Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Catering services (Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Kamin-Kashirskii district of Volyn region)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 03192023 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна , Волинська область обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2 |
Контактна особа: |
Віталій Леонець +380969403202 0754uszn@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олександр Яцук +380662831444 0754uszn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya sotsialnogo zahistu naselennya Kamin-Kashirskoi RDA |
National ID: | 03192023 |
Contact point: |
Vitaliy Leonets +380969403202 0754uszn@ukr.net |
Additional contacts: |
Олександр Яцук +380662831444 0754uszn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 118 790 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 593 952,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3560000 UAH |
Publication date: | 06 січня 2021 15:54 |
Enquiries until: | 30 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 лютого 2021 08:00 |
Information
Estimated total value: | 118 790 400 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 593 952 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Наявність експлуатаційного дозволу: | 10% |
наявний експлуатаційний дозвіл: | 10% |
відсутній експлуатаційний дозвіл: | 0% |
Наявність акту обстеження потужностей: | 10% |
наявний акт обстеження потужностей: | 10% |
відсутній акт обстеження потужностей: | 0% |
01 лютого 2021 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 09:56 |
документація 21(зі змінами2).doc | |
01 лютого 2021 09:56 |
Перелік змін 3.doc | |
30 січня 2021 11:20 |
Перелік змін 2(1).doc | |
30 січня 2021 11:20 |
Проект договору 2021 (зі змінами1).doc | |
29 січня 2021 16:06 |
документація 21(зі змінами1).doc | |
29 січня 2021 16:06 |
Перелік змін 2.doc | |
22 січня 2021 09:21 |
документація 21(зі змінами).doc | |
22 січня 2021 09:21 |
Перелік змін 1.doc | |
22 січня 2021 09:21 |
Проект договору 2021 (зі змінами).doc | |
06 січня 2021 15:54 |
документація 21.doc | |
06 січня 2021 15:54 |
Проект договору 2021.doc |
01 лютого 2021 09:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 лютого 2021 09:56 |
документація 21(зі змінами2).doc
|
||||||||||||
01 лютого 2021 09:56 |
Перелік змін 3.doc
|
||||||||||||
30 січня 2021 11:20 |
Перелік змін 2(1).doc
|
||||||||||||
30 січня 2021 11:20 |
Проект договору 2021 (зі змінами1).doc
|
||||||||||||
29 січня 2021 16:06 |
документація 21(зі змінами1).doc
|
||||||||||||
29 січня 2021 16:06 |
Перелік змін 2.doc
|
||||||||||||
22 січня 2021 09:21 |
документація 21(зі змінами).doc
|
||||||||||||
22 січня 2021 09:21 |
Перелік змін 1.doc
|
||||||||||||
22 січня 2021 09:21 |
Проект договору 2021 (зі змінами).doc
|
||||||||||||
06 січня 2021 15:54 |
документація 21.doc
|
||||||||||||
06 січня 2021 15:54 |
Проект договору 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - лише найнижча ціна. В економічній літературі такі предмети закупівлі прийнято називати "продукція з полиці", тобто мається на увазі готові до вжитку (використання) предмети закупівлі;
2) у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. У такому випадку комбінації критерію "ціна" з іншими критеріями, перелік таких інших критеріїв не є вичерпним.
Таким чином, замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер.
Водночас Закон не містить визначення поняття "закупівля, яка має складний або спеціалізований характер". Тому віднесення предмета закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Зважаючи на предмет закупівлі «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), та кількість закладів, дітей яким мають надаватися послуги, слід зробити висновок, що дана послуга має значно складний характер та вимагає відповідного рівня підготовленості Учасників.
Вимоги про усунення порушення
Про яке машинозчитування йдеться для документів тендерної пропозиції? Навіщо це взагалі, з якою метою "пропонується" така вимога про машинозчитування? Це слово, вирване з контексту нормативного акта, вірогідно, постанови КМУ № 835 від 21.10.2015 без розуміння реального процесу. Як Замовник буде машинозчитувати документи тендерної пропозиції та з якою метою? Їх можуть лише роздрукувати. Достатнім було б в тендерній документації зазначити формати скан-копій документів та про їх відповідність оригіналам, з яких вони зроблені (а не згідно яких вони виготовляються). Застосовувати такі вимоги в ТД відповідно до постанови КМУ № 835 від 21.10.2015 є недоречним, оскільки до тендерної пропозиції вона не може застосовуваться через те, що тендерна пропозиція не підпадає під дію Закону України "Про доступ до публічної інформації", підзакониим актом якого є ця постанова.
Розясніть детально вимогу про машинозчитування документів, або внесіть зміни до ТД.
1. НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВИ НОВИЙ КРИТЕРІЙ ОЦІНКИ?
2. ЯКІ НОРМИ ЗАКОНУ ТА ЯКИЙ ЗАКОН ЗАМОВНИК ВИКОРИТСОВУВ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ НОВИХ КРИТЕРІЄВ ОЦІНКИ?
3. ЯКИМ НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОВ КЕРВУВАСЯ ЗАМОВНИК ПРИ ВИМАГАННІ НАДАННЯ УЧАСНИКОМ АКТУ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти САМЕ за 2020 рік?
4. ЗАМОВНИК ВИВЧЕЄ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ ПІД ЧАС СКЛАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМАГАЮЧИ ВІД УЧАСНИКІВ АКТУ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти ОБЖЕНОГО РОКОМ?
5. ЧИ БРАВ РОЗЯСНЕННЯ ЗАМОВНИК У ОРГАНУ ЩО ВИДАЄ АКТ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН ПРОВОДИТЬСЯ ПЛАНОВА ЧИ ПОЗАВЛАНОВА ПЕРЕВІРКА ОПЕРАТОРА РИНКУ ЩОДО НАДАННЯ АКТУ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти?
6. ЧИ ЗНАЄ ЗАМОВНИК, ЩО ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОАНОВОЇ ТА ПОЗАПЛАНОВОЇ ПЕРЕВІРКИ СКЛАДАЄТЬСЯ РІЧНИЙ ПЛАН В МИНУЛОМУ РОЦІ НА ПОПЕРЕДНІЙ РІК (ТОБТО РІЧНИЙ ПЛАН ПЕРЕВІРОК СКЛАДАВСЯ В 2019 НА 2020) І ЗМІНИ ДО ЦЬОГО ПЛАНУ ВНОСЯТЬСЯ ТІЛЬКИ ЗА ПЕВНИХ ОБСТАВИН?
ВРАХОВУЮЧИ ЗАХЗНАЧЕНЕ, ЗАМОВНИК ПОВИНЕН НАДАТИ РОЗЯСНЕННЯ ЯК УЧАСНИКУ НАДАТИ АКТ стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти ЗА 2020 РІК ЯКЩО УЧАСНИК НЕ БУВ ВКЛЮЧЕНИЙ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ПЕРЕВІРОК НА 2020 РІК ТА АКТ У 2020 РОЦІ НЕ ВИДАВАСЯ.
Враховуючи зазначене, згідно п. 3 ч. 3 ст. 29 Закону одним із критеріїв є ціна (чи вартість життєвого циклу) разом з іншими критеріями оцінки.
Отже, враховуючи, що Закон не містить вичерпний перелік нецінових критерії, а так само чітких правил їх визначення, то встановлення як самих таких критеріїв так і методики оцінки тендерних пропозицій з урахуванням нецінових критеріїв, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Зважаючи на предмет закупівлі «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), та кількість закладів, дітей яким мають надаватися послуги, слід зробити висновок, що дана послуга має значно складний характер та вимагає відповідного рівня підготовленості Учасників.
Окрім того, впродовж останніх років на території Україні санітарно-епідемічна ситуація щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння, в т.ч. у навчальних закладах, залишалася напруженою.
В той же час за умови застосування вказаних нецінових критеріїв Замовник, який не має відповідних повноважень на здійснення перевірок стану виробництва та обігу харчових продуктів з метою встановлення відповідності законодавству про харчові продукти, отримує можливість пересвідчитись у дотриманні учасником вимог санітарно-гігієнічного законодавства, в т.ч. в частині поводження з харчовими продуктами, що в свою чергу дозволяє запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчовим отруєнням дітей. В той же час умова про наявність за 2020 рік є абсолютно логічною, оскільки, враховуючи необхідність отримання максимально актуального підтвердження відповідності вимогам санітарно-гігієнічного законодавства, 2020 рік є найбільш пізнім періодом, за який такий акт може бути наданий.
Отже зазначені нецінові критерії відповідають дійсним потребам Замовника, є об’єктивно значущими для Замовника, та носять характер саме переваг, які надають пропозиції поряд з ціною більш привабливий характер в цілому. При цьому ще раз хотіли б зауважити, що згадані умови не є складовою кваліфікаційних вимог, чи технічної специфікації, тобто їх виконання не є обов’язковим, а відтак усі потенційні бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації, навіть за відсутності вказаних документів.
Окрім того відзначимо, що з урахуванням положень ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та положень Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заходи державного контролю можуть здійснюватися як планово, так і позапланово, при цьому згідно із ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», підставою для здійснення позапланових заходів є, зокрема, подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. В той же час Замовник не наділений повноваженнями надавати роз’яснення щодо порядку ініціювання та участі учасників у заходах державного нагляду (контролю).
Відповідно до ст. 29 Закону України недостовірність інформації визначається Замовником на підставі:
"Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника."
На якій підстві Замвоник визначає недостовірність інформації сам?
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
В той же час з положень ст.ст. 29, 31 Закону вбачається, що саме замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій учасників та саме він відхиляє тендерну пропозицію у передбачених випадках.
В даному випадку Тендерною документацією встановлена чітка умова, що якщо учасник вказав про свою відповідність встановленим критеріям оцінки за пп. 1.4 п. 1 Розділу 5, і в той же час не підтвердив це документально, як передбачено пп. 1.5 цього ж пункту, то така обставина вважається зазначенням недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та призводить до відхилення пропозиції. При цьому встановлення такої обставини не потребує звернення до будь-яких органів державної влади, підприємств, установ чи організацій, адже зазначення учасником інформації про свою відповідність критеріям за пп. 1.4 п. 1 Розділу 5, при відсутності підтверджуючих документів, які чітко зазначені у п. 1.5 (що встановлюється шляхом перевірки наявності таких документів у пропозиції простим візуальним методом), робить таку інформацію недостовірною.
Вимагаємо внести зміни!
У відповіді Замовник посилається на лист - роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в Листі № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зазнчаємо, що даний лист втратив свою значимість із набранням чинності нової редакції з 19.04.2020р.Закону України "Про публічні закупівлі". Посилання у листі на 28 статтю Закону є неправомірним, тому, що норми статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" регулюють інше, а не критерії оцінки.
Також зауважимо, що Змовник оголосив тендерну процедуру після набрання чинності нової редакції Закону і тому мав керуватись у своєй відповіді нормами діючого законодавства про публічні закупівлі.
Вимагаємо внести зміні у оголошення щодо встановлення нецінових критеріїв відповідно до діючої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Окрім того відзначимо, що з урахуванням положень ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та положень Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заходи державного контролю можуть здійснюватися як планово, так і позапланово. При цьому згідно із ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», підставою для здійснення позапланових заходів є, зокрема, подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Також ще раз хотіли б зауважити, що згадана умова щодо надання Акту обстеження потужності за 2020 рік не є складовою кваліфікаційних вимог, чи технічної специфікації, тобто їх виконання не є обов’язковим, (на відміну від вимоги, що зазначена у Рішенні Антимонопольного комітету №1604-р/пк-пз від 27.01.2020 року, на яку посилається автор даної вимоги), а відтак усі потенційні бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації, навіть за відсутності вказаних документів.
Так, враховуючи вищезазначене роз’яснення Уповноваженого органу, встановлення інших критеріїв оцінки (нецінових) стосувалося складного спеціалізованого характеру закупівлі (консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок дослідно-конструкторських робіт). Отже, можна дійти висновку, що встановлення Замовником нецінових критеріїв у оголошенні, підтверджує те, що Замовник, відніс закупівлю послуг з харчування дітей, до закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер, але ж Замовником розпочато процедуру закупівлі, відповідно до редакції Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.04.2020 р., у який відсуне поняття "здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер"!
Крім того, наголошуємо вдруге, що редакція Закону відповідно до якої Замовник розпочав процедуру закупівлі, не містить поняття "нецінові критерії". Встановлений у частині третій статті 29 Закону перелік критерії оцінки є вичерпним!
Посилання Замовника на вищезазначений лист, який стосувався попередньої редакції Закону, свідчить про некомпетентність Замовника, у зв’язку з тим, що ставить роз’яснювальній лист Уповноваженого органу вище чинного законодавчого акту, відповідно до якого Замовник розпочав процедуру закупівлі.
Трактування Замовником пункту 3 частини третьої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (нова редакція), а саме: "......критеріями оцінки є ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема...." як поняття що свідчить про невичерпність переліку критеріїв оцінки є хибним! Відповідно до Академічного тлумачного словника української мови, слово "зокрема" - уживається для підкреслення виділення чого-небудь з- поміж однотипного. Вимагаємо, виключити нецінові критерії з оголошення та привести у відповідність до діючого Закону України.
Вразі повторної відмови від внесення відповідних змін до оголошення, та з метою захисту прав Учасника на участь у даній процедурі закупівлі, будемо змушені звернутись до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, а також до інших органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень.
