Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні послуги з проведення імплантації електрокардіостимулятора з забезпеченням витратними матеріалами «Замовником»
Очікувана вартість
1 770 000,00 UAH
UA-2021-01-06-001545-b bd49a6e1e4574d83b9be516b0a67a858
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Сулейманова

+380985395914 econom.kml9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986322
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Женевська, буд. 6б
Контактна особа: Юлія Сулейманова
+380985395914
econom.kml9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
1. Двічі проводилась процедура відкритих торгів по коду 85120000-6 - Лікарська практика та супутні послуги (далі – переговорна процедура закупівля) – від 01.12.2020 року № UA-2020-12-01-003959-b та від 18.12.2020 року UA-2020-12-18-006192-c. Двічі процедура відкритих торгів була відмінена через відсутність достатньої кількості учасників.
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним (або кількома) учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.2 ч.1 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
В зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів двічі відмінялась, лікарня має право застосувати переговорну процедуру закупівлі з обраним самостійно учасником шляхом проведення з ним переговорів та підписанням протоколу переговорів.
Згідно з ч.5 п.8 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 13:45
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 послуга
Послуги з проведення імплантації електрокардіостимулятора з забезпеченням витратними матеріалами «Замовником»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

06 січня 2021 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 13:40
Протокол 6 переговорна ЕКС.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-23-000052 ● 6c48e60e3da847ed937d4d463c38d56d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.07.2021 № 247

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-01-06-001545-b 06.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-30 09:42:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних послуг з проведення імплантації електрокардіостимулятора з забезпеченням витратними матеріалами «Замовником» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-06-001545-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-04 16:31:30

Про надання пояснень

Розгорнута відповідь надана у листі та наданих документах в прикріплених файлах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
Переможець 1 770 000,00
UAH
06 січня 2021 13:45

Документи

06 січня 2021 13:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 13:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
1 770 000,00
UAH
Документи

Документи

06 січня 2021 13:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 09:03
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 08:58
додаткова угода 1 альфа медика ЕКС.PDF зміни до договору
03 серпня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:53
договір 20 Альфа Медика.PDF укладений
22 січня 2021 09:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 квітня 2021 14:45
141 600,00 UAH UA758201720344370006000043330
КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР
UA083808050000000026005400465
ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА"
Оплачений
21 травня 2021 10:25
177 000,00 UAH UA758201720344370006000043330
КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР
UA083808050000000026005400465
ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА"
Оплачений
18 червня 2021 16:35
177 000,00 UAH UA758201720344370006000043330
КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР
UA083808050000000026005400465
ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА"
Оплачений
28 липня 2021 17:57
283 200,00 UAH UA758201720344370006000043330
КНП "Криворізька МЛ № 9" КМР
UA083808050000000026005400465
ТОВ "АЛЬФА МЕДИКА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін відображено в документі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 778 800,00
UAH