Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
312 293,27 UAH
UA-2021-01-06-002265-b abfe17e8336a4d2abe981886c4352d77
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Татавцева

+380612862601 zakupki.hortytsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611464
Вебсайт: http://hort-osvita.zp.sch.in.ua/
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.48А
Контактна особа: Олена Татавцева
+380612862601
zakupki.hortytsa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до ст. 35-1 Закону України «Про відходи» (зі змінами) від 05.03.1998 року №187/98-ВР власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, викладеному в постанові Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» (зі змінами затвердженими постановою КМУ від 27.03.2019 №318 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»).
Господарські зобов’язання між суб’єктом господарювання у сфері поводження з побутовими відходами та органом місцевого самоврядування виникає безпосередньо відповідно до ст. 35-1 Закону України «Про відходи» (зі змінами) від 05.03.1998 року №187/98-ВР.
Відповідно до рішення виконкому Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішення від 29.01.2020 №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя»


переможцем конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя, єдиною юридичною особою яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя визначено ТОВ «ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ».
Пунктом 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що за відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Виходячи з вищевикладеного, договір на закупівлю послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015 - 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) може бути укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ», отже виникають підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2973.84 метр кубічний
послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади, які підпорядковані замовнику та адмінбудівля замовника, місто Запоріжжя, Запорізька область, 69076, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