Змістовне обґрунтування правомірності встановлених у Тендерній документації нецінових критеріїв, вбачається із попередніх відповідей на Вимоги та разом з тим, варто вкотре наголосити, що зазначені нецінові критерії відповідають дійсним потребам Замовника, є об’єктивно значущими для Замовника, та носять характер саме переваг, які надають пропозиції поряд з ціною більш привабливий характер в цілому.
При цьому згадані умови не є складовою кваліфікаційних вимог, чи технічної специфікації, тобто їх виконання не є обов’язковим, а відтак усі потенційні бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації будь-якого із Учасників, навіть за відсутності вказаних документів.
Вимагаємо внести зміни до оголошення та уважно вивчити Закон України "Про публічні закупівлі"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-21-000011 ● c57707d419ab4a44a87a53d85d23be82
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2021 № 275
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021 №275
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-06-002492-b від 06.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-12 09:19:18
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-06-002492-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Згідно пункту 6.1.2 тендерної документації послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 37% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258. Однак учасником ТзОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі своєї пропозиції надано перспективне двотижневе меню (файл - «24._Перспективне_меню.pdf») на харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у начальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області на 2021 рік в межах виконання 39% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258.
Чому Вами не відхилено та допущено до аукціону пропозицію ТзОВ «ФАБРИКА СМАКУ», яка не відповідала вимогам пункту 6.1.2 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-17 10:54:15
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації поясненя згідно запиту Державної аудиторської служби у Волинській області
Згідно п. 1.1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, встановленим Замовником; інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками тендерної документації.
Згідно п. 6.1 ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено вимоги до частини предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики частини предмета закупівлі), в т.ч. в підпункті 6.1.2 цього ж пункту наведено інформацію про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 37% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258, та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116.
В той же час згідно п. 6.2 ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, зокрема, перспективне двотижневе меню на харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району на 2021 рік має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області або Головним управлінням Держпрожспоживслужби у Волинській області, датою не раніше дати оголошення даної процедури (п. 6.2.1).
Отже, згідно п. 6.2.1 до перспективного двотижневого меню висувались наступні вимоги: таке меню повинно стосуватись харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району; меню повинно бути на 2021 рік; має бути підписане Учасником із прикладанням печатки (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством України); має бути погоджене Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області або Головним управлінням Держпрожспоживслужби у Волинській області; має бути датою не раніше дати оголошення даної процедури.
Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі своєї пропозиції завантажено файл «24._Перспективне_меню.pdf», який містить перспективне двотижневе меню на харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району на 2021 рік, яке підписано Учасником з прикладанням печатки, погоджене Головним управлінням Держпрожспоживслужби у Волинській області, при цьому таке меню складено 04.02.2021р. та погоджено 05.02.2021р., тобто не раніше дати оголошення даної процедури.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо змісту такого перспективного двотижневого меню, в т.ч. щодо необхідності зазначення інформації про межі виконання добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258.
Отже пропозиція учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» в частині надання перспективного двотижневого меню згідно п. 6.2.1 ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації повністю відповідала умовам та вимогам тендерної документації.
Окрім того, не зайвим буде зауважити, що меню, яке розроблено в межах виконання 39% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258, в будь-якому випадку забезпечує і виконання 37% такої добової медичної (фізіологічної) норми харчування (39>37), тобто беззаперечно забезпечує не гірші умови харчування дітей, а відтак і якісні показники в цій частині за встановлених якісних характеристик предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 03192023 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна, Волинська область обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
118 747 074,00
UAH
|
118 747 074,00
UAH
|
1.25 | 94 997 659.20 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
118 500 770,40
UAH
|
118 500 770,40
UAH
|
1.25 | 94 800 616.32 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Переможець |
118 500 770,40
UAH
|
26 лютого 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2022 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2022 11:09
|
tmpD852.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2022 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:04
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:46
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 16:54
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:51
|
Додаткова угода №1 від 31.08.2021.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 14:44
|
договір.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 09:23
|
договір.pdf | укладений |
09 березня 2021 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З технічними причинами не завантажено сканокопія однієї сторінки Додатку 2 до Договору про закупівлю послуг з харчування дітей,які постраждали від Чорнобильської катастрофи, за державні кошти |
Номер договору про закупівлю: | 5/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реорганізація навчальних закладів К-Каширського району |
Номер договору про закупівлю: | 5/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з прийняттям постанови КМУ №305 від 24.03.2021 року в преамбулу до договору включити дану постанову |
Номер договору про закупівлю: | 5/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 5/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |