Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування та ремонт офісної техніки та обслуговування операційних систем встановлених на ПК та ноутбуках Замовника
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-01-06-002786-b d817df4216ed49e2a94f801d7abc167c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Яковенко

+380931195925 vmkp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИШГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03346615
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 8А
Контактна особа: Марина Яковенко
+380931195925
vmkp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 14:53
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування та ремонт офісної техніки та обслуговування операційних систем встановлених на ПК та ноутбуках Замовника (Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
1 послуга
Обслуговування та ремонт офісної техніки та обслуговування операційних систем встановлених на ПК та ноутбуках Замовника (Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 16:18
Технічні вимоги до предмета закупівлі (нова редакція).docx
06 січня 2021 17:38
Проект договору.docx
13 січня 2021 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 16:18
Технічні вимоги до предмета закупівлі (нова редакція).docx
06 січня 2021 17:38
Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
06 січня 2021 17:38
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 508 959,60
UAH з ПДВ
489 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Модем-А 595 000,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 13:25
Електронний підпис
19 січня 2021 13:23
Штатное.pdf
18 січня 2021 10:02
Електронний підпис
18 січня 2021 09:59
ИГИМ.jpg
18 січня 2021 09:59
ВідгукНАУ.pdf
18 січня 2021 09:59
ВідгукМУЗЕЙ.pdf
18 січня 2021 09:59
Аграрна.pdf
18 січня 2021 09:59
Штатное.pdf
18 січня 2021 09:59
Договор.pdf
18 січня 2021 09:59
Графік.pdf
18 січня 2021 09:59
Гарант.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ТОВ Модем-А

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 489 999,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
489 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:31
сінт ДУ.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:55
ТОВ СІНТ.pdf укладений
05 лютого 2021 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пю10.2 Договору, сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не може перевищувати 20% ціни договору укладеному в попередньому році. Укладена додаткова угода №1 від 30.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 19 серпня 2022
Сума оплати за договором: 152 932,82
UAH (в тому числі ПДВ 25 488,74 UAH)