Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986322 |
Місцезнаходження: | 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Женевська, буд. 6б |
Контактна особа: |
Юлія Сулейманова +380985395914 econom.kml9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним (або кількома) учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.2 ч.1 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
В зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів двічі відмінялась, лікарня має право застосувати переговорну процедуру закупівлі з обраним самостійно учасником шляхом проведення з ним переговорів та підписанням протоколу переговорів.
Згідно з ч.5 п.8 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 13:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
06 січня 2021 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 13:40 |
Протокол 6 переговорна ЕКС.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000052 ● 6c48e60e3da847ed937d4d463c38d56d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-01-06-001545-b 06.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-30 09:42:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних послуг з проведення імплантації електрокардіостимулятора з забезпеченням витратними матеріалами «Замовником» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-06-001545-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-04 16:31:30
Про надання пояснень
Розгорнута відповідь надана у листі та наданих документах в прикріплених файлах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДИКА" #36346616 |
Переможець |
1 770 000,00
UAH
|
06 січня 2021 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 08:58
|
додаткова угода 1 альфа медика ЕКС.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2021 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 09:53
|
договір 20 Альфа Медика.PDF | укладений |
22 січня 2021 09:52
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 квітня 2021 14:45
|
141 600,00 UAH | UA758201720344370006000043330 КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР |
UA083808050000000026005400465 ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА" |
Оплачений |
21 травня 2021 10:25
|
177 000,00 UAH | UA758201720344370006000043330 КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР |
UA083808050000000026005400465 ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА" |
Оплачений |
18 червня 2021 16:35
|
177 000,00 UAH | UA758201720344370006000043330 КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР |
UA083808050000000026005400465 ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА" |
Оплачений |
28 липня 2021 17:57
|
283 200,00 UAH | UA758201720344370006000043330 КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР |
UA083808050000000026005400465 ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін відображено в документі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |