Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компютерне обладнання
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-01-08-000180-c ● 06e371057e5941169806e51a9d325993
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ЛІКУВАЛЬНО- ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА МІЖГІРСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ МІЖГІРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43218512 |
Місцезнаходження: | 90000, Україна , Закарпатська обл., Міжгір'я, вул Возз'єднання 4 |
Контактна особа: |
Звірич Віталія Юріївна +380314623070 KNP_RL-mizg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2021 16:03 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90000, Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, вул. Возз'єднання4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90000, Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, вул. Возз'єднання4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Клавіатура + миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90000, Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, вул. Возз'єднання4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Принтер три в одному
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90000, Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, вул. Возз'єднання4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Принтер кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90000, Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, вул. Возз'єднання4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Компютерна техніка | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2021 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2021 15:59 |
Тендерна документація (2).docx | |
08 січня 2021 15:59 |
Додаток _4 Проект договору.docx | |
08 січня 2021 15:59 |
Додаток _3 (інша інформація).docx | |
08 січня 2021 15:59 |
Додаток _2 Технічні характеристики.docx | |
08 січня 2021 15:59 |
Додаток _1 (пропозиція).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Моноблок
Дата подання: 08 січня 2021 20:08
Дата відповіді: 09 січня 2021 20:41
шановний замовнику. чи розглядаєте ви моноблоки з відповідними технічними характеристиками до предмету закупівлі?
Відповідь: На жаль Ні .
Характерисики принтера
Дата подання: 13 січня 2021 09:45
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:52
Добрий день,
У Технічному завданні у Вас є вимога: 5. "Принтер- кольоровий струйний EPSON формат печати А4 тип матрици СІS система заправки 4 колорова". Матриця СІS стосується сканера БФП. Прохання уточнити що Вам потрібно? БФП чи принтер?
Відповідь: Нам потрібно кольоровий багатофункціональний пристрій, струйний, 4 кольора. Дякую за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-08-000180-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Снік-Гал", Код ЄДРПОУ:19390535
Дата подання: 01 лютого 2021 20:31
Відміна статусу переможця
Надані документи фінансової звітності від ФОП"Зуб Ольги Олегівни" є фіктивні і такі що не відповідають дійсності.Документи не затверджені відповідною печаткою від ДПІ України згідно регіону де є платником податків ФОП"Зуб О.О."Надані квитанції не подають суми проплат податків до бюджету України.Документи учасника торгів ФОП"Зуб О.О."не відповідають вимогам Замовника згідно ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 лютого 2021 11:37
Шановний учаснику, уважно розглянувши Вашу вимогу у закупівлі згідно ідентифікатора № UA-2021-01-08-000180-c повідомляємо наступне:
- Щодо фінансової звітності ФОП Зуб Ольги Олегівни, де ви вказуєте, що вони фіктивні та такі що не відповідають дійсності (а саме: не підтверджені відповідною печаткою від ДПІ України згідно регіону де є платником податків ФОП) – вище вказана фінансова звітність за попередній звітній період подавалася через електронний кабінет платників податків. У Податковій декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця від 20.01.2021 року вказані суми
єдиного податку, яку сплатив ФОП протягом своєї діяльності за рік, а Квитанція № 2 є підтвердженням того, що звітність ДПІ України прийнято.
При виборі переможця уповноважена особа зробила перевірку потенційного переможця за посиланням: https://tax.gov.ua/businesspartner і ось результати перевірки:
Також у складі пропозиції надано належним чином завірені копії фінансової спроможності ФОП із вказівкою П.І.П. та числа, коли завірявся вказаний документ.
ФОП Зуб Ольга Олегівна у складі пропозиції надала «Гарантійний лист № 20/01-04 від 20.01.2021 р. про достовірність поданої інформації», а, отже, сумніватися у правдивості і дійсності поданих документів – немає підстав.
Таким чином, уповноваженою особою не виявлено невідповідності документів учасника ФОП Зуб О.О. вимогам замовника згідно тендерної документації.
Отже, із всього вище вказаного, уповноважена особа прийшла до висновку, що підстави для дискваліфікації ФОП Зуб О.О. – відсутні.
- Щодо фінансової звітності ФОП Зуб Ольги Олегівни, де ви вказуєте, що вони фіктивні та такі що не відповідають дійсності (а саме: не підтверджені відповідною печаткою від ДПІ України згідно регіону де є платником податків ФОП) – вище вказана фінансова звітність за попередній звітній період подавалася через електронний кабінет платників податків. У Податковій декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця від 20.01.2021 року вказані суми
єдиного податку, яку сплатив ФОП протягом своєї діяльності за рік, а Квитанція № 2 є підтвердженням того, що звітність ДПІ України прийнято.
При виборі переможця уповноважена особа зробила перевірку потенційного переможця за посиланням: https://tax.gov.ua/businesspartner і ось результати перевірки:
Також у складі пропозиції надано належним чином завірені копії фінансової спроможності ФОП із вказівкою П.І.П. та числа, коли завірявся вказаний документ.
ФОП Зуб Ольга Олегівна у складі пропозиції надала «Гарантійний лист № 20/01-04 від 20.01.2021 р. про достовірність поданої інформації», а, отже, сумніватися у правдивості і дійсності поданих документів – немає підстав.
Таким чином, уповноваженою особою не виявлено невідповідності документів учасника ФОП Зуб О.О. вимогам замовника згідно тендерної документації.
Отже, із всього вище вказаного, уповноважена особа прийшла до висновку, що підстави для дискваліфікації ФОП Зуб О.О. – відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 17:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА |
142 390,00
UAH з ПДВ
|
134 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
148 963,00
UAH з ПДВ
|
137 563,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
146 345,40
UAH з ПДВ
|
138 588,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
149 970,00
UAH з ПДВ
|
141 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна |
149 880,00
UAH з ПДВ
|
141 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РОЯК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
152 900,00
UAH з ПДВ
|
142 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
152 202,00
UAH з ПДВ
|
145 915,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
155 991,00
UAH з ПДВ
|
149 961,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович |
157 750,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
177 050,00
UAH з ПДВ
|
156 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
160 908,60
UAH з ПДВ
|
157 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" |
177 800,00
UAH з ПДВ
|
160 908,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Снік-Гал" |
169 920,00
UAH з ПДВ
|
166 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс" |
167 448,00
UAH з ПДВ
|
167 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДІВОЧА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
167 900,00
UAH з ПДВ
|
167 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" |
169 400,00
UAH з ПДВ
|
169 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" |
188 155,00
UAH з ПДВ
|
173 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА #2499113588 |
Відхилено |
134 790,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 14:44
|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Переможець |
137 563,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 09:26
|
Договір КО.pdf | укладений |
08 лютого 2021 09:25
|