Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки (код по ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками)
Очікувана вартість
332 000,00 UAH
UA-2021-01-08-000188-b ● 41bfcbd7326d4d0e84029570efb98084
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188292 |
Місцезнаходження: | 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А |
Контактна особа: |
Юлія Олександрівна Нікітенко +380983828703 kzkdbidor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2021 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 332 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5912 штуки
Підгузки для дорослих SMALL (S)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
15416 штуки
Підгузки для дорослих Medium (M)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
2390 штуки
Підгузки дитячі (15-30 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 15:49 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни підгузки.docx | |
12 січня 2021 15:49 |
ТД підгузки оновл..doc | |
12 січня 2021 15:49 |
Додаток 3 Договір оновл..docx |
12 січня 2021 15:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 січня 2021 15:49 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни підгузки.docx
|
|||
12 січня 2021 15:49 |
ТД підгузки оновл..doc
|
|||
12 січня 2021 15:49 |
Додаток 3 Договір оновл..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 08 січня 2021 12:16
Дата відповіді: 11 січня 2021 10:40
Добрий день шановний Замовник.
Просимо вказати: чи не буде дискваліфікована пропозиція, де будуть підгузники для дорослих з розміром S (55-80 cм) і підгузники для дорослих з розміром M (75-110 cм), чи ви не допустити до закупівлі товари інших виробників?
Дякую.
Відповідь: Доброго дня. З метою недопущення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, даною ТД допускається невелике відхилення від заданих розмірів. Але головною вимогою залишається закупівля якісного товару.
розмір підгузків
Дата подання: 11 січня 2021 10:10
Дата відповіді: 11 січня 2021 10:40
Доброго дня!
Ми можемо запропонувати підгузки відповідного розміру S (50-90см) та M (80-125см)?
Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки!
Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL
Якщо ні - убрати з Вашої документації на закупівлю дискримінаційні для нас вимоги.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. З метою недопущення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, даною ТД допускається невелике відхилення від заданих розмірів. Але головною вимогою залишається закупівля якісного товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-08-000188-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПАРКТОРГ, Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 09 січня 2021 17:49
протизаконні вимоги!
Замовник же знає, що вимога "Після визначення учасника переможцем, він обов’язково має у триденний термін надіслати зразки товару, для тестування з метою підтвердження технічних характерисик та якості товару!" суперечить до ЗУ «Про публічні закупівлі»?
Чи може у Замовника є акредитація на аналіз даних виробів?
Чи може у Замовника є акредитація на аналіз даних виробів?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2021 10:41
На вашу вимогу відповідаємо наступне. КЗ «Криворізький ДБІ» ДОР» є стаціонарною соціально-медичною установою, для постійного проживання дітей віком від 4 до 18 років (з відділенням для молоді віком від 18 до 35 років) з вадами фізичного та розумового розвитку та психічними розладами, які потребують стороннього догляду. Багато дітей мають слабкий імунітет та алергічні реакції, наявність цих факторів обумовлює відповідні вимоги до якості товару під час формування технічної характеристики і в подальшому оцінки товару під час поставки. Звичайно, що установа не має акредитації щоб робити аналіз даних виробів. Але протестувати на наявність у дітей алергічних реакцій та на наявність чи навпаки відсутність протікань і зкомкування наповненого підгузку установа в змозі. Саме про цей аналіз йшлось у технічних вимогах. Ми в першу чергу ставимо за мету закупити якісний товар, щоб полегшити умови перебування дітей з особливими потребами у закладі. Дана вимога не є дискримінаційною і ні в якому разі не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників з дійсно якісним товаром.
Номер вимоги: UA-2021-01-08-000188-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПАРКТОРГ, Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 11 січня 2021 12:07
протизаконні вимоги! Ч.2
Шановні! По-перше Вимога "Після визначення учасника переможцем, він обов’язково має у триденний термін надіслати зразки товару, для тестування з метою підтвердження технічних характерисик та якості товару!" є дискримінаційною тому що учасникам залишається тільки сподіватись на неупередженість Замовника. В усіх випадках розгляду звернень в АМКУ такі вимоги були признані незаконними!!! По-друге в ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що Замовник може вимагати після торгів, а це тільки документи на підтвердження ст.17. і точно не зразки. Потому вимагаємо видалити незаконну вимогу і привести документацію в відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку будемо звертатись до АМКУ та ДАСУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 січня 2021 14:59
Задовольнити вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-08-000188-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 05 лютого 2021 13:17
Дата подання: 05 лютого 2021 13:17
Невідповідність пропозиції ТОВ ПАРТОРГ вимогам тендерної документації.