06 січня 2021 15:18
Електронний підпис

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-06-002265-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік", Код ЄДРПОУ:23855037
Дата подання: 13 січня 2021 14:03
Скарга на дії Замовника щодо обрання процедури проведення закупівлі у формі переговорної процедури закупівлі
СКАРГА на порушення вимог Закону України «Про державні закупівлі» та створення монополії у сфері поводження з відходами в м Запоріжжя Компанія ТОВ «ЕК« Граник» надає послуги з вивезення відходів у м Запоріжжя більше 20 років. Обслуговуємо комерційні, бюджетні та комунальні підприємства, ОСББ. Згідно даних інтернет-сайту «Прозорро» Вами було здійснено закупівлю у ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" такого виду послуг - «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», із застосуванням переговорної процедури, внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин, а саме: ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є суб’єктом господарювання, який реалізує послуги на регіональному ринку, у Запорізькій області та є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. ТОВ «ЕК «Гранік» вважає, що це є порушенням положень Закону України «Про державні закупівлі». Відповідно до положень ч.2 ст. 13 Закону України «Про державні закупівлі», як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Згідно приписів п.2 ч.2 ст. 40 вказаного Закону, «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу». Таким чином, одним із випадків можливості застосування переговорної процедури закупівлі творів/послуг є відсутність конкуренції з технічних причин. Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міськради зазначив, що закупівля такого виду послуг як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», здійснюється із застосуванням переговорної процедури, внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин. Технічні причини це причини які пов’язані із технікою (ТОВ «ЕК «Гранік» також має велику кількість техніки для виконання такого виду послуг як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» для Територіального відділу освіти департаменту освіти і науки Запорізької міськради). При цьому є не зрозумілим, яким чином пов’язується відсутність конкуренції з технічних причин із тим, що ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є суб’єктом господарювання, який реалізує послуги на регіональному ринку у Запорізькій області та є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. ТОВ «ЕК «Гранік» також надає послуги з вивезення відходів у Запорізькій області і має таку технічну можливість. Закон України «Про державні закупівлі» не передбачає, у ч.2 ст. 40, такої підстави для застосування переговорної процедури закупівлі як те, що суб’єкт господарювання став переможцем конкурсу на вивезення відходів на певній території. Законодавець вказує про відсутність конкуренції з технічних причин (наприклад послуги з виведення вантажу на орбітальну станцію може здійснювати на території України, з технічних причин, лише Державне космічне агентство України, яке є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади України, що забезпечує реалізацію державної політики в галузі космічної діяльності та несе відповідальність за стан розвитку галузі). З урахуванням того, що технічну можливість надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям на території міста Запоріжжя має і ТОВ «ЕК Гранік», посилання Територіального відділу освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міськради на положення п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про державні закупівлі» є безпідставним. Згідно приписів ч.2 ст. ст. 44 Закону України «Про державні закупівлі» за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України. Крім того, 05.09.2019 року ТОВ «ЕК «Гранік» звернулось з листом до виконавчого комітету Запорізької міської ради про надання роз’яснень з питань можливого монопольного становища переможця конкурсу на вивезення відходів у місті Запоріжжі. Листом від 07.10.2019 року вих.№11931/03/24/06, за підписом заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Запорізької міської ради Бородай О.М., Виконавчий комітет Запорізької міської ради повідомив ТОВ «ЕК «Гранік» про наступне, цитуємо: « На Ваш лист від 05.09.2019 року №130 щодо недопущення зниження конкуренції на ринку послуг з вивезення відходів в м. Запоріжжі повідомляємо наступне. 29.07.2019 року на сайті Виконавчого комітету Запорізької міської ради оприлюднено Проект рішення Запорізької міської ради від 29.07.2019 №34 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на певній території міста Запоріжжя». Проведення вказаного конкурсу передбачено ст. 351 Закону України «Про відходи» та Постанови КМУ від 16.11.2011 року №1173, якою затверджено «порядок проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів». З урахуванням зазначеного, проведення цього конкурсу є вимогою законодавства. Однак, у відповідності до вимог ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», якою встановлено, що суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію, органи місцевого самоврядування міста Запоріжжя не вчинятимуть дій, що направлені на монополізацію ринку вивезення відходів в місті Запоріжжя і не можуть вимагати від суб’єктів господарської діяльності, у томи числі ОСББ, укладати договори на вивезення побутових відходів лише з переможцем конкурсу на певній території, що повною мірою відповідає Закону України «Про захист економічної конкуренції». Крім того, при розгляді дійсної скарги, прошу прийняти до уваги Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року. В цьому рішення розглядалась питання чи є правомірною вимога переможця конкурсу на утилізацію/видалення сміття на певній території про те, що тільки з ним, в порядку переговорної процедури, можливо укладати договори на утилізацію/видалення сміття на певній території. Вказаним рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було зазначено, що така вимога є неправомірною, а проведений тендер із участю інших суб’єктів господарської діяльності є правомірним. З викладеного вбачається, що закупівля у ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" такого виду послуг, як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», із застосуванням переговорної процедури, внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин, є такою, що проведена із порушенням вимог Закону України «Про державні закупівлі», а протокольне рішення засідання тендерного комітету за результатами застосування вищезазначеної переговорної процедури, є неправомірним. Додатки: 1) копія листа заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Запорізької міської ради Бородай О.М. від 07.10.2019 року вих.№11931/03/24/06; 2) копія Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року. 3) Скарга Директор ТОВ «ЕК «Гранік» Дубов Г.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від14.01.2021№475.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 18:27
Номер скарги: UA-2021-01-06-002265-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік", Код ЄДРПОУ:23855037
Дата подання: 15 січня 2021 17:57
СКАРГА Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
