Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого водопостачання (65110000-7 - Розподіл води)
Очікувана вартість
209 563,20 UAH
UA-2021-01-06-002161-b 51bf0705b7704827bf8303867ee6bef3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Вікторович Микитченко

+380532607186
+380532607225
buh2mkl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999721
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а
Контактна особа: Віталій Вікторович Микитченко
+380532607186,+380532607225
buh2mkl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
через відсутність конкуренції на території розташування комунального підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" в м. Полтава функції постачальника для потреб Замовника, про що свідчить Перелік суб’єктів природних монополій розміщений в установленому порядку на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України „Перелік суб’єктів природних монополій Полтавської області” за адресою https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij. Лише це єдине підприємство має можливість надавати послугу в 2021 році. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України „Про публічні закупівлі” та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг тендерний комітет комунального підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення даної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 12 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13200 метр кубічний
послуги з централізованого водопостачання (65110000-7 - Розподіл води)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Монастирська 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач зобов'язується сплачувати за послуги з централізованого водопостачання у строк до 10 числа місяця наступного за розрахунковим Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 січня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
#03361661
Переможець 209 563,20
UAH з ПДВ
06 січня 2021 15:15

Документи

06 січня 2021 15:15
Електронний підпис
06 січня 2021 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
#03361661
209 563,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2021 15:15
Електронний підпис
06 січня 2021 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:03
Доп угогда 1 18-4В.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:53
Договір.pdf укладений
25 січня 2021 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 18-4-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 154 753,57
UAH (в тому числі ПДВ 25 792,26 UAH)