврах Аліна Михайлівна
380472311022
econom_hosp2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2021 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 13:13
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Категорія Замовника - згідно з пунктом 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 ч. 1 ст.2 Закону. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100 %).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограми
пастерізоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ,1, вул. Надпільна,242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної виставленої постачальником. У разі затримки фінансування Замовник зобов'язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 16:14
Додаток 2 - проєкт договору.docx
08 січня 2021 16:14
Додаток 1 - технічні вимоги.docx
08 січня 2021 16:11
Оголошення - молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-08-000285-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 30 січня 2021 14:45
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою ВІД 29 ,01,2021 РОКУ (оскарження вибору переможця).
29,01,2021 РОКУ року,згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою «Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"», було прийняте рішення про визнання переможцем ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" за процедурою спрощена закупівля та про намір укласти з ним договір , але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав - тендерна пропозиція ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Учасник ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" ,не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ,а саме :
1) Згідно вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
«Інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції:» - відсутні :
- « копію техпаспорту на спеціальний автомобільний транспорт, яким здійснюватиметься поставка товарів до замовника, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований) або копії договорів на послуги перевезення (якщо транспорт безпосередньо виробника товару) – дійсні на час проведення процедури закупівлі;
- копію підтвердження відповідності транспортних засобів для перевезення харчових продуктів та сировини (транспортні засоби повинні бути спеціалізовані, вантажні, ізотермічні або зі встановленим холодильним обладнанням)»;
2) Згідно вимог п.5. Додатку 3 до оголошення «Для підтвердження відповідності запропонованого товару вищезазначеним вимогам Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати» - відсутні :
- « копію документу, що підтверджує якість товару, що постачається (ДСТУ та інші регулюючі нормативні документи), копію декларації виробника, тощо» на предмет закупівлі «Молоко ультра пастеризоване не менше ніж 2,5% жирності фасоване до 1,0 кг ТФА або ТВА»
2) Згідно вимог п.5. Додатку 3 до оголошення «Для підтвердження відповідності запропонованого товару вищезазначеним вимогам Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати» - відсутні :
- « Товари, що поставляються повинні мати необхідні супроводжувальні документи, що постачаються, та повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника (з додатками), та/або ветеринарне посвідчення, та/або декларацію про відповідність товару (з додатками), та/або реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України (та надані в складі пропозиції).» на предмет закупівлі «Молоко ультра пастеризоване не менше ніж 2,5% жирності фасоване до 1,0 кг ТФА або ТВА»
Таким чином прийняте замовником рішення за протоколом ВІД 29,01,2020 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника порушують порядок проведення процедури закупівлі, принципи публічних закупівель, а також, права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЮРІЯ" та права інших учасників закупівлі.
В зв’язку із вище викладеним ПРОСИМО : 1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА та визнати такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає вимогам замовника ( Згідно вимог .Додатку 3 п.1. Розділу «Відхилення тендерної пропозиції»). 2. Скасувати протокол ВІД 29,01,2020 року 3. Перейти до кваліфікації наступного учасника.
Також ПрАТ «Юрія» залишає за собою право звернутися зі скаргами в «Північний офіс Держаудитслужби» .

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 лютого 2021 16:02
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" 194 750,00
UAH з ПДВ
189 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 199 500,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 19:50
Електронний підпис
21 січня 2021 19:50
Потужність Корякіна.pdf
21 січня 2021 19:50
ДДД Авто Договір (1).PDF
21 січня 2021 19:50
Витяг Корякіна.pdf
21 січня 2021 19:50
ScanPicture0002 (3).pdf
21 січня 2021 19:50
ScanPicture (5).pdf
21 січня 2021 19:50
ЦП молочка.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 22:57
Електронний підпис
21 січня 2021 22:24
6.1.1ДФ 3 кв 2020.pdf
21 січня 2021 22:24
33.2.ГМО Юрія 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"
#2606114526
Рішення скасоване 189 810,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:02
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"
#2606114526
Відхилено 189 810,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:54
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 13:01

Документи

29 січня 2021 16:49
Електронний підпис
29 січня 2021 16:47
рішення молоко.PDF

Документи

01 лютого 2021 16:50
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:41
відхилення молоко.PDF

Документи

03 лютого 2021 12:59
Електронний підпис
03 лютого 2021 12:58
рішення молоко.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 12:59
Електронний підпис
03 лютого 2021 12:58
рішення молоко.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2022 09:51
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 09:50
ДУ 6 дог 51.PDF зміни до договору
03 березня 2022 09:48
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 10:48
ду 5 дог 51.pdf зміни до договору
05 січня 2022 10:47
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:00
ду 4 дог 51.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:09
ду 3 дог 51.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 14:27
ду 2 дог 51.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:35
ду 1 дог 51.PDF зміни до договору
03 серпня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 13:13
дог 51 молоко.PDF укладений
17 лютого 2021 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5.1 та п.5.2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п.11.3 Договору № 51 від 15.02.2021 р. у зв’язку зі збільшенням середньої ринкової ціни на Товар сторони дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків та відповідно зменшення обсягу закупівлі та ціни Договору на 0,28 грн. (нуль грн. 28 коп.).
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5.1 та 5.2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 11.3 Договору № 51 від 15.02.2021 р., у зв’язку зі збільшенням середньої ринкової ціни на Товар, сторони дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі та ціни Договору на 1,36 грн. (Одна гривня 36 копійок).
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору № 51 від 15.02.2021р. на 75 231,80 грн. та внести зміни, виклавши п. 3.1. Договору № 51 від 15.02.2021 р. в новій редакції: «Ціна цього Договору становить: 114 766,56 грн. (сто чотирнадцять тисяч сімсот шістдесят шість гривень 56 копійок), в тому числі ПДВ - 19 127,76 грн.»
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.10.2 розділу 10 Договору № 51 від 15.02.2021 Сторони дійшли згоди дію договору № 51 від 15.02.2021 продовжити на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, дійшли згоди дію Договору № 51 від 15.02.2021р. продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Товар відповідно до специфікації (додаток №1). Очікувана сума цієї додаткової угоди складає: 22 943,20 грн. (двадцять дві тисячі дев’ятсот сорок три гривні 20 копійок), в тому числі ПДВ - 3 823,87 грн.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 137 707,38
UAH (в тому числі ПДВ 22 951,23 UAH)