вих. № 19 від 15.01.2021 року ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛІДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Вул.Митрополіта В.Липковського. 45, м.Київ-35, 03680 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екотехнологічна компанія «Гранік» Індетифікаційний код: 23855037 Місцезнаходження: 69104, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 30-б, оф.6 Тел.: + 38 066 1999 770, +38 067 1999 770, +38 073 1999 770 E-mail : info@granik.com.ua Замовник: Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради Ідентифікаційний код: 37611464 Місцезнаходження: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.48А Телефон 380612862601 E-mail zakupki.hortytsa@ukr.net Процедура закупівлі: Переговорна процедура Предмет закупівлі: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2021-01-06-002265-b Очікувана вартість: 312 293,27 UAH СКАРГА Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі 1.Підстави подання скарги ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» планувала взяти участь у відкритих торгах (надалі – Процедура закупівлі), що повинні були проводитися на 2021 рік Територіальним відділом освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, надалі-Замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі», на надання послуг «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». Замість цього, Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, надалі-Замовник, оголосив проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин з ТОВ"ВЕЛЬТУМ - ЗАПОРІЖЖЯ", як виконавцем цих послуг на території м. Запоріжжя (номер оголошення UA-2021-01-06-002265-b), що суперечить Законодавству у сфері публічних закупівель. 2. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Основним видом діяльності ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» є «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». Згідно даних інтернет-сайту «Прозорро» було оголошено закупівлю (номер оголошення UA-2021-01-06-002265-b) у ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" такого виду послуг «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», із застосуванням переговорної процедури, внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин.. ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» вважає, що це є порушенням положень Закону України «Про державні закупівлі». Відповідно до положень ч.2 ст. 13 Закону України «Про державні закупівлі», як виняток (в прямо передбачених цим законом випадках) та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Згідно п.2 ч.2 ст. 40 вказаного Закону, «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу». Таким чином, одним із випадків можливості застосування переговорної процедури закупівлі творів/послуг є відсутність конкуренції з технічних причин. Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міськради зазначив, що закупівля такого виду послуг як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», здійснюється із застосуванням переговорної процедури, внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин. При цьому є не зрозумілим, яким чином пов’язується відсутність конкуренції з технічних причин із тим, що ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є суб’єктом господарювання, який надає послуги на території м. Запоріжжя такого виду послуг - «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» якщо навіть у. ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» протягом понад 20 років також надає послуги - «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» на території м. Запоріжжя та у Запорізькій області і має таку технічну можливість. Закон України «Про державні закупівлі» не передбачає, у ч.2 ст. 40, такої підстави для застосування переговорної процедури закупівлі як те, що суб’єкт господарювання став переможцем конкурсу на вивезення відходів на певній території. Законодавець вказує про відсутність конкуренції з технічних причин (наприклад послуги з виведення вантажу на орбітальну станцію може здійснювати на території України, з технічних причин, лише Державне космічне агентство України, яке є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади України, що забезпечує реалізацію державної політики в галузі космічної діяльності та несе відповідальність за стан розвитку галузі). З урахуванням того, що технічну можливість надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям на території міста Запоріжжя має і ТОВ «ЕК Гранік», посилання Територіального відділу освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради на положення п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про державні закупівлі» є безпідставним. Крім того, при розгляді дійсної скарги, прошу прийняти до уваги Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року. В цьому рішенні розглядалось питання чи є правомірною вимога переможця конкурсу на утилізацію/видалення сміття на певній території про те, що тільки з ним, в порядку переговорної процедури, можливо укладати договори на утилізацію/видалення сміття на певній території. Вказаним рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було зазначено, що така вимога є неправомірною, а проведений тендер із участю інших суб’єктів господарської діяльності є правомірним. Ринок послуг з «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», не є у стані природної монополії - у м.Запоріжжя надають послуги з «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» декілька постачальників, а тому немає жодної підстави для застосування переговорної процедури закупівлі. З викладеного вбачається, що закупівля у ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" такого виду послуг, як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», із застосуванням переговорної процедури, внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин, є такою, що проведена із порушенням вимог Закону України «Про державні закупівлі», а протокольне рішення засідання тендерного комітету за результатами застосування вищезазначеної переговорної процедури, є неправомірним. 3. Вимога суб’єкта оскарження На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Призупинити процедуру закупівлі у формі переговорної процедури, що проводиться Територіальним відділом освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (оголошення UA-2021-01-06-002265-b) на строк до винесення рішення за скаргою . 2. Визнати дії Територіального відділу освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради щодо проведення переговорної процедури закупівлі незаконними та такими, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації інших підприємств, які надають послугу ДК 021:2015:90510000-5: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». 3. Зобов’язати Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради скасувати переговорну процедуру закупівлі UA-2021-01-06-002265-b Додатки: Додаток 1: Копія Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року. Директор ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» Дубов Г.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2021 20:47
рішення від 18.01.2021 №765+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 20:43
рішення від 27.01.2021 №1430.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення від 27.01.2021 №1430-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відміняється процедура закупівлі – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-01-06-002265-b
Дата виконання рішення замовником: 08 лютого 2021 11:10

Документи Органу Оскарження

14 січня 2021 18:27
рішення від14.01.2021№475.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
Переможець 312 293,27
UAH з ПДВ
06 січня 2021 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
312 293,27
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 11:24
Кінець періоду оскарження: 19 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 19 лютого 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання рішення від 27.01.2021 №1430-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відміняється процедура закупівлі – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-01-06-002265-b
Документи:
08 лютого 2021 11:24
Електронний підпис
08 лютого 2021 11:11
протокол.pdf
08 лютого 2021 11:24
Електронний підпис
08 лютого 2021 11:12
Електронний підпис
08 лютого 2021 11:11
протокол.pdf