Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Централізований конкурс з відбору постачальників згідно коду ДК 021:2015: 79410000-1 - «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» Послуги з незалежної оцінки майна потенційних об’єктів оренди
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-01-06-001465-c ● 0401dcaf18c145e5ac0e21ae67a8ad02
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Вебсайт: | https://ukroboronprom.com.ua/uk/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська 36 |
Контактна особа: |
Майоренко Вікторія Василівна 380931443990 VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Конкурс не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки за результатами цієї процедури ДК «Укроборонпром» не має наміру укладати договір. Конкурс проводиться в інтересах підприємства Концерну, які не є замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють свою діяльність на промисловій/комерційний основі та не підпадають під визначення наведене у пункті 11 частини першої статті 1 Закону. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот4_Західний регіон.xlsx |
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот3_Південний регіон.xlsx |
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот2_Східний регіон.xlsx |
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот1_Центральний регіон.xlsx |
16 січня 2021 20:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_6_16.01.2021.docx |
16 січня 2021 20:32 |
КД_оцінка_6_16.01.2021.docx |
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот4_Західний регіон.xlsx
|
||
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот3_Південний регіон.xlsx
|
||
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот2_Східний регіон.xlsx
|
||
16 січня 2021 20:32 |
Перелік обєктів для Лот1_Центральний регіон.xlsx
|
||
16 січня 2021 20:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_6_16.01.2021.docx
|
||
16 січня 2021 20:32 |
КД_оцінка_6_16.01.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001465-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2975007870
Дата подання: 13 січня 2021 12:20
Дискримінаційна вимога 1
Шановний Замовник! Конкурсною документацією передбачено, що у Учасника наявні у складі суб’єкта оціночної діяльності не менше 5 (п’яти) сертифікованих оцінювачів, що працюють на умовах повної зайнятості, з яких: не менше як 3 (троє) мають досвід роботи у штатному складі учасника не менше ніж 3 (три) роки, та які будуть залучатися до надання послуг. Просимо виключити цей кваліфікаційний критерій, адже він не відповідає вимогам ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" і, як наслідок, порушує вимоги ч.4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими передбачена не дискримінація учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2021 20:33
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого конкурсу!
Перш за все, звертаємо увагу, що зазначений конкурс не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки за результатами цієї процедури ДК «Укроборонпром» не має наміру укладати договір. Конкурс проводиться в інтересах підприємства Концерну, які не є замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють свою діяльність на промисловій/комерційний основі та не підпадають під визначення наведене у пункті 11 частини першої статті 1 Закону. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Також відповідну інформацію вказано безпосередньо в примітках електронного оголошення цього Конкурсу та в заголовку другої сторінки конкурсної документації.
В той самий час Концерн, як організатор конкурсу, дотримується усіх принципів, які передбачені Законом з власної ініціативи з відповідним включенням їх до внутрішніх нормативних документів.
Щодо встановленого кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо наступне:
Вважаємо, що вимога щодо кількості оцінювачів у штаті суб’єкта оціночної діяльності (далі- СОД) та їх досвіду роботи в компанії є цілком обґрунтованою з огляду на кількість майна яке необхідно оцінити із врахуванням строків та необхідного рівня якості.
Зауважимо, що саме від якості оцінки напряму залежить фінансовий результат господарської діяльності підприємства та вартість, за якою об’єкти оцінки будуть передаватися в оренду. Відповідно Організатор, визначаючись із суб’єктом оціночної діяльності (далі – СОД), має максимально захистити інтереси учасників Концерну та не допустити ситуації, коли оцінка може бути проведена неналежно, мінімізуючи таким чином також корупційні та репутаційні ризики.
Зокрема, повідомляємо, що за результатами проведених відкритих передконкурсних консультації Організатор має підтвердження, що коло потенційних учасників, які відповідають зазначеним у конкурсі кваліфікаційним вимогам - значне, а конкуренція серед них - суттєва.
