Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
226 719,00 UAH
UA-2021-01-07-000026-a ● 8b2c28ecd12e4f21a51437cc414bed70
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44101707 |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вулиця Джерельна, 16 |
Контактна особа: |
Нестер Світлана Миколаївна +380686200030 gorodokgum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 січня 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 226 719,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13995 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Платіжні зобов'язання за договором настають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 січня 2021 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 січня 2021 17:07 |
Додаток 3.doc | |
07 січня 2021 17:07 |
2-ТД -Картопля_2021.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-07-000026-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43875854
Дата подання: 09 лютого 2021 15:50
Дата подання: 09 лютого 2021 15:50
Скарга на неправомірні дії Замовника
Замовник - Гуманітарним управлінням Городоцької міської ради Львівської області визначивши Учасника ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, пропозиція якого підлягала відхиленню, переможцем процедури закупівлі, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено права й інтереси, Учасників процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2021 19:15
Рішення від 11.02.2021 № 2453 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 19:15
інформація про перенесення розгляду скарги від 22.02.2021 № 2113.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 18:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 № 4291.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 18:21
Рішення від 05.03.2021 № 4291.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порядок денний:
Розгляд питання щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю - «Картопля - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 03210000-6 - Зернові культури та картопля» (далі – Закупівля).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до протоколу від 01.02.2021 №3 , ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a, визнано переможцем тендерну пропозицію Учасника ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, 09.02.2021 ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ" подано скаргу до органу оскарження, за результатами розгляду якої встановлено, що пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", а також Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи Пропозиції/Пропозицію. Файл накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання Пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першимчастини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s"
(23.01.2021).
За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального
засвідчувального органу, було встановлено наступне:
"Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність
даних підтверджено
Підписувач: Собенко Назар Богданович
П.І.Б.: Собенко Назар Богданович
РНОКПП: 3073606757
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від
Надавача): 17:06:25 23.01.2021
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 2F11290700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Сертифікат: Кваліфікований".
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s" (23.01.2021). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: "Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Собенко Назар Богданович П.І.Б.: Собенко Назар Богданович РНОКПП: 3073606757 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 17:13:06 23.01.2021 Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 2F11290700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований". Враховуючи викладене, на Пропозицію Переможця не накладено саме електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника (фізичної особи-підприємця Собенка Н. Б.). Враховуючи викладене, Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. 2. Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції учасника-переможця містяться: 1) файл: "Сертифікат ISO 22000.pdf", в якому надано сертифікат ISO 22000:2018, при цьому не вказано, яким вимогам ДСТУ він відповідає і чи відповідає взагалі. Таким чином, у складі Пропозиції відсутній сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT); 2) файл: "Сертифікат ISO 9001.pdf", в якому надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). При цьому, у складі Пропозиції ФОП Собенка Н. Б. відсутній саме сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT). У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з: 6 - підтвердженням відповідності Пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії - додатку 2 Документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї Документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 2 Документації. Додаток 2 Документації містить технічну специфікацію. Загальні вимоги до поставки товару: 13. Учасники закупівлі повинні надати в складі своєї Пропозиції копію з оригіналу дійсного на момент розкриття Пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) "Системи управління безпечністю харчових продуктів", а також копії сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015. IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT), видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання Пропозиції. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга. Відповідно до наказу державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України": "2. Прийняти національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року: … 3. ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги - На заміну ДСТУ ISO 9001:2015 (прийнятого методом підтвердження); … 4. Скасувати нормативні документи України з 01 липня 2016 року: … 3. ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)". Відповідно до наказу державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 30.11.2018 № 454 "Про прийняття та відновлення дії національних стандартів": "1. Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року: 6. ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги - Вперше". У складі Пропозиції Переможця містяться: - сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 (файл "Сертифікат ISO 22000.pdf); - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (файл "Сертифікат ISO 9001 .pdf'). 7 Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У зв'язку з чим у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Переможець не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв'язку з чим його Пропозиція мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону.
Рішенням № 3205-р/пк-пз від 22.02.2021 зобов'язано Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича переможцем процедури закупівлі — "Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки свіжі, помідори свіжі, мандарини, апельсини, банани, яблука, лимони – "Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-07-000020-a.
Відповідно до ч.22. ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються».
З метою виконання Рішенням № 4291-р/пк-пз від 05.03.2021 необхідно прийняти рішення щодо скасування рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції Учасника фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a та відхилити тендерну пропозицію Учасника фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Вирішила:
На виконання Рішенням № 4291-р/пк-пз від 05.03.2021 скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції Учасника фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a.
Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (через авторизований електронний торговельний майданчик) дану інформацію.
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2021 18:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
152 545,50
UAH з ПДВ
|
101 323,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" |
226 719,00
UAH з ПДВ
|
101 463,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ" |
220 001,40
UAH з ПДВ
|
220 001,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Рішення скасоване |
101 323,80
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 18:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 січня 2021 00:00
|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Відхилено |
101 323,80
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 10:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 березня 2021 00:00
|
ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" #2832212497 |
Відхилено |
101 463,75
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 18:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 11:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 березня 2021 00:00
|
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ" #43875854 |
Переможець |
220 001,40
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 15:45
|
дод уг 4.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 17:44
|
ду 3 Т21-13.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 18:19
|
ду 2 до Т21-13.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 10:53
|
Дод уг 1 до дог Т21-13.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 10:25
|
Договір | укладений |
05 квітня 2021 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі. Детальніше у файлі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т21-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили продовжити термін дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | Т21-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили ціну договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | Т21-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодили зменшити обсяги закупівлі визначені у додатковій угоді 3 |
Номер договору про закупівлю: | Т21-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |