Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
226 719,00 UAH
UA-2021-01-07-000026-a 8b2c28ecd12e4f21a51437cc414bed70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана Миколаївна

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вулиця Джерельна, 16
Контактна особа: Нестер Світлана Миколаївна
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 січня 2021 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2021 18:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 11:25
Очікувана вартість: 226 719,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13995 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Платіжні зобов'язання за договором настають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 січня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 січня 2021 17:07
Додаток 3.doc
07 січня 2021 17:07
2-ТД -Картопля_2021.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-07-000026-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43875854
Дата подання: 09 лютого 2021 15:50
Скарга на неправомірні дії Замовника
Замовник - Гуманітарним управлінням Городоцької міської ради Львівської області визначивши Учасника ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, пропозиція якого підлягала відхиленню, переможцем процедури закупівлі, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено права й інтереси, Учасників процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2021 19:15
Рішення від 11.02.2021 № 2453 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 19:15
Рішення від 05.03.2021 № 4291.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порядок денний: Розгляд питання щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю - «Картопля - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 03210000-6 - Зернові культури та картопля» (далі – Закупівля). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до протоколу від 01.02.2021 №3 , ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a, визнано переможцем тендерну пропозицію Учасника ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, 09.02.2021 ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ" подано скаргу до органу оскарження, за результатами розгляду якої встановлено, що пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", а також Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи Пропозиції/Пропозицію. Файл накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання Пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першимчастини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s" (23.01.2021). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: "Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Собенко Назар Богданович П.І.Б.: Собенко Назар Богданович РНОКПП: 3073606757 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 17:06:25 23.01.2021 Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 2F11290700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований". Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s" (23.01.2021). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: "Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Собенко Назар Богданович П.І.Б.: Собенко Назар Богданович РНОКПП: 3073606757 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 17:13:06 23.01.2021 Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 2F11290700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований". Враховуючи викладене, на Пропозицію Переможця не накладено саме електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника (фізичної особи-підприємця Собенка Н. Б.). Враховуючи викладене, Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. 2. Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції учасника-переможця містяться: 1) файл: "Сертифікат ISO 22000.pdf", в якому надано сертифікат ISO 22000:2018, при цьому не вказано, яким вимогам ДСТУ він відповідає і чи відповідає взагалі. Таким чином, у складі Пропозиції відсутній сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT); 2) файл: "Сертифікат ISO 9001.pdf", в якому надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). При цьому, у складі Пропозиції ФОП Собенка Н. Б. відсутній саме сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT). У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з: 6 - підтвердженням відповідності Пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії - додатку 2 Документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї Документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 2 Документації. Додаток 2 Документації містить технічну специфікацію. Загальні вимоги до поставки товару: 13. Учасники закупівлі повинні надати в складі своєї Пропозиції копію з оригіналу дійсного на момент розкриття Пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) "Системи управління безпечністю харчових продуктів", а також копії сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015. IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT), видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання Пропозиції. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга. Відповідно до наказу державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України": "2. Прийняти національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року: … 3. ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги - На заміну ДСТУ ISO 9001:2015 (прийнятого методом підтвердження); … 4. Скасувати нормативні документи України з 01 липня 2016 року: … 3. ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)". Відповідно до наказу державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 30.11.2018 № 454 "Про прийняття та відновлення дії національних стандартів": "1. Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року: 6. ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги - Вперше". У складі Пропозиції Переможця містяться: - сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 (файл "Сертифікат ISO 22000.pdf); - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (файл "Сертифікат ISO 9001 .pdf'). 7 Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У зв'язку з чим у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Переможець не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв'язку з чим його Пропозиція мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону. Рішенням № 3205-р/пк-пз від 22.02.2021 зобов'язано Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича переможцем процедури закупівлі — "Капуста, цибуля, морква, буряк, огірки свіжі, помідори свіжі, мандарини, апельсини, банани, яблука, лимони – "Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-07-000020-a. Відповідно до ч.22. ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються». З метою виконання Рішенням № 4291-р/пк-пз від 05.03.2021 необхідно прийняти рішення щодо скасування рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції Учасника фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a та відхилити тендерну пропозицію Учасника фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Вирішила: На виконання Рішенням № 4291-р/пк-пз від 05.03.2021 скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції Учасника фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-07-000026-a. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (через авторизований електронний торговельний майданчик) дану інформацію.
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2021 18:30

Документи подані скаржником

09 лютого 2021 14:47
Скарга картопля.pdf
09 лютого 2021 17:10
sign_Validation_Report (1).pdf

