Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби індивідуального захисту
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-01-08-000066-c ● 5d2e30d0456e4ef7a0ab167a5ab328eb
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Баранівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38107156 |
Місцезнаходження: | 12700, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Звягельська, 66 |
Контактна особа: |
Сіцінський Владислав Сергійович +380414442149 barcpmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2021 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 11:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 11:29 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 11:58 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 шт
Комбінезон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 шт
Шапочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8000 шт
Маска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 шт
Рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1200 шт
Халат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 08:31 |
Додаток _1_ 2. Вимоги.doc |
08 січня 2021 11:25 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc |
12 січня 2021 08:31 |
Додаток _1_ 2. Вимоги.doc
|
||
08 січня 2021 11:25 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерні вимоги
Дата подання: 09 січня 2021 12:09
Дата відповіді: 11 січня 2021 11:38
У складі вимог тендерної документації вимагають наступні пункти:
Учасник повинен мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з медичної практики (на підтвердження надати копію у складі Тендерної документації).
- Лабораторія Учасника повинна мати обладнання повірене та атестоване, необхідні витратні матеріали (надати гарантійний лист у складі Тендерної документації).
- Учасник надає Замовнику результати лабораторних досліджень в паперовому вигляді на бланках відповідної форми, які затверджені чинним законодавством України, не пізніше одного робочого дня з моменту надходження матеріалу в Лабораторію (надати гарантійний лист у складі пропозиції).
- Результат діагностики, персональні дані пацієнта та інша конфіденційна інформація не підлягає розголошенню та передачі іншим особам, окрім КНП «Центр ПМСД» Баранівської міської ради (надати гарантійний лист у складі Тендерної документації).
Можливо, це вимоги до іншої закупівлі і буде достатньо ліцензії на роздрібну/оптоіу торгівлю лікарськими засобами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, перечислені вище пункти вимог тендерної документації помилково потрапили до Додатку №2 до Оголошення. Приносимо свої вибачення за необачність в опрацюванні документації. Буде достатньо ліцензії на роздрібну/оптову торгівлю лікарськими засобами. Дякую за розуміння.
Уточнення вимог
Дата подання: 10 січня 2021 09:25
Дата відповіді: 11 січня 2021 11:40
Доброго дня шановний Замовник!
У складі вимог у Додатку №2 до Оголошення ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ТА УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ э наступні пункти:
- Учасник повинен мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з медичної практики (на підтвердження надати копію у складі Тендерної документації).
- Лабораторія Учасника повинна мати обладнання повірене та атестоване, необхідні витратні матеріали (надати гарантійний лист у складі Тендерної документації).
- Учасник надає Замовнику результати лабораторних досліджень в паперовому вигляді на бланках відповідної форми, які затверджені чинним законодавством України, не пізніше одного робочого дня з моменту надходження матеріалу в Лабораторію (надати гарантійний лист у складі пропозиції).
- Результат діагностики, персональні дані пацієнта та інша конфіденційна інформація не підлягає розголошенню та передачі іншим особам, окрім КНП «Центр ПМСД» Баранівської міської ради (надати гарантійний лист у складі Тендерної документації).
Поясніть будь ласка яке відношення ці вимоги мають до поставки товарів відповідно до предмету закупівлі? Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перечислені вище пункти вимог тендерної документації помилково потрапили до Додатку №2 до Оголошення. Приносимо свої вибачення за необачність в опрацюванні документації. Дякую за розуміння.
Уточнення найменування товару
Дата подання: 11 січня 2021 12:01
Дата відповіді: 12 січня 2021 08:35
Доброго дня!
Замовнику, зробіть уточнення по найменуванню товару:
Комбінезон-який саме? Одноразовий чи багаторазовий, Уточніть розмір, матеріал(спанбонд, СМС, ламінований спанбонд чи ...) і його міцність,
стерильний чи ні.
Шапочка -одноразова чи ні?
Маска-яка саме? уточніть який повинен бути фільтрувальний шар?
Рукавички- які саме? латексна чи нітрилова, оглядова чи хірургічна, стерильна чи ні?
Халат-який саме? Одноразовий чи ні? Процедурний, хірургічний, з якого матеріалу виготовлений? Стерильний чи ні?
Замовнику, уточніть стосовно позицій спрощеної закупівлі наведених нижче:
Лабораторія Учасника повинна мати обладнання повірене та атестоване, необхідні витратні матеріали (надати гарантійний лист у складі Тендерної документації), конкретизуйфте, від учасника чи виробника?
Учасник надає Замовнику результати лабораторних досліджень( яких долсліжень? на що?) в паперовому вигляді на бланках відповідної форми, які затверджені чинним законодавством України, не пізніше одного робочого дня з моменту надходження матеріалу в Лабораторію (надати гарантійний лист у складі пропозиції).--Можливо, це - Висновки державної-санітарної експертизи?