Відповідно, вимоги до кваліфікації учасників сформульовані таким чином аби одночасно отримати необхідну якість послуг, і, в той самий час, забезпечити конкуренцію між низкою постачальників.
Зважаючи на наведене, Організатор не погоджується із висловленою думкою про допущення дискримінації у встановлених вимогах.
Дякуємо!
Перш за все, звертаємо увагу, що зазначений конкурс не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки за результатами цієї процедури ДК «Укроборонпром» не має наміру укладати договір. Конкурс проводиться в інтересах підприємства Концерну, які не є замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють свою діяльність на промисловій/комерційний основі та не підпадають під визначення наведене у пункті 11 частини першої статті 1 Закону. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Також відповідну інформацію вказано безпосередньо в примітках електронного оголошення цього Конкурсу та в заголовку другої сторінки конкурсної документації.
В той самий час Концерн, як організатор конкурсу, дотримується усіх принципів, які передбачені Законом з власної ініціативи з відповідним включенням їх до внутрішніх нормативних документів.
Щодо встановленого кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо наступне:
Вважаємо, що вимога щодо кількості оцінювачів у штаті суб’єкта оціночної діяльності (далі- СОД) та їх досвіду роботи в компанії є цілком обґрунтованою з огляду на кількість майна яке необхідно оцінити із врахуванням строків та необхідного рівня якості.
Зауважимо, що саме від якості оцінки напряму залежить фінансовий результат господарської діяльності підприємства та вартість, за якою об’єкти оцінки будуть передаватися в оренду. Відповідно Організатор, визначаючись із суб’єктом оціночної діяльності (далі – СОД), має максимально захистити інтереси учасників Концерну та не допустити ситуації, коли оцінка може бути проведена неналежно, мінімізуючи таким чином також корупційні та репутаційні ризики.
Зокрема, повідомляємо, що за результатами проведених відкритих передконкурсних консультації Організатор має підтвердження, що коло потенційних учасників, які відповідають зазначеним у конкурсі кваліфікаційним вимогам - значне, а конкуренція серед них - суттєва.
Відповідно, вимоги до кваліфікації учасників сформульовані таким чином аби одночасно отримати необхідну якість послуг, і, в той самий час, забезпечити конкуренцію між низкою постачальників.
Зважаючи на наведене, Організатор не погоджується із висловленою думкою про допущення дискримінації у встановлених вимогах.
Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001465-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2975007870
Дата подання: 13 січня 2021 12:21
Дискримінаційна вимога 2
Шановний Замовник! Конкурсною документацією передбачено, що у Учасника має бути у штаті не менш як 1 (один) працівник, який успішно пройшов міжнародно визнаний навчальний курс з оцінки майна та має сертифікат міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA). Оцінка майна здійснюється на підставі Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", яким не передбачено наявність у штаті оцінювача з сертифікатом міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA). Просимо виключити цей кваліфікаційний критерій, адже він порушує вимоги ч.4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими передбачена не дискримінація учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2021 20:34
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого конкурсу!
Шановний учаснику, просимо врахувати надану нами відповідь до попередньої вимоги поданої від 13.01.2021 12:20:12. Зауважимо, що Організатор аргументовує свою позицію так само та відповідно не погоджується із висловленою думкою про допущення дискримінації в цій частині, оскільки саме наявність сертифікатів є підтвердженням необхідних знань та відповідного досвіду роботи для проведення оцінки майна із забезпеченням необхідного рівня якості передбаченого умовами Конкурсу.
Крім цього, наявність у оцінювача відповідних сертифікатів як кваліфікуючої вимоги до потенційних оцінювачів не забороняється жодним правовим актом України!
Дякуємо!
Шановний учаснику, просимо врахувати надану нами відповідь до попередньої вимоги поданої від 13.01.2021 12:20:12. Зауважимо, що Організатор аргументовує свою позицію так само та відповідно не погоджується із висловленою думкою про допущення дискримінації в цій частині, оскільки саме наявність сертифікатів є підтвердженням необхідних знань та відповідного досвіду роботи для проведення оцінки майна із забезпеченням необхідного рівня якості передбаченого умовами Конкурсу.
