Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Catering services (Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Kamin-Kashirskii district of Volyn region)
Очікувана вартість
118 790 400,00 UAH
UA-2021-01-06-002492-b b6e5113364a14e909cc19486780ee1bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Леонець

+380969403202 0754uszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА
Код ЄДРПОУ: 03192023
Місцезнаходження: 44500, Україна , Волинська область обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2
Контактна особа: Віталій Леонець
+380969403202
0754uszn@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олександр Яцук
+380662831444
0754uszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya sotsialnogo zahistu naselennya Kamin-Kashirskoi RDA
National ID: 03192023
Contact point: Vitaliy Leonets
+380969403202
0754uszn@ukr.net
Additional contacts: Олександр Яцук
+380662831444
0754uszn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 січня 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2021 08:00
Початок аукціону: 26 лютого 2021 14:02
Очікувана вартість: 118 790 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 593 952,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3560000 UAH
Publication date: 06 січня 2021 15:54
Enquiries until: 30 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 05 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 лютого 2021 08:00

Information

Estimated total value: 118 790 400 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 593 952 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський район, вул. Воля,2
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services (Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Kamin-Kashirskii district of Volyn region)
CPV: 55520000-1
Період постачання: з 01 березня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Наявність експлуатаційного дозволу: 10%
наявний експлуатаційний дозвіл: 10%
відсутній експлуатаційний дозвіл: 0%
Наявність акту обстеження потужностей: 10%
наявний акт обстеження потужностей: 10%
відсутній акт обстеження потужностей: 0%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 лютого 2021 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 09:56
документація 21(зі змінами2).doc
01 лютого 2021 09:56
Перелік змін 3.doc
30 січня 2021 11:20
Перелік змін 2(1).doc
30 січня 2021 11:20
Проект договору 2021 (зі змінами1).doc
29 січня 2021 16:06
документація 21(зі змінами1).doc
29 січня 2021 16:06
Перелік змін 2.doc
22 січня 2021 09:21
документація 21(зі змінами).doc
22 січня 2021 09:21
Перелік змін 1.doc
22 січня 2021 09:21
Проект договору 2021 (зі змінами).doc
06 січня 2021 15:54
документація 21.doc
06 січня 2021 15:54
Проект договору 2021.doc
01 лютого 2021 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 09:56
документація 21(зі змінами2).doc
01 лютого 2021 09:56
Перелік змін 3.doc
30 січня 2021 11:20
Перелік змін 2(1).doc
30 січня 2021 11:20
Проект договору 2021 (зі змінами1).doc
29 січня 2021 16:06
документація 21(зі змінами1).doc
29 січня 2021 16:06
Перелік змін 2.doc
22 січня 2021 09:21
документація 21(зі змінами).doc
22 січня 2021 09:21
Перелік змін 1.doc
22 січня 2021 09:21
Проект договору 2021 (зі змінами).doc
06 січня 2021 15:54
документація 21.doc
06 січня 2021 15:54
Проект договору 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Замовника зазначені у оголошенні
Дата подання: 15 січня 2021 09:57
Дата відповіді: 18 січня 2021 13:00
У системі Прозоро у оголошенні, Замовником вказано ЗАГАЛЬНІ НЕЦІНОВІ КРИТЕРІЇ, які не відповідають статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник має право встановлювати критерії оцінки тендерних пропозицій відповідно до пункту 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: ціну або вартість життєвого циклу, або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Замовник зазначає наявність експлуатаційного дозволу (Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі) та наявність акту обстеження потужностей (якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби) Замовник порушує норми встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Просимо надати роз’яснення, якими нормами законодавства керувався Замовник при встановленні вищезазначених нецінових критеріїв.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При встановленні нецінових критеріїв, Замовник керувався виключно діючим законодавстом України та жодних норм Закону не порушував, тому підстави для задоволення вимоги відсутні. оскільки згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується роз’ясненням, наданим Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в Листі № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 року вибір критеріїв оцінки Замовником можливий з двох варіантів в залежності від фактичної складності предмета закупівлі та умов його придбання і експлуатації (використання), а саме:
1) у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - лише найнижча ціна. В економічній літературі такі предмети закупівлі прийнято називати "продукція з полиці", тобто мається на увазі готові до вжитку (використання) предмети закупівлі;
2) у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. У такому випадку комбінації критерію "ціна" з іншими критеріями, перелік таких інших критеріїв не є вичерпним.
Таким чином, замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер.
Водночас Закон не містить визначення поняття "закупівля, яка має складний або спеціалізований характер". Тому віднесення предмета закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Зважаючи на предмет закупівлі «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), та кількість закладів, дітей яким мають надаватися послуги, слід зробити висновок, що дана послуга має значно складний характер та вимагає відповідного рівня підготовленості Учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 18 січня 2021 11:06
порушення Закону!
Згідно ТД 1.4. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування.
Про яке машинозчитування йдеться для документів тендерної пропозиції? Навіщо це взагалі, з якою метою "пропонується" така вимога про машинозчитування? Це слово, вирване з контексту нормативного акта, вірогідно, постанови КМУ № 835 від 21.10.2015 без розуміння реального процесу. Як Замовник буде машинозчитувати документи тендерної пропозиції та з якою метою? Їх можуть лише роздрукувати. Достатнім було б в тендерній документації зазначити формати скан-копій документів та про їх відповідність оригіналам, з яких вони зроблені (а не згідно яких вони виготовляються). Застосовувати такі вимоги в ТД відповідно до постанови КМУ № 835 від 21.10.2015 є недоречним, оскільки до тендерної пропозиції вона не може застосовуваться через те, що тендерна пропозиція не підпадає під дію Закону України "Про доступ до публічної інформації", підзакониим актом якого є ця постанова.
Розясніть детально вимогу про машинозчитування документів, або внесіть зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2021 10:54
Внесення змін до тендерної документації відповідно до вимоги
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 18 січня 2021 11:57
НЕВІДПОВІДНІСТЬ НОРМАМ ЗАКОНУ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
У разі якщо учасник під час подання своєї тендерної пропозиції вказує про свою відповідність встановленим критеріям оцінки (усім або хоча одному) – він повинен це документально підтвердити. Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі; якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику. Акт повинен підтверджувати відсутність фактів порушення.
1. НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВИ НОВИЙ КРИТЕРІЙ ОЦІНКИ?
2. ЯКІ НОРМИ ЗАКОНУ ТА ЯКИЙ ЗАКОН ЗАМОВНИК ВИКОРИТСОВУВ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ НОВИХ КРИТЕРІЄВ ОЦІНКИ?
3. ЯКИМ НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОВ КЕРВУВАСЯ ЗАМОВНИК ПРИ ВИМАГАННІ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ АКТУ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти САМЕ за 2020 рік?
4. ЗАМОВНИК ВИВЧЕЄ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ ПІД ЧАС СКЛАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМАГАЮЧИ ВІД УЧАСНИКІВ АКТУ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти ОБЖЕНОГО РОКОМ?
5. ЧИ БРАВ РОЗЯСНЕННЯ ЗАМОВНИК У ОРГАНУ ЩО ВИДАЄ АКТ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН ПРОВОДИТЬСЯ ПЛАНОВА ЧИ ПОЗАВЛАНОВА ПЕРЕВІРКА ОПЕРАТОРА РИНКУ ЩОДО НАДАННЯ АКТУ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти?
6. ЧИ ЗНАЄ ЗАМОВНИК, ЩО ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОАНОВОЇ ТА ПОЗАПЛАНОВОЇ ПЕРЕВІРКИ СКЛАДАЄТЬСЯ РІЧНИЙ ПЛАН В МИНУЛОМУ РОЦІ НА ПОПЕРЕДНІЙ РІК (ТОБТО РІЧНИЙ ПЛАН ПЕРЕВІРОК СКЛАДАВСЯ В 2019 НА 2020) І ЗМІНИ ДО ЦЬОГО ПЛАНУ ВНОСЯТЬСЯ ТІЛЬКИ ЗА ПЕВНИХ ОБСТАВИН?
ВРАХОВУЮЧИ ЗАХЗНАЧЕНЕ, ЗАМОВНИК ПОВИНЕН НАДАТИ РОЗЯСНЕННЯ ЯК УЧАСНИКУ НАДАТИ АКТ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти ЗА 2020 РІК ЯКЩО УЧАСНИК НЕ БУВ ВКЛЮЧЕНИЙ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ПЕРЕВІРОК НА 2020 РІК ТА АКТ У 2020 РОЦІ НЕ ВИДАВАСЯ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 11:30
Відповідно до ч. 3 ст. 29 Закону критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Враховуючи зазначене, згідно п. 3 ч. 3 ст. 29 Закону одним із критеріїв є ціна (чи вартість життєвого циклу) разом з іншими критеріями оцінки.
Отже, враховуючи, що Закон не містить вичерпний перелік нецінових критерії, а так само чітких правил їх визначення, то встановлення як самих таких критеріїв так і методики оцінки тендерних пропозицій з урахуванням нецінових критеріїв, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Зважаючи на предмет закупівлі «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), та кількість закладів, дітей яким мають надаватися послуги, слід зробити висновок, що дана послуга має значно складний характер та вимагає відповідного рівня підготовленості Учасників.
Окрім того, впродовж останніх років на території Україні санітарно-епідемічна ситуація щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння, в т.ч. у навчальних закладах, залишалася напруженою.
В той же час за умови застосування вказаних нецінових критеріїв Замовник, який не має відповідних повноважень на здійснення перевірок стану виробництва та обігу харчових продуктів з метою встановлення відповідності законодавству про харчові продукти, отримує можливість пересвідчитись у дотриманні учасником вимог санітарно-гігієнічного законодавства, в т.ч. в частині поводження з харчовими продуктами, що в свою чергу дозволяє запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчовим отруєнням дітей. В той же час умова про наявність за 2020 рік є абсолютно логічною, оскільки, враховуючи необхідність отримання максимально актуального підтвердження відповідності вимогам санітарно-гігієнічного законодавства, 2020 рік є найбільш пізнім періодом, за який такий акт може бути наданий.
Отже зазначені нецінові критерії відповідають дійсним потребам Замовника, є об’єктивно значущими для Замовника, та носять характер саме переваг, які надають пропозиції поряд з ціною більш привабливий характер в цілому. При цьому ще раз хотіли б зауважити, що згадані умови не є складовою кваліфікаційних вимог, чи технічної специфікації, тобто їх виконання не є обов’язковим, а відтак усі потенційні бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації, навіть за відсутності вказаних документів.
Окрім того відзначимо, що з урахуванням положень ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та положень Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заходи державного контролю можуть здійснюватися як планово, так і позапланово, при цьому згідно із ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», підставою для здійснення позапланових заходів є, зокрема, подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. В той же час Замовник не наділений повноваженнями надавати роз’яснення щодо порядку ініціювання та участі учасників у заходах державного нагляду (контролю).
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 18 січня 2021 12:15
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ЗАКОНУ!
Замовник зазначає, що якщо учасник вказав про свою відповідність встановленим критеріям оцінки і не підтвердив це документально – його тендерна пропозиція підлягає відхиленню через зазначення недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Якщо оголошення про проведення цієї закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону – то розгляд тендерної пропозиції на відповідність встановленим підпунктами 1.4, 1.5 цього пункту тендерної документації критеріям
Відповідно до ст. 29 Закону України недостовірність інформації визначається Замовником на підставі:
"Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника."
На якій підстві Замвоник визначає недостовірність інформації сам?
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 11:36
частиною 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто це є саме правом замовника, в той час як Законом прямо не передбачено, що встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, має відбуватись лише і тільки за інформацією від третіх осіб.
В той же час з положень ст.ст. 29, 31 Закону вбачається, що саме замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій учасників та саме він відхиляє тендерну пропозицію у передбачених випадках.
В даному випадку Тендерною документацією встановлена чітка умова, що якщо учасник вказав про свою відповідність встановленим критеріям оцінки за пп. 1.4 п. 1 Розділу 5, і в той же час не підтвердив це документально, як передбачено пп. 1.5 цього ж пункту, то така обставина вважається зазначенням недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та призводить до відхилення пропозиції. При цьому встановлення такої обставини не потребує звернення до будь-яких органів державної влади, підприємств, установ чи організацій, адже зазначення учасником інформації про свою відповідність критеріям за пп. 1.4 п. 1 Розділу 5, при відсутності підтверджуючих документів, які чітко зазначені у п. 1.5 (що встановлюється шляхом перевірки наявності таких документів у пропозиції простим візуальним методом), робить таку інформацію недостовірною.
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 18 січня 2021 12:23
ВИМОГА!
Як Замолвник попередив ситуацію 2020 року в цій процедурі закупівлі, якщо відповідно до результатів торгів та визначення переможця Замовник укладає договір, а підприємство - переможець (ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА")не виконує свої умови (не приступив до виконання надання послуг хача б в одній школі та не виконує послуги в повному обсязі, тобто не надає дітям фізологічну норму яку ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" зазначив в процедурі закупівлі)?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 11:38