Документи подані замовником

15 березня 2021 18:29
4-Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ 152 545,50
UAH з ПДВ
101 323,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" 226 719,00
UAH з ПДВ
101 463,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ" 220 001,40
UAH з ПДВ
220 001,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 08:56
Електронний підпис
11 лютого 2021 08:55
паспорт і ІПН.pdf
11 лютого 2021 08:55
public_doc (16).pdf
11 лютого 2021 08:55
Dovidka_21035087260290997942.pdf
11 лютого 2021 08:55
виписка ЄДР.PDF
11 лютого 2021 08:55
public_doc (15).p7s
11 лютого 2021 08:55
Dovidka_21035087260290997942.pdf.p7s
25 січня 2021 23:54
Електронний підпис
23 січня 2021 17:13
Електронний підпис
23 січня 2021 17:06
Електронний підпис
23 січня 2021 17:05
Проект договору.pdf
23 січня 2021 17:05
Посвідчення водія.pdf
23 січня 2021 17:05
Паспорт і ІПН.pdf
23 січня 2021 17:04
Договір з водієм.pdf
23 січня 2021 17:04
Сертифікат ISO 22000.pdf
23 січня 2021 17:04
Сертифікат ISO 9001.pdf
23 січня 2021 17:04
Сертифікат ISO 14001.pdf
23 січня 2021 17:04
Виписка ЄДР.PDF
23 січня 2021 17:04
Витяг ЄП.pdf
23 січня 2021 17:04
Витяг ЄДР.pdf
23 січня 2021 17:04
Звіт 1-ДФ 1 квартал.pdf
23 січня 2021 17:04
04 Довідка досвід.pdf
23 січня 2021 17:04
03 Довідка працівники.pdf
23 січня 2021 17:04
01 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 10:54
Електронний підпис
19 січня 2021 10:51
ст17.pdf
19 січня 2021 10:51
Проєкт договору (1).pdf
19 січня 2021 10:51
Квитанція.jpg
19 січня 2021 10:51
Звіт.pdf
19 січня 2021 10:51
Витяг з ЄДР.pdf
19 січня 2021 10:51
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 15:10
Електронний підпис
29 березня 2021 12:58
ст. 17 переможця2.pdf
29 березня 2021 12:58
МВС 25.03..jpeg
22 січня 2021 20:59
Електронний підпис
22 січня 2021 20:58
1. цінова пропозиція.pdf
22 січня 2021 13:16
12. пдв свідоцтво.jpg
22 січня 2021 13:16
10. паспорт ст 8-9.jpg
22 січня 2021 13:16
10. паспорт ст 6-7.jpg
22 січня 2021 13:16
6. Відгук.jpg
22 січня 2021 13:16
41. ст. 17 2.pdf
22 січня 2021 13:16
37. штатний розпис.pdf
22 січня 2021 13:16
36. розрахунок ціни.pdf
22 січня 2021 13:16
33. субпідрядник.pdf
22 січня 2021 13:16
33. згода мова.pdf
22 січня 2021 13:16
33. заміна 8 год.pdf
22 січня 2021 13:16
32.працівники.pdf
22 січня 2021 13:16
29. ISO 22000 (3).pdf
22 січня 2021 13:16
29. ISO 22000 (2).pdf
22 січня 2021 13:16
29. ISO 22000 (1).pdf
22 січня 2021 13:16
29. ISO 9001 2015.pdf
22 січня 2021 13:16
18 Договір дез..pdf
22 січня 2021 13:16
14. витяг.pdf
22 січня 2021 13:16
13. Виписка з ЄДР.pdf
22 січня 2021 13:16
11. Cтатут.pdf
22 січня 2021 13:16
9. Рішення №2.pdf
22 січня 2021 13:16
9. Рішення №1.pdf
22 січня 2021 13:16
8. Наказ №1.pdf
22 січня 2021 13:16
5. накладна (1).pdf
22 січня 2021 13:16
3. проект договору.pdf
22 січня 2021 13:16
2. технічні вимоги.pdf
22 січня 2021 13:16
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

ФОП СОБЕНКО Н. Б. не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ФОП Цигилик А. С. гарантує, що не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ФОП Цигилик А. С. який є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ФОП Цигилик А. С. гарантує, що не має має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ
#3073606757
Рішення скасоване
101 323,80
UAH з ПДВ
15 березня 2021 18:30
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 січня 2021 00:00
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ
#3073606757
Відхилено
101 323,80
UAH з ПДВ
18 березня 2021 10:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 березня 2021 00:00
ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ"
#2832212497
Відхилено
101 463,75
UAH з ПДВ
23 березня 2021 18:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 11:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 березня 2021 00:00
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"
#43875854
Переможець 220 001,40
UAH з ПДВ
24 березня 2021 15:41