Крім цього, наявність у оцінювача відповідних сертифікатів як кваліфікуючої вимоги до потенційних оцінювачів не забороняється жодним правовим актом України!
Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001465-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2975007870
Дата подання: 13 січня 2021 12:23
Дискримінаційна вимога 3
Шановний Замовник! Конкурсною документацією передбачено, що «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг з оцінки майна не менше, ніж кількість (аналогічних) об’єктів в оголошеному конкурсі, або договір, вартість якого (вартість винагороди учасника – оцінювача) становила не менше очікуваної вартості закупівлі». Просимо виключити цей кваліфікаційний критерій, адже він порушує вимоги ч.4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими передбачена не дискримінація учасника. Відповідного висновку щодо наявності порушення законодавства про публічні закупівлі замовниками при формулюванні аналогічних вимог документації дійшла колегія Антимонопольного комітету України в рішенні від 20.04.2018 №3777.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2021 20:35
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого конкурсу!
Шановний учаснику в частині висловленої думки про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо зважити надану нами відповідь до вимоги від 13.01.2021 12:20:12.
Щодо встановленого кваліфікаційного критерію про наявність аналогічно досвіду повідомляємо про внесення змін. Наразі під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг з оцінки майна:
- не менше, ніж кількість (аналогічних) об’єктів у лоті до якого подану пропозицію (Учасник може подати кілька аналогічних договорів, сумарна кількість об’єктів яких відповідатиме вимозі);
або
- вартістю винагороди учасника-оцінювача не менше ніж очікувана вартість лоту щодо якого подається пропозиція.
Даний критерій у такому формулюванні має засвідчити можливість учасника виконати значний обсяг робіт, що передбачений умовами цього Конкурсу (по лотам), а також, що оцінювач професійно займається цим видом діяльності тривалий час та має значний досвід в проведенні оцінки значного об’єму об’єктів.
Дякуємо!
Шановний учаснику в частині висловленої думки про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо зважити надану нами відповідь до вимоги від 13.01.2021 12:20:12.
Щодо встановленого кваліфікаційного критерію про наявність аналогічно досвіду повідомляємо про внесення змін. Наразі під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг з оцінки майна:
- не менше, ніж кількість (аналогічних) об’єктів у лоті до якого подану пропозицію (Учасник може подати кілька аналогічних договорів, сумарна кількість об’єктів яких відповідатиме вимозі);
або
- вартістю винагороди учасника-оцінювача не менше ніж очікувана вартість лоту щодо якого подається пропозиція.
Даний критерій у такому формулюванні має засвідчити можливість учасника виконати значний обсяг робіт, що передбачений умовами цього Конкурсу (по лотам), а також, що оцінювач професійно займається цим видом діяльності тривалий час та має значний досвід в проведенні оцінки значного об’єму об’єктів.
Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001465-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2975007870
Дата подання: 13 січня 2021 12:24
Дискримінаційна вимога 4
Шановний Замовник! Конкурсною документацією передбачено наявність в Учасника сертифікату суб’єкта оціночної діяльності, виданий Фондом державного майна України (в т. ч. за напрямами оцінки майна, а саме: 1, 2 за спеціалізаціями у межах таких напрямів, а саме: 1.1, 1.2, 1.3, 2.1. Згідно переліку потенційних об'єктів оренди для лоту №2: Східний регіон, об’єктами оцінки є об’єкти нерухомості для оцінки яких достатньо спеціалізації 1.1 напряму 1. Просимо виключити цей кваліфікаційний критерій, адже він порушує вимоги ч.4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими передбачена не дискримінація учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2021 20:36
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого конкурсу!
Шановний учаснику в частині висловленої думки про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо зважити надану нами відповідь до вимоги від 13.01.2021 12:20:12.