враховуючи приписи ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», звернення учасників повинні стосуватися роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Враховуючи зазначене, відповідь об’єктивно не може бути надано, оскільки відсутні конкретні запитання щодо змісту тендерної документації та/або вимоги щодо виявлених порушень під час проведення тендеру.
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 18 січня 2021 12:27
ВИМОГА!
Чому Замовник не зазначив всі школи Маневицького та Любешівського районів Волинської області!
Вимагаємо внести зміни!
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2021 11:40
внесення змін до тендерної документації згідно вимоги
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 18 січня 2021 14:05
Щодо протиправного встановлення нецінових крітеріїв
Замовник у Обговореннях надав відповідь на запит щодо протиправного встановлення в оголошенні Замовника нецінових критеріїв оцінки.
У відповіді Замовник посилається на лист - роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в Листі № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зазнчаємо, що даний лист втратив свою значимість із набранням чинності нової редакції з 19.04.2020р.Закону України "Про публічні закупівлі". Посилання у листі на 28 статтю Закону є неправомірним, тому, що норми статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" регулюють інше, а не критерії оцінки.
Також зауважимо, що Змовник оголосив тендерну процедуру після набрання чинності нової редакції Закону і тому мав керуватись у своєй відповіді нормами діючого законодавства про публічні закупівлі.
Вимагаємо внести зміні у оголошення щодо встановлення нецінових критеріїв відповідно до діючої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 11:25
згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» як в редакції до 19.04.2020р., так і в чинній редакції, до основних функцій Уповноваженого органу, яким є Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, віднесено, серед іншого, надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Згаданий лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в Листі № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018р. стосується питання застосування нецінових критеріїв оцінки. Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції 19.02.2020р. розширює набір критеріїв оцінки, якими становляться: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки. Отже, як і в попередній редакції Закону, одним із критеріїв оцінки може бути ціна разом з іншими критеріями оцінки зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. При цьому, в п. 3 ч. 3 ст. 29 Закону наводяться лише окремі приклади таких інших критеріїв оцінки: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі, - оскільки слово «зокрема» свідчить, що такий перелік не є вичерпним. Отже, статтею 29 Закону не встановлено виключний перелік саме інших критеріїв оцінки, які носять також назву «нецінових критеріїв». І саме такий висновок робить Уповноважений орган у вищезгаданому Листі, зазначаючи, що у випадку комбінації критерію «ціна» з іншими критеріями, перелік таких інших критеріїв не є вичерпним. Відповідно, даний Лист жодним чином не втратив свою значимість, оскільки стосується питання застосування нецінових критеріїв оцінки, яке у своєму нормативному закріпленні фактично не змінилось з набуттям чинності новою редакцією Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 21 січня 2021 15:51
Дискримінаційні вимоги!
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу обмежену 2020 роком щодо надання АКТУ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік! в доказ надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 15:19
зважаючи на те, що впродовж останніх років на території Україні санітарно-епідемічна ситуація щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння, в т.ч. у навчальних закладах, залишалася напруженою, тому умова про наявність акту за 2020 рік є абсолютно логічною, оскільки, враховуючи необхідність отримання максимально актуального підтвердження відповідності вимогам санітарно-гігієнічного законодавства 2020 рік є найбільш пізнім періодом, за який такий акт може бути наданий.