Результат діагностики, персональні дані пацієнта та інша конфіденційна інформація не підлягає розголошенню та передачі іншим особам, окрім КНП «Центр ПМСД» Баранівської міської ради (надати гарантійний лист у складі Тендерної документації).- Це взагалі, незрозуміло, якого пацієнта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перечислені вище пункти вимог тендерної документації помилково потрапили до Додатку №2 до Оголошення. Приносимо свої вибачення за необачність в опрацюванні документації. Технічні вимоги до предмету закупівлі було оновлено. Дякую за розуміння.
Уточнення
Дата подання: 11 січня 2021 12:14
Дата відповіді: 12 січня 2021 08:38
Шановний Замовнику, найменування товару, що входить в перелік спрощеної закупівлі не підлягають ліцензуванню-не лікарський товар, тому Замовника задовольнить лист від учасника про те, що цей товар не підлягає ліцензуванню?
Відповідь: Так. А також предмети закупівлі повинні мати відповідність Державних Стандартів України
МТВ
Дата подання: 11 січня 2021 17:11
Дата відповіді: 12 січня 2021 08:39
Шановний замовнику!
Просимо надати роз'яснення щодо технічних характеристик предмету закупівлі, а саме:
1. З якого матеріалу має бути виготовлений комбінезон, має бути з капюшоном чи без нього, стерильний чи ні?
2. Рукавички нітрилові чи латексні? Якщо латексні, то з пудрою чи без, стерильні чи ні?
3. З якого матеріалу має бути виготовлений халат, має бути стерильним чи ні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі було оновлено. Дякую за розуміння.
Уточнення
Дата подання: 12 січня 2021 08:42
Дата відповіді: 12 січня 2021 08:58
Шановний замовнику, утоніть, рукавички 4000 шт(?) чи пар?
Відповідь: 4000 пар.
Уточнення вимог
Дата подання: 13 січня 2021 10:39
Дата відповіді: 13 січня 2021 10:52
Шановний замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо технічних характеристик предмету закупівлі, а саме:
З якого матеріалу має бути виготовлений комбінезон? Вказано спанбонд CE III-категорія, але CE III-категорія це вже буде інший матеріал (біоспан, латекс, ламінований спанбонд).
Відповідь: Доброго дня. Матеріал-ламінований спанбонд.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" |
107 800,00
UAH
|
106 805,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» |
116 410,00
UAH
|
107 690,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ЩЕРБА ОЛЕНА АНДРІЇВНА" |
136 450,00
UAH
|
107 700,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Восток-Фарм" |
118 350,00
UAH
|
113 999,00
UAH
|
Документи |
КЛИМЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
162 200,00
UAH
|
129 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ЛИЧОВА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
144 678,00
UAH
|
129 700,00
UAH
|
Документи |
КУЗМІНСЬКИЙ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ |
162 180,00
UAH
|
129 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПЕРВОЦВІТ-ФАРМ" |
196 500,00
UAH
|
135 500,00
UAH
|
Документи |
ФОП "САМОЙЛОВ ПАВЛО ІВАНОВИЧ" |
152 810,00
UAH
|
139 003,00
UAH
|
Документи |
ФОП Литвин Микола Іванович |
166 200,00
UAH
|
139 020,00
UAH
|
Документи |
ФОП Рубашенко Тетяна Іванівна |
196 000,00
UAH
|
140 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" |
149 000,00
UAH
|
149 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА" |
149 660,00
UAH
|
149 660,00
UAH
|
Документи |
ФОП Сіксой Денис Олександрович |
149 752,40
UAH
|
149 752,40
UAH
|
Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
159 944,00
UAH
|
152 800,00
UAH
|
Документи |
ТзОВ Торговий дім РА |
163 150,00
UAH
|
158 750,00
UAH
|
Документи |
ФОП Бура Тетяна Вікторівна |
163 500,00
UAH
|
163 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОЗЕРПІНА" |
172 860,00
UAH
|
170 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "БІНАР-2000" |
188 600,00
UAH
|
188 600,00
UAH
|
Документи |
ФОП "РОМАНОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" |
197 990,00
UAH
|
190 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НОВА НАДІЯ" |
197 700,00
UAH
|
197 700,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" #43498130 |
Очікує рішення |
106 805,00
UAH
|
21 січня 2021 14:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 січня 2021 08:31 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Документи які мають відповідати вимогам до Тендерної документації та Державним СТандартам України до предмету закупівлі - відсутні. |
Документи:
28 січня 2021 08:31
|
Електронний підпис |
27 січня 2021 10:11
|
Вимоги ДСТУ |