Поряд з цим повідомляємо, що Організатором внесено зміни в конкурсну документацію, та наразі критерій сформульовано наступним чином:
«Наявність в Учасника сертифікату суб’єкта оціночної діяльності, виданий Фондом державного майна України (в т. ч. за напрямами оцінки майна, а саме: 1 за спеціалізацією напрямку 1.1, який є дійсним на дату розкриття цінових пропозицій. На підтвердження зазначеного, Учасник повинен надати скановану копію сертифікату або довідку в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує наявність діючого сертифікату.»
Дякуємо!
Шановний учаснику в частині висловленої думки про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо зважити надану нами відповідь до вимоги від 13.01.2021 12:20:12.
Поряд з цим повідомляємо, що Організатором внесено зміни в конкурсну документацію, та наразі критерій сформульовано наступним чином:
«Наявність в Учасника сертифікату суб’єкта оціночної діяльності, виданий Фондом державного майна України (в т. ч. за напрямами оцінки майна, а саме: 1 за спеціалізацією напрямку 1.1, який є дійсним на дату розкриття цінових пропозицій. На підтвердження зазначеного, Учасник повинен надати скановану копію сертифікату або довідку в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує наявність діючого сертифікату.»
Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001465-c.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2975007870
Дата подання: 13 січня 2021 12:25
Дискримінаційна вимога 5
Шановний Замовник! Конкурсною документацією передбачено, що разом із звітом надається рецензія, яка робиться (за рахунок Виконавця) експертною радою саморегульованої організації оцінювачів. Оцінка майна та рецензування звітів здійснюється на підставі Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", яким не передбачено обов’язкове рецензування звіту про оцінку майна саме експертною радою (ст.. 16 Рецензування звіту про оцінку майна може виконувати оцінювач, який має не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, експертні ради). Просимо виключити цю вимогу, адже вона порушує вимоги ч.4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими передбачена не дискримінація учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2021 20:36
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого конкурсу!
Шановний учаснику в частині висловленої думки про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо зважити надану нами відповідь до вимоги від 13.01.2021 12:20:12.
Щодо умови про надання разом із звітом рецензії від однієї з саморегулюючих організацій, повідомляємо, що вказаним Законом України ""Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"" передбачено зокрема, що рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) можуть виконувати експертні ради, що спеціально створені саморегулівними організаціями оцінювачів з метою контролю за якістю оцінки майна, яка проводиться оцінювачами - членами саморегулівної організації, оцінювачі, які мають не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна та працюють у Фонді державного майна України, а також інших органах, зазначених у статті 5 цього Закону.
Крім цього, рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) здійснюється на вимогу особи, яка використовує оцінку майна та її результати для прийняття рішень, у тому числі на вимогу замовників (платників) оцінки майна, таким чином ініціатор в праві на власний розсуд обирати вид рецензента (оцінювач або експертна рада).
Також, зауважимо, що наявність рецензій саме від однієї з саморегулюючих організацій підвищує гарантії, що оцінка з такою рецензією виконана якісно і у відповідності до законодавства, мінімізуючи таким чином також корупційні та репутаційні ризики.
Крім цього, за результатами проведених відкритих передконкурсних консультації Організатор має підтвердження, що коло потенційних учасників, які готові виконувати вказану вимогу - значне, та конкуренція серед них - суттєва.
Зважаючи на наведене, Організатор не погоджується із висловленою думкою про допущення дискримінації у встановлених вимогах.
Дякуємо!
Шановний учаснику в частині висловленої думки про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо зважити надану нами відповідь до вимоги від 13.01.2021 12:20:12.
Щодо умови про надання разом із звітом рецензії від однієї з саморегулюючих організацій, повідомляємо, що вказаним Законом України ""Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"" передбачено зокрема, що рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) можуть виконувати експертні ради, що спеціально створені саморегулівними організаціями оцінювачів з метою контролю за якістю оцінки майна, яка проводиться оцінювачами - членами саморегулівної організації, оцінювачі, які мають не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна та працюють у Фонді державного майна України, а також інших органах, зазначених у статті 5 цього Закону.
Крім цього, рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) здійснюється на вимогу особи, яка використовує оцінку майна та її результати для прийняття рішень, у тому числі на вимогу замовників (платників) оцінки майна, таким чином ініціатор в праві на власний розсуд обирати вид рецензента (оцінювач або експертна рада).