Окрім того відзначимо, що з урахуванням положень ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та положень Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заходи державного контролю можуть здійснюватися як планово, так і позапланово. При цьому згідно із ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», підставою для здійснення позапланових заходів є, зокрема, подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Також ще раз хотіли б зауважити, що згадана умова щодо надання Акту обстеження потужності за 2020 рік не є складовою кваліфікаційних вимог, чи технічної специфікації, тобто їх виконання не є обов’язковим, (на відміну від вимоги, що зазначена у Рішенні Антимонопольного комітету №1604-р/пк-пз від 27.01.2020 року, на яку посилається автор даної вимоги), а відтак усі потенційні бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації, навіть за відсутності вказаних документів.
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 22 січня 2021 10:57
Щодо встановлення нецінового критерію
Враховуючи відповідь Замовника, наголошуємо вдруге! Лист - роз’яснення Уповноваженого органу на який посилається Замовник, № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 р., стосується редакції Закону України "Про публічні закупівлі" до 19.04.2020 р. Посилання Замовника на вищезазначений лист є неправомірним, з огляду на наступне:
Так, враховуючи вищезазначене роз’яснення Уповноваженого органу, встановлення інших критеріїв оцінки (нецінових) стосувалося складного спеціалізованого характеру закупівлі (консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок дослідно-конструкторських робіт). Отже, можна дійти висновку, що встановлення Замовником нецінових критеріїв у оголошенні, підтверджує те, що Замовник, відніс закупівлю послуг з харчування дітей, до закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер, але ж Замовником розпочато процедуру закупівлі, відповідно до редакції Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.04.2020 р., у який відсуне поняття "здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер"!
Крім того, наголошуємо вдруге, що редакція Закону відповідно до якої Замовник розпочав процедуру закупівлі, не містить поняття "нецінові критерії". Встановлений у частині третій статті 29 Закону перелік критерії оцінки є вичерпним!
Посилання Замовника на вищезазначений лист, який стосувався попередньої редакції Закону, свідчить про некомпетентність Замовника, у зв’язку з тим, що ставить роз’яснювальній лист Уповноваженого органу вище чинного законодавчого акту, відповідно до якого Замовник розпочав процедуру закупівлі.
Трактування Замовником пункту 3 частини третьої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (нова редакція), а саме: "......критеріями оцінки є ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема...." як поняття що свідчить про невичерпність переліку критеріїв оцінки є хибним! Відповідно до Академічного тлумачного словника української мови, слово "зокрема" - уживається для підкреслення виділення чого-небудь з- поміж однотипного. Вимагаємо, виключити нецінові критерії з оголошення та привести у відповідність до діючого Закону України.
Вразі повторної відмови від внесення відповідних змін до оголошення, та з метою захисту прав Учасника на участь у даній процедурі закупівлі, будемо змушені звернутись до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, а також до інших органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 10:36
Замовник торгів в сфері публічних закупівель, у тому числі при встановленні нецінових критеріїв керувався виключно Законом України «Про публічні закупівлі».
Змістовне обґрунтування правомірності встановлених у Тендерній документації нецінових критеріїв, вбачається із попередніх відповідей на Вимоги та разом з тим, варто вкотре наголосити, що зазначені нецінові критерії відповідають дійсним потребам Замовника, є об’єктивно значущими для Замовника, та носять характер саме переваг, які надають пропозиції поряд з ціною більш привабливий характер в цілому.
При цьому згадані умови не є складовою кваліфікаційних вимог, чи технічної специфікації, тобто їх виконання не є обов’язковим, а відтак усі потенційні бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації будь-якого із Учасників, навіть за відсутності вказаних документів.
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 26 січня 2021 14:19
Щодо встановлення нецінового критерію
На якій підставі Замовник встановлює нецінові критерії які не передбачені Законом України "Про публічні закупівлі"?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2021 12:37
нецінові критерії в даній процедурі закупівлі встановлені у повній відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, п. 3 ч. 3 ст. 29 Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-06-002492-b.b10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 26 січня 2021 15:45
Щодо встановлення нецінового критерію
Законодавча підства встановлення нових нецінових критеріїв?
Вимагаємо внести зміни до оголошення та уважно вивчити Закон України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2021 12:39
Замовник встановив нецінові критерії у відповідності до діючого законодавства, а саме відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

