Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44101707 |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вулиця Джерельна, 16 |
Контактна особа: |
Нестер Світлана Миколаївна +380686200030 gorodokgum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 січня 2021 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 15:22 |
Очікувана вартість: | 502 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Платіжні зобов'язання за договором настають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2021 20:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2021 17:53 |
3-Перелік змін-22 01 2021.docx | |
23 січня 2021 17:53 |
3-ТД -сир кисломолочний_ сир твердий_2021.doc | |
07 січня 2021 18:23 |
Додаток 3.doc | |
07 січня 2021 18:23 |
2-ТД -сир кисломолочний_ сир твердий_2021.doc |
23 січня 2021 20:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2021 17:53 |
3-Перелік змін-22 01 2021.docx
|
|||
23 січня 2021 17:53 |
3-ТД -сир кисломолочний_ сир твердий_2021.doc
|
|||
07 січня 2021 18:23 |
Додаток 3.doc
|
|||
07 січня 2021 18:23 |
2-ТД -сир кисломолочний_ сир твердий_2021.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000066 ● 4265220c55ce461fb46fc6e5d698a051
- Статус: вирішено ● Дата: 10 червня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 09:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-07-000029-a, 07.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порядок денний: 1. Про виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл.) щодо моніторингу до закупівлі Сир кисломолочний, сир твердий - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15540000-5 - Сирні продукти ( UA-2021-01-07-000029-a) опублікованого 14.04.2021 (далі - Моніторинг). 2. Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію про усунення порушень за результатами моніторингу до закупівлі Сир кисломолочний, сир твердий - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15540000-5 - Сирні продукти ( UA-2021-01-07-000029-a). По першому питанню порядку денного: Після проведеного Моніторингу виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та встановлено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону; здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ФОП Гануляк Мирон Антонович щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім цього, недопускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Дата публікації 14.04.2021 16:52. Враховуючи наведене необхідно не допускати виявлених порушень у майбутньому та письмово звернутися до ФОП Гануляк Мирон Антонович щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. По другому питанню порядку денного: Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію про усунення порушень за результатами моніторингу до закупівлі Сир кисломолочний, сир твердий - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15540000-5 - Сирні продукти ( UA-2021-01-07-000029-a). ВИРІШИЛА: 1. Виконати Висновок Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл.) щодо моніторингу до закупівлі Сир кисломолочний, сир твердий - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15540000-5 - Сирні продукти ( UA-2021-01-07-000029-a) опублікованого 14.04.202. 2. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію про усунення порушень за результатами моніторингу до закупівлі Сир кисломолочний, сир твердий - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15540000-5 - Сирні продукти (UA-2021-01-07-000029-a).
2021-04-21 14:00:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
2021-06-10 11:17:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина» |
436 336,80
UAH з ПДВ
|
436 336,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гануляк Мирон Антонович |
497 416,00
UAH з ПДВ
|
497 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "САВКРАЙ" |
500 802,96
UAH з ПДВ
|
500 802,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина» #39685014 |
Відхилено |
436 336,80
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 20:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2021 20:30
|
ФОП Гануляк Мирон Антонович #2271905237 |
Переможець |
497 416,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 09:58
|
Додаткова угода 2 припинення.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 18:17
|
Дод уг 1 до дог Т21-08.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2021 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 17:10
|
Договір Т21-08 | укладений |
18 лютого 2021 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі. Детальніше у файлі додаткової угоди 1. |
Номер договору про закупівлю: | Т21-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили припинити договірні зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | Т21-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
71 749,16
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби UA-M-2021-04-06-000066 |