Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуару по вулиці Балукова від вулиці Шкільної до вулиці космонавтів в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
1 094 933,00 UAH
UA-2021-01-06-002756-b ● 94b495c65c0e46e895c95690ffeca2ed
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Управління капітального будівництва Крюківщинської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40335998 |
Місцезнаходження: | 08136, Україна , Київська обл., село Крюківщина, вулиця Балукова, будинок 10 |
Контактна особа: |
Крисак Лілія Яківна +380679173539 KKPUKS@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 1 094 933,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт тротуару по вулиці Балукова від вулиці Шкільної до вулиці космонавтів в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08136, Україна, Київська область, Крюківщина, Балукова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233161-5 — Будівництво тротуарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | по рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | по акту Ф №3 та №2 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 17:19 |
Договір підряду проект _ копія (3).docx | |
06 січня 2021 17:19 |
Кап.ремонт тротуару від шкільна до космонавтів Обсяг робіт.pdf | |
06 січня 2021 17:19 |
Кап.ремонт тротуару від Шкільна до Космонавтів Відомість ресурсів.pdf | |
06 січня 2021 17:19 |
ТД Балукова шкільна космонватів виправлено.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 11 січня 2021 14:40
Дата відповіді: 11 січня 2021 16:31
Доброго дня, шановний Замовнику. У п. 6 Т. Д. зазначено:"Після проведення аукціону, учасник, пропозиція якого розглядається, протягом 1 дня повинен надати пропозицію з врахуванням ціни, визначеної ним під час аукціону. Замовником не визначено куди саме подається пропозиція, натомість електронна система закупівель Prozorro з квітня 2020 року внесла технічні зміни Закупівельного майданчика Prozorro, згідно з якими можливість учасника подавати будь-які документи після проведення аукціону, та до визнання переможця торгів - заборонено. Відповідні новини розміщені у рубриці "новини" офіційного сайту Prozorro. https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
ПРОСИМО привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства України та функціоналу електронної системи закупівель Prozorro.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник надає перерахунок договірної ціни будь яким прийнятним для ньго чином для подальшого опрацювання пропозиції.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 січня 2021 14:55
Дата відповіді: 12 січня 2021 15:51
Відповідно до Додатоку 6 Тендерної документації, учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за 2017-2020рр.
Питання: Яка кількість аналогічних договорів вимагається від учасника умовами закупівлі.
Оголошення не містить даної інформації
Відповідь: Читайте уважно тендерну документацію.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 січня 2021 16:30
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:23
Вивчивши уважно тендерну документацію учасник не знайшов посилань на конкретну кількість аналогічних договорів (один, два тощо). Просимо вказати точно пункт і розділ Тендерної документації, де учасник може ознайомитися з цією інформацією. Це не важко з Вашого боку. Щиро просимо не відповідати на манер "читайте уважно", адже для нас дуже важлива Ваша відповідь. Комунікація із замовником, тим паче на принципах взаємоповаги та взаємної ввічливості, в рамках ділового етикету, є показником людяності працівників органів влади та місцевого самоврядування у нашій державі. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не менше двох
Повноваження на проведення тендеру
Дата подання: 13 січня 2021 10:53
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:24
Крюківщинська сільська рада прийняла рішення щодо добровільного обєднання у Вишневу міську обєднану територіальну громаду Київської області з адміністративним центром в місті Вишневому.
Правонаступником активів та пасивів Крюківщинської сільської ради визнано Вишневську міську обєднану територіальну громаду Київської області, утворену внаслідок добровільного обєднання.
Повноваження Крюківщинської сільської ради, Крюківщинського сільського голови припинено. План мережі підприємст та установ що будуть підпорядковано новообраній обєднаній громаді не сформовано.
Повноваження новообраного старости старостних округів не затверджено.
Посимо надати розяснення, щодо юридичного статусу КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРЮКІВЩИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
Чи маєте Ви право проводити тендери на закупівлю в особі КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРЮКІВЩИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, якщо сама Крюківщинська сільська рада знаходиться в процесі ліквідації?
Чи маєте Ви затверджені фінансові видатки на здійснення даної закупівлі та ким вони затверджені, якщо ні ліквідована Крюківщинська сільська рада ні нововообрана громада на даний час не мають юридичних повноважень?
Просимо надати відповіді на питання та долучити рішення про проведення даної закупівлі та виділення на дану закупівлю видатків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Читйте законодавство
технічна специфікація тендерної документації.
Дата подання: 13 січня 2021 19:42
Дата відповіді: 13 січня 2021 20:14
п.п. 29,30 технічної специфікації тендерної документації передбачено роботи з монтажу світильників з світлодіодними лампами та підвішування проводів за допомогою механізмів, але ПВР не включає відповідних матеріалів, а саме: світильників, проводів, тощо. Просимо пояснити.
Відповідь: Це перенесення існуючих
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002756-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 12 січня 2021 12:45
Усунення антиконкурентних та дискримінаційних вимог Тендерної документації
Відповідно до вимог Розділу IV Інші документи п. 7 Тендерної документації повідомляє про наступне.