21 січня 2021 15:51
Рішення АМК.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

26 січня 2021 15:45
уважно читаємо Зкон.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-21-000011 ● c57707d419ab4a44a87a53d85d23be82
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021 12:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2021 № 275
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021 №275
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-06-002492-b від 06.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-12 09:19:18

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-06-002492-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).

1) Згідно пункту 6.1.2 тендерної документації послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 37% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258. Однак учасником ТзОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі своєї пропозиції надано перспективне двотижневе меню (файл - «24._Перспективне_меню.pdf») на харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у начальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області на 2021 рік в межах виконання 39% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258.
Чому Вами не відхилено та допущено до аукціону пропозицію ТзОВ «ФАБРИКА СМАКУ», яка не відповідала вимогам пункту 6.1.2 тендерної документації?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-17 10:54:15

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації поясненя згідно запиту Державної аудиторської служби у Волинській області

Згідно п. 1.1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, встановленим Замовником; інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками тендерної документації.
Згідно п. 6.1 ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено вимоги до частини предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики частини предмета закупівлі), в т.ч. в підпункті 6.1.2 цього ж пункту наведено інформацію про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 37% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258, та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116.
В той же час згідно п. 6.2 ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, зокрема, перспективне двотижневе меню на харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району на 2021 рік має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області або Головним управлінням Держпрожспоживслужби у Волинській області, датою не раніше дати оголошення даної процедури (п. 6.2.1).
Отже, згідно п. 6.2.1 до перспективного двотижневого меню висувались наступні вимоги: таке меню повинно стосуватись харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району; меню повинно бути на 2021 рік; має бути підписане Учасником із прикладанням печатки (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством України); має бути погоджене Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області або Головним управлінням Держпрожспоживслужби у Волинській області; має бути датою не раніше дати оголошення даної процедури.
Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі своєї пропозиції завантажено файл «24._Перспективне_меню.pdf», який містить перспективне двотижневе меню на харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району на 2021 рік, яке підписано Учасником з прикладанням печатки, погоджене Головним управлінням Держпрожспоживслужби у Волинській області, при цьому таке меню складено 04.02.2021р. та погоджено 05.02.2021р., тобто не раніше дати оголошення даної процедури.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо змісту такого перспективного двотижневого меню, в т.ч. щодо необхідності зазначення інформації про межі виконання добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258.
Отже пропозиція учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» в частині надання перспективного двотижневого меню згідно п. 6.2.1 ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації повністю відповідала умовам та вимогам тендерної документації.
Окрім того, не зайвим буде зауважити, що меню, яке розроблено в межах виконання 39% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258, в будь-якому випадку забезпечує і виконання 37% такої добової медичної (фізіологічної) норми харчування (39>37), тобто беззаперечно забезпечує не гірші умови харчування дітей, а відтак і якісні показники в цій частині за встановлених якісних характеристик предмета закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 лютого 2021
UA-2021-01-06-002492-bb6e5113364a14e909cc19486780ee1bc
Найменування: Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА
Код ЄДРПОУ: 03192023
Місцезнаходження: 44500, Україна, Волинська область обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 лютого 2021 19:25
Електронний підпис
08 лютого 2021 19:25
Електронний підпис
08 лютого 2021 19:22
Ліцензія.7z
08 лютого 2021 19:22
Лицензия заверенная.pdf
08 лютого 2021 19:22
Зміна до гарантії.7z
08 лютого 2021 19:22
Довіреність.7z
08 лютого 2021 19:22
Банківська гарантія.7z
08 лютого 2021 19:22
20._Iнформацiя_ст.17.pdf
08 лютого 2021 19:22
4._Копiя_Статуту.pdf
08 лютого 2021 19:22
2._Змiст.pdf
08 лютого 2021 19:22
1._Титул_на_сторiнка.pdf
08 лютого 2021 19:22
33._Тендерна_пропозицiя.pdf
08 лютого 2021 19:22
32._Кал_куляцiя.pdf
08 лютого 2021 19:22
27._HACCP.pdf
08 лютого 2021 19:22
24._Перспективне_меню.pdf
08 лютого 2021 19:22
16._Аналогiчний_договiр.pdf
08 лютого 2021 19:22
8._Iнформацiя_про_МТБ.pdf