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

18 березня 2021 10:48
Електронний підпис
18 березня 2021 10:46
5-Протокол-відхилення
15 березня 2021 18:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимог про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника, поданої у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Перша невідповідність: Довідка про працівників відповідно кваліфікації (Довідка про працівників.pdf) не містить інформації про працівників, які будуть залучатися до поставки товару, а саме: освіта, кваліфікація, досвід роботи. Також відсутня інформація: «2.2 Копія особової медичної книжки водія (водіїв) Учасника з вчасним проходженням медичних оглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники (ник) працюють в Учасника або у перевізника (водії). 2.3. Копія посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів».» Друга невідповідність: у тендерній пропозиції немає інформації, яка підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: «1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору (інформація про наявність власного /чи орендованого /чи в користуванні спеціалізованого автотранспорту для поставки товару; інформація про періодичність проведення дезінфекції кузова автомобіля (включаючи назву спеціалізованого підприємства, з ким укладено договір, номер та дату договору та його сканований оригінал). У випадку, якщо учасником використовується не власне обладнання, матеріально-технічна база – обов’язково зазначається в кого орендується, чи надаються послуги тощо (сканований оригінал). 1.2. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник) (сканований оригінал або копія). 1.3. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись не власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). (сканований оригінал або копія). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник) (сканований оригінал або копія). 1.4. Інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, довідка про дезінфекцію / або акт здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції. Документи повинні бути чинні на січень 2021 року (сканований оригінал або копія). 1.5. Документ, яким підтверджується обстеження/ перевірки приміщення(ь) виданого територіальним управлінням держпродслужби у 2020р. та копії документів, що підтверджують проведення знезаражування приміщень/будівлі/складу на законних підставах та копії актів наданих послуг . 1.6. Документ, яким підтверджується державна реєстрація потужностей оператора ринку щодо виробництва та/або обігу харчових продуктів на автомобіль, яким Учасник буде постачати товар.». Третя невідповідність: у тендерній пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (якою підтверджується, що учасником здійснювалася поставка продуктів харчування саме у заклади освіти (школи, дитячі садочки), де зазначено найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження Замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про кількість, якість товару (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (сканований оригінал). 3.2. Аналогічний договір про поставку товару відповідно до предмету закупівлі. 3.3. Оригінал позитивного листа-відгука контрагента про належне та повне виконання умов договору, згідно поданої Довідки про виконання аналогічного договору (виданої у грудні 2020 р. або січні 2021 р.)». 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Щодо першої невідповідності: пункт 2, Таблиці 1, Тендерної Документації; - Щодо другої невідповідності: пункт 1, Таблиці 1, Тендерної Документації; - Щодо третьої невідповідності: пункт 3, Таблиці 1, Тендерної Документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (завантажити в електронну систему): - Відкориговану Довідку про працівників відповідно кваліфікації (Довідка про працівників.pdf), яка містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до поставки товару, а саме: освіта, кваліфікація, досвід роботи. - Копію особової медичної книжки водія (водіїв) Учасника з вчасним проходженням медичних оглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники (ник) працюють в Учасника або у перевізника (водії). - Копію посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів». - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору (інформація про наявність власного /чи орендованого /чи в користуванні спеціалізованого автотранспорту для поставки товару; інформація про періодичність проведення дезінфекції кузова автомобіля (включаючи назву спеціалізованого підприємства, з ким укладено договір, номер та дату договору та його сканований оригінал). У випадку, якщо учасником використовується не власне обладнання, матеріально-технічна база – обов’язково зазначається в кого орендується, чи надаються послуги тощо (сканований оригінал). -У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник) (сканований оригінал або копія). - У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись не власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). (сканований оригінал або копія). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник) (сканований оригінал або копія). - Інформацію щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, довідка про дезінфекцію / або акт здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції. Документи повинні бути чинні на січень 2021 року (сканований оригінал або копія). - Документ, яким підтверджується обстеження/ перевірки приміщення(ь) виданого територіальним управлінням держпродслужби у 2020р. та копії документів, що підтверджують проведення знезаражування приміщень/будівлі/складу на законних підставах та копії актів наданих послуг . - Документ, яким підтверджується державна реєстрація потужностей оператора ринку щодо виробництва та/або обігу харчових продуктів на автомобіль, яким Учасник буде постачати товар. - Довідку про виконання аналогічного договору (якою підтверджується, що учасником здійснювалася поставка продуктів харчування саме у заклади освіти (школи, дитячі садочки), де зазначено найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження Замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про кількість, якість товару (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (сканований оригінал). - Аналогічний договір про поставку товару відповідно до предмету закупівлі. - Оригінал позитивного листа-відгука контрагента про належне та повне виконання умов договору, згідно поданої Довідки про виконання аналогічного договору (виданої у грудні 2020 р. або січні 2021 р.).

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

23 березня 2021 18:10
Електронний підпис
23 березня 2021 18:08
7-Протокол
18 березня 2021 10:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 березня 2021 10:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"
#43875854
220 001,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 09:55
Електронний підпис укладений
18 квітня 2022 15:45
дод уг 4.pdf зміни до договору
18 квітня 2022 15:39
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 17:44
ду 3 Т21-13.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 17:43
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 18:19
ду 2 до Т21-13.pdf зміни до договору
05 січня 2022 18:16
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 10:53
Дод уг 1 до дог Т21-13.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 10:25
Договір укладений
05 квітня 2021 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі. Детальніше у файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Т21-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити термін дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Т21-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили ціну договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: Т21-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодили зменшити обсяги закупівлі визначені у додатковій угоді 3
Номер договору про закупівлю: Т21-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 25 квітня 2022
Сума оплати за договором: 117 507,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 584,50 UAH)