Тендерною документацією вимагається надання полісу добровільного страхування цивільної – правової відповідальності Інженера з проектно-кошторисної роботи, як особи, професійна діяльність якої може заподіяти шкоду третім особам.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про страхування» страхування може бути добровільним або обов’язковим.
Згідно з положеннями ч. 6 ЗУ «Про страхування» добровільне страхування не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин.
Відповідно до Академічного тлумачного словника, слово «добровільний» має значення «з власного бажання, доброї волі, без примусу».
Таке тлумачення співпадає з визначенням добровільного страхування, що наведене у ст. 6 ЗУ «Про страхування». Так, відповідно до вказаної норми, добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства.
Пунктом 27 ч. 1. ст. 7 ЗУ «Про страхування» визначено обов’язковим страхування професійної відповідальності осіб, діяльність яких може заподіяти шкоду третім особам, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Такий перелік Кабінету Міністрів України відсутній.
Нормативно- правові акти які б відносили Інженера з проектно-кошторисної роботи до осіб з обов’язковим страхуванням професійної відповідальності відсутні.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, Замовник не має права вимагати страхового полісу інженера з проектно-кошторисної роботи, оскільки страхування відповідальності цією особою не відноситься до обов’язкового, а добровільне страхування здійснюється виключно з волі застрахованої особи і не може бути передумовою інших правовідносин, в тому числі тих, що пов’язані з участю у публічній закупівлі. Ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь-який інший Закон чи підзаконний акт не містить вимог про обов’язкову наявність вищевказаного документа у складі тендерної пропозиції учасника.
Вважаємо такі вимоги Замовника антиконкурентними та дискримінаційними, оскільки вони штучно і безпідставно звужують коло Учасників процедури закупівлі, змушуючи надавати документи, які не є обов’язковими згідно із Законом і потребують з боку Учасника отримання зайвих послуг та несення зайвих витрат.
У зв’язку з наведеним вище, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного Законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією вимагається надання полісу добровільного страхування цивільної – правової відповідальності Інженера з проектно-кошторисної роботи, як особи, професійна діяльність якої може заподіяти шкоду третім особам.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про страхування» страхування може бути добровільним або обов’язковим.
Згідно з положеннями ч. 6 ЗУ «Про страхування» добровільне страхування не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин.
Відповідно до Академічного тлумачного словника, слово «добровільний» має значення «з власного бажання, доброї волі, без примусу».
Таке тлумачення співпадає з визначенням добровільного страхування, що наведене у ст. 6 ЗУ «Про страхування». Так, відповідно до вказаної норми, добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства.
Пунктом 27 ч. 1. ст. 7 ЗУ «Про страхування» визначено обов’язковим страхування професійної відповідальності осіб, діяльність яких може заподіяти шкоду третім особам, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Такий перелік Кабінету Міністрів України відсутній.
Нормативно- правові акти які б відносили Інженера з проектно-кошторисної роботи до осіб з обов’язковим страхуванням професійної відповідальності відсутні.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, Замовник не має права вимагати страхового полісу інженера з проектно-кошторисної роботи, оскільки страхування відповідальності цією особою не відноситься до обов’язкового, а добровільне страхування здійснюється виключно з волі застрахованої особи і не може бути передумовою інших правовідносин, в тому числі тих, що пов’язані з участю у публічній закупівлі. Ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані будь-який інший Закон чи підзаконний акт не містить вимог про обов’язкову наявність вищевказаного документа у складі тендерної пропозиції учасника.
Вважаємо такі вимоги Замовника антиконкурентними та дискримінаційними, оскільки вони штучно і безпідставно звужують коло Учасників процедури закупівлі, змушуючи надавати документи, які не є обов’язковими згідно із Законом і потребують з боку Учасника отримання зайвих послуг та несення зайвих витрат.
У зв’язку з наведеним вище, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного Законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2021 15:21
Змовник не вбачає можливості вносити зміни до Тенденої документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002756-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 12 січня 2021 16:18
Вимога про усунення невідповідності Тендерної документації Закону України "Про публічні закупівлі"
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо Вас усунути порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Як встановлено частиною 2 статті 14 Закону, процедура спрощеної закупівлі складається з декількох етапів, одним з яких є оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вами, натомість оприлюднено Тендерну документацію, а вид закупівлі визначений як «спрощена/допорогова». Це порушує як Закон, так і права учасників. Між процедурою тендеру і процедурою спрощеної закупівлі є суттєва різниця. Зокрема, процедура спрощеної закупівлі не передбачає можливості оскаржувати рішення до АМКУ, що, однак, є можливим під час участі у тендері. Строки уточнень, подання пропозицій, оскарження, укладення договорів про закупівлю у цих видах процедур також різняться.
Тож просимо Вас змінити статус закупівлі на «відкриті торги», або ж виправити Тендерну документацію на Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, привівши у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
Тож просимо Вас змінити статус закупівлі на «відкриті торги», або ж виправити Тендерну документацію на Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, привівши у відповідність до вимог Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2021 15:19
На думку замовника тендерна документація не потребує коригування
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002756-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД", Код ЄДРПОУ:39733628
Дата подання: 13 січня 2021 22:09
Ліцензія
Вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник тендеру повинен надати в своїй пропозиції копію дозволу та/або ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю, отримання яких передбачене чинним законодавством України.
Також в тендерній документації визначено, що Учасник тендеру повинен надати в своїй пропозиції завірену копію ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на відповідні роботи. У разі, якщо термін дії ліцензії/дозволу має закінчитися найближчим часом, учасник надає лист-підтвердження від субпідрядника/співвиконавця про своєчасне подання ним документів до відповідної установи щодо її подовження.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає положенням чинного законодавства та принципу недискримінації учасників, встановленого ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів від 05.12.2017 №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування.
Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво.
Разом з цим, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі - Закон), відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури та Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554.
Крім вище викладеного звертаємо увагу, що Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду». Зазначеним проектом Закону передбачається внесення змін, зокрема, до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо скасування ліцензування господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; запровадження можливості провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за наявності у штаті та/або за укладеними цивільно-правовими договорами з відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно, суб’єкти господарювання, якими у встановленому порядку не були отримані ліцензії до 18.03.2020 на здійснення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками, наразі не мають можливості таку ліцензію отримати до узгодження між собою нормативно-правових актів, законодавчого врегулювання функціонування Державної сервісної служби містобудування України та Державної інспекції містобудування України, дерегуляції господарської діяльності з будівництва об’єктів.
Зазначене підтверджується листом Мінрегіону №7/30/12145-20 від 15.07.2020 (додається).
Таким чином, вимога щодо наявності у учасника будівельної ліцензії є дискримінаційною та позбавляє можливості значного кола учасників, які з об’єктивних причин не мають такої ліцензії та не можуть її отримати у зв'язку із змінами до законодавства в частині ліцензування будівельної діяльності, подати свою тендерну пропозицію. При цьому така вимога є абсолютно неправомірною та значно звужує коло потенційних учасників.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників. Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
У зв'язку із викладеним, вимагаємо виключити з тендерної документації положення з вимогою про надання учасником у складі тендерної документації ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на будівельні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Також в тендерній документації визначено, що Учасник тендеру повинен надати в своїй пропозиції завірену копію ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на відповідні роботи. У разі, якщо термін дії ліцензії/дозволу має закінчитися найближчим часом, учасник надає лист-підтвердження від субпідрядника/співвиконавця про своєчасне подання ним документів до відповідної установи щодо її подовження.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає положенням чинного законодавства та принципу недискримінації учасників, встановленого ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів від 05.12.2017 №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування.
Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво.
Разом з цим, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі - Закон), відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури та Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554.
Крім вище викладеного звертаємо увагу, що Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду». Зазначеним проектом Закону передбачається внесення змін, зокрема, до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо скасування ліцензування господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; запровадження можливості провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за наявності у штаті та/або за укладеними цивільно-правовими договорами з відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно, суб’єкти господарювання, якими у встановленому порядку не були отримані ліцензії до 18.03.2020 на здійснення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками, наразі не мають можливості таку ліцензію отримати до узгодження між собою нормативно-правових актів, законодавчого врегулювання функціонування Державної сервісної служби містобудування України та Державної інспекції містобудування України, дерегуляції господарської діяльності з будівництва об’єктів.
Зазначене підтверджується листом Мінрегіону №7/30/12145-20 від 15.07.2020 (додається).
Таким чином, вимога щодо наявності у учасника будівельної ліцензії є дискримінаційною та позбавляє можливості значного кола учасників, які з об’єктивних причин не мають такої ліцензії та не можуть її отримати у зв'язку із змінами до законодавства в частині ліцензування будівельної діяльності, подати свою тендерну пропозицію. При цьому така вимога є абсолютно неправомірною та значно звужує коло потенційних учасників.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників. Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
У зв'язку із викладеним, вимагаємо виключити з тендерної документації положення з вимогою про надання учасником у складі тендерної документації ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на будівельні роботи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2021 12:04
Замовник визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації у відповідності до Закону Україні Про публічні закупівлі, в тому числі вимоги до ліцензії. На думку Замовника при відсутності ліцензії учасник не відповідає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2021 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
872 564,23
UAH з ПДВ
|
819 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" |
1 018 060,80
UAH з ПДВ
|
820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП" |
947 134,01
UAH з ПДВ
|
947 134,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельно-Виробнича компанія "АС" |
1 007 354,72
UAH з ПДВ
|
1 007 354,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Очікує рішення |
819 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 14:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 січня 2021 14:14 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність бюджетних призначень у звязку з проведенням реорганізації підприємства |
Документи:
20 січня 2021 14:14
|
Електронний підпис |
20 січня 2021 14:11
|
протокол |