Документи

Публічні документи

06 березня 2021 10:51
Електронний підпис
05 березня 2021 18:45
13. Довідка.zip
05 березня 2021 18:45
12. Довідка.zip
27 лютого 2021 16:17
Електронний підпис
08 лютого 2021 23:09
Електронний підпис
08 лютого 2021 23:09
Електронний підпис
08 лютого 2021 22:22
71. Калькуляція_567.pdf
08 лютого 2021 22:22
Nakaz_Nazarenko.zip
08 лютого 2021 22:22
Dover_Nazarenko.zip
08 лютого 2021 22:22
Bank_lic.zip
08 лютого 2021 22:22
64. ВИТЯГ №1926594502463 _469.pdf
08 лютого 2021 22:22
62. Лист про санкції_467.pdf
08 лютого 2021 22:22
44. Інформація ст. 17_192.pdf
08 лютого 2021 22:22
41. Витяг з ЄДР_174-180.pdf
08 лютого 2021 22:22
1. Титульна сторінка_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 118 747 074,00
UAH
118 747 074,00
UAH
1.25 94 997 659.20 Відповіді учасника Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 118 500 770,40
UAH
118 500 770,40
UAH
1.25 94 800 616.32 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 лютого 2021 19:25
Електронний підпис
08 лютого 2021 19:25
Електронний підпис
08 лютого 2021 19:22
Ліцензія.7z
08 лютого 2021 19:22
Лицензия заверенная.pdf
08 лютого 2021 19:22
Зміна до гарантії.7z
08 лютого 2021 19:22
Довіреність.7z
08 лютого 2021 19:22
Банківська гарантія.7z
08 лютого 2021 19:22
20._Iнформацiя_ст.17.pdf
08 лютого 2021 19:22
4._Копiя_Статуту.pdf
08 лютого 2021 19:22
2._Змiст.pdf
08 лютого 2021 19:22
1._Титул_на_сторiнка.pdf
08 лютого 2021 19:22
33._Тендерна_пропозицiя.pdf
08 лютого 2021 19:22
32._Кал_куляцiя.pdf
08 лютого 2021 19:22
27._HACCP.pdf
08 лютого 2021 19:22
24._Перспективне_меню.pdf
08 лютого 2021 19:22
16._Аналогiчний_договiр.pdf
08 лютого 2021 19:22
8._Iнформацiя_про_МТБ.pdf

Публічні документи

06 березня 2021 10:51
Електронний підпис
05 березня 2021 18:45
13. Довідка.zip
05 березня 2021 18:45
12. Довідка.zip
27 лютого 2021 16:17
Електронний підпис
08 лютого 2021 23:09
Електронний підпис
08 лютого 2021 23:09
Електронний підпис
08 лютого 2021 22:22
71. Калькуляція_567.pdf
08 лютого 2021 22:22
Nakaz_Nazarenko.zip
08 лютого 2021 22:22
Dover_Nazarenko.zip
08 лютого 2021 22:22
Bank_lic.zip
08 лютого 2021 22:22
64. ВИТЯГ №1926594502463 _469.pdf
08 лютого 2021 22:22
62. Лист про санкції_467.pdf
08 лютого 2021 22:22
44. Інформація ст. 17_192.pdf
08 лютого 2021 22:22
41. Витяг з ЄДР_174-180.pdf
08 лютого 2021 22:22
1. Титульна сторінка_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 118 500 770,40
UAH
26 лютого 2021 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
118 500 770,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 08:51
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2022 11:09
tmpD852.pdf зміни до договору
25 лютого 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:04
додаткова угода №4.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:46
Додаток 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 16:54
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 11:51
Додаткова угода №1 від 31.08.2021.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 14:44
договір.pdf зміни до договору
11 березня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 09:23
договір.pdf укладений
09 березня 2021 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З технічними причинами не завантажено сканокопія однієї сторінки Додатку 2 до Договору про закупівлю послуг з харчування дітей,які постраждали від Чорнобильської катастрофи, за державні кошти
Номер договору про закупівлю: 5/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реорганізація навчальних закладів К-Каширського району
Номер договору про закупівлю: 5/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з прийняттям постанови КМУ №305 від 24.03.2021 року в преамбулу до договору включити дану постанову
Номер договору про закупівлю: 5/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 5/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 5/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 565 432,24
UAH