СКАРГА
Комунальним закладом «Криворізький дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-08-000188-b про закупівлю Підгузки (код по ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками).
Замовник, відповідно до Протоколу від 27.01.2021 року, безпідставно прийняв незаконне рішення про визначення переможця ТОВ ПАРТОРГ.
Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон,), що і стало підставою для звернення з цією Скаргою до органу оскарження.
Невідповідність пропозиції ТОВ ПАРТОРГ вимогам тендерної документації.
1.Так, додатком 2 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та п.6 ТД «Інформація про технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
. Проте, ТОВ ПАРТОРГ не виконав вимоги цього розділу і запропонував в своїй пропозиції товар з іншими технічними характеристиками , що наведено у таблиці.
Вимоги ТД Пропозиція ТОВ ПАРТОРГ документи:
«ВідповідністьТехнічні характеристики предмета закупівлі» та лист ОНТЕКС Україна «Технічні характеристики продукції»
(підтверджено документом
Файл Файл ТД КДБІ січень 2021.pdf)
Підгузки для дорослих SMALL (S)
Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-55-90 см; Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-50-90 см;
Підгузки для дорослих Medium (M)
Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-70-120 см; Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-80-125 см;
Тобто, ТОВ ПАРТОРГ запропонувало товар з іншими технічними характеристиками, це підтверджено листом від 15.06.2020 уповноваженного представника ТОВ «ОНТЕКС Україна» «Технічні характеристики продукції» та таблицею « ВідповідністьТехнічні характеристики предмета закупівлі». Таким чином, його пропозиція не відповідала вимогам ТД Замовника в цій частині.
2. Пунктом 6 Додатку 4 до тендерної документації визначено Перелік документів, які вимагаються від учасників, а саме «Проект договору з УСІМА ДОДАТКАМИ, завірений учасником (Додаток №3 до оголошення)», проте ТОВ ПАРТОРГ не надав в складі пропозиції додаток 2 до проекту договору. Отже, пропозиція ПАРТОРГ не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині.
3.Крім того, в ціновій пропозиції учасника не зазначено факс товариства, що було передбачено вимогами ТД .
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ ПАРТОРГ не відповідає вимогам тендерної документації і відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відхилити таку пропозицію. І як наслідок, повинен змінити своє рішення та дискваліфікувати учасника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом «Про публічні закупівлі» та
Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем та намір укласти договір ТОВ ПАРТОРГ, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 27.01.2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 18:45
рішення від 09.02.2021№2216+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 18:45
інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2021 №2818.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 17:33
рішення від 16.02.2021№2818.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано. Лист та протокол додаються.
Дата виконання рішення замовником: 23 лютого 2021 13:47
Номер скарги: UA-2021-01-08-000188-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ", Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 29 квітня 2021 13:12
Дата подання: 29 квітня 2021 13:12
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 10:22
рішення від 05.05.2021 № 9669 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 10:22
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.05.2021 №8572.pdf
Дата публікації: 18 травня 2021 10:42
інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2021 №11848.pdf
Дата публікації: 31 травня 2021 18:42
рішення від 28.05.2021 №11848.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 21:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ |
237 227,56
UAH з ПДВ
|
211 849,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ" |
250 768,00
UAH з ПДВ
|
212 427,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" |
308 988,64
UAH з ПДВ
|
284 733,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АФІНА - ГРУП" |
285 224,32
UAH з ПДВ
|
285 224,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ #24998380 |
Рішення скасоване |
211 849,30
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 12:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ" #43052921 |
Рішення скасоване |
212 427,36
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 12:42
|
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ #24998380 |
Відхилено |
211 849,30
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 12:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ" #43052921 |
Відхилено |
212 427,36
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 13:20
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" #42648365 |
Переможець |
284 733,68
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 12:46
|
Д.у№1 Д.77.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 15:32
|
№77 підгузки.pdf | укладений |
11 червня 2021 15:31
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 серпня 2021 10:11
|
187 099,51 UAH | UA268201720344251002300053062 КЗ "Криворізький ДБІ" ДОР" |
UA683003460000026005094393201 ТОВ "Компанiя "Євро Технологiї" |
Оплачений |
10 листопада 2021 11:58
|
97 626,46 UAH | UA268201720344251002300053062 КЗ "Криворізький ДБІ" ДОР" |
UA683003460000026005094393201 ТОВ "Компанiя "Євро Технологiї" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 08:16 |
Кінець періоду оскарження: | 20 березня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 20 квітня 2021 08:37 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. У зв’язку із зростанням цін та необхідністю закупити лікарські засоби (витрати проводяться по КЕКВ 2220), а також у зв’язку із наданням благодійної допомоги у вигляді підгузків, та з метою економії бюджетних коштів, було прийнято рішення скоротити видатки на закупівлю підгузків (витрати проводяться по тому самому КЕКВ 2220). |
Документи:
09 березня 2021 08:16
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 08:15
|
Відміна торгів підгузки.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-01-08-000188-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 19 березня 2021 15:35
Дата подання: 19 березня 2021 15:35
рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі
Комунальним закладом «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-01-08-000188-b.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
25.01.2021 року відбувся аукціон по закупівлі UA-2021-01-08-000188-b.
