Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатка кругла/кліше (ДК 021:2015 - 30192153-8 Штампи)
Очікувана вартість
200,00 UAH
UA-2021-01-08-000141-a f8fed080e0124ad2b4e00859027556fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кліше для круглої печатки d 40 мм. Печатка містить два ступеня захисту від підробок. На зображенні - "Для шляхових листів". ЯКІСТЬ ТОВАРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ НОРМАМ, СТАНДАРТАМ ЯКІСНИМ ПОКАЗНИКАМ І ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИМ ЧИННИМИ НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ УКРАЇНИ Й УМОВАМИ ДОГОВОРУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Печатка кругла/кліше (ДК 021:2015 - 30192153-8 Штампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ЗАМОВНИК ПРОВОДИТЬ РОЗРАХУНКИ З ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ЗА ФАКТОМ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 30 -ти КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ. ОПЛАТА ЗА ПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ШЛЯХОМ ПЕРЕРАХУВАННЯ КОШТІВ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА ЗГІДНО З ВИДАТКОВИМИ НАКЛАДНИМИ. (ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ -ВЛАСНІ КОШТИ) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 січня 2021 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мра Поліграф№
#32848844
Переможець 200,00
UAH
08 січня 2021 12:39

Документи

08 січня 2021 12:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 12:41
1 від 06.01.2021.pdf укладений
08 січня 2021 12:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатка кругла/кліше (ДК 021:2015 - 30192153-8 Штампи) 1 штуки 200,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 200,00
UAH