Водночас, Уповноваженою особою КЗ «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради було прийнято Протокол відміни торгів від 09.03.2021 року.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням»
Щодо неправомірної відміни торгів
1. Уповноваженою особою КЗ «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради від 09.03.2021 було прийнято Протокол щодо визнання тендеру таким, що не відбувся. В протоколі уповноважена особа Нікітенко Юлія Олександрівна вирішила визнати тендер таким, що не відбувся UA-2021-01-08-000188-b Підгузки (код по ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками) з підстави, що передбачена частиною 5 статті 32 Закону, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. У зв’язку із зростанням цін та необхідністю закупити лікарські засоби (витрати проводяться по КЕКВ 2220), а також у зв’язку з наданням благодійної допомоги у вигляді підгузків, та з метою економії бюджетних коштів, було прийнято рішення скоротити видатки на закупівлю підгузків (витрати проводяться по тому самому КЕКВ 2220).
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» не погоджується із рішенням Замовника, вважає його безпідставним та таким, що не відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.
23.02.2021 ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» стає на оцінку, після дискваліфікації двох попередніх учасників.
01.03.2021 Замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» до 20 робочих днів, аргументуючи це метою створення комісії для більш детального вивчення технічних характеристик товару, та недопущення дискримінаційних рішень щодо учасників закупівлі.
А вже 09.03.2021 Замовник відміняє торги, мотивуючи скороченням видатків
Згідно з частиною 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі:
1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
По-перше, Замовник у своєму Протоколі відміни торгів не підтверджує документально наявність відсутності скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Потреба у Замовника є, кошти виділені під даний предмет закупівлі також є, про що він самостійно зазначає у Протоколі, він лише бажає змінити кількість, таким чином, підстава, обрана для відміни торгів, неправомірна.
Зазначаючи в Протоколі про благодійну допомогу, Замовник жодним чином не підтверджує даний факт, не вказує кількість в якій надана допомога і чи взагалі стосувалася вона безпосередньо предмету закупівлі.
По-друге, статтею 55 Бюджетного кодексу України "Захищені видатки бюджету" забороняється скорочення затверджених бюджетних призначень на придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів. Відповідно до абзацу 2 пункту п.2.2.2. наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 "Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету», Код 2220 «Медикаменти та перев'язувальні матеріали" включає придбання виробів медичного призначення , якими і є підгузники і пелюшки.
Наголошуємо, що рішення про відміну торгів по цій закупівлі робіт не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами.
Прийняття Замовником цього рішення може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при проведенні закупівлі. А отже,
Замовник, приймаючи рішення на підставі прямо порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, чим зумовив останнього звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедури закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни процедури закупівлі. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-01-08-000188-b
3) Зобов’язати Замовника – Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради" – скасувати Протокол відміни торгів від 09.03.2021 року.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 17:09
рішення від 23.03.2021 № 5695 + лист Замонику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 17:09
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4830.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 16:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2021 № 7961.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 18:05
рішення від 14.04.2021 № 7961 .pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 17:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 08:46