Також, зауважимо, що наявність рецензій саме від однієї з саморегулюючих організацій підвищує гарантії, що оцінка з такою рецензією виконана якісно і у відповідності до законодавства, мінімізуючи таким чином також корупційні та репутаційні ризики.
Крім цього, за результатами проведених відкритих передконкурсних консультації Організатор має підтвердження, що коло потенційних учасників, які готові виконувати вказану вимогу - значне, та конкуренція серед них - суттєва.
Зважаючи на наведене, Організатор не погоджується із висловленою думкою про допущення дискримінації у встановлених вимогах.
Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001465-c.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УСК-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:34466496
Дата подання: 13 січня 2021 16:57
Рецензування звітів
Доброго дна! Конкурсною документацією передбачено, що разом із звітом надається рецензія, яка робиться (за рахунок Виконавця) експертною радою саморегульованої організації оцінювачів. Проведення рецензування звітів експертною радою саморегульованої організації оцінювачів на нашу думку є доцільною. Але з огляду на те, що мета оцінки одна та об’єкти оцінки розташовані в межах конкретних підприємств (територія локальна), звіти про оцінку будуть мати загальну методологію та підходи до оцінки. Суцільне рецензування всіх звітів є економічно не доцільною, та додатково здорожує вартість послуг. На наш погляд, вимогу про рецензування краще змінити, наприклад, наступним чином: «Оцінювач за власний рахунок забезпечує рецензування звітів експертною радою саморегульованої організації оцінювачів в обсягу не менше ніж як на 5 звітів про оцінку на найбільші об’єкти за розміром загальної площі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2021 20:37
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого конкурсу!
Повідомляємо, що Організатор та Замовники в інтересах яких проводиться конкурс, усвідомлюють, що рецензія від саморегулюючої організації підвищує вартість послуг, але в той самий час також підвищує гарантії, що оцінка з такою рецензією виконана якісно і у відповідності до законодавства, мінімізуючи таким чином також корупційні та репутаційні ризики.
Крім цього, наразі достеменно не відомо інформацію про графіки подання Замовниками заявок на проведення оцінки щодо окремих об’єктів.
Зважаючи на наведене, Організатор не вноситимете зміни згідно Вашої пропозиції.
Однак, зауважимо, що останніми внесеними змінами у пункт 1.6. проєкту договору передбачено наступне: «Замовлення (заявка) може включати в себе кілька Об’єктів оцінки з переліку, з наступним оформлення одного звіту про оцінку та однієї рецензії на такий звіт.»
Дякуємо!
Повідомляємо, що Організатор та Замовники в інтересах яких проводиться конкурс, усвідомлюють, що рецензія від саморегулюючої організації підвищує вартість послуг, але в той самий час також підвищує гарантії, що оцінка з такою рецензією виконана якісно і у відповідності до законодавства, мінімізуючи таким чином також корупційні та репутаційні ризики.
Крім цього, наразі достеменно не відомо інформацію про графіки подання Замовниками заявок на проведення оцінки щодо окремих об’єктів.
Зважаючи на наведене, Організатор не вноситимете зміни згідно Вашої пропозиції.
Однак, зауважимо, що останніми внесеними змінами у пункт 1.6. проєкту договору передбачено наступне: «Замовлення (заявка) може включати в себе кілька Об’єктів оцінки з переліку, з наступним оформлення одного звіту про оцінку та однієї рецензії на такий звіт.»
Дякуємо!
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3. Південний регіон |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 025,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 лот
Південний регіон
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання підприємством концерну (замовником) та виконавцем Акту виконаних робіт та отримання замовником від виконавця оригіналу рахунка на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2021 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УСК-КОНСАЛТИНГ" |
143 350,00
UAH
|
129 990,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАЙЗОРІ ТА РЕСЬОРЧ" |
143 500,00
UAH
|
130 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" |
145 000,00
UAH
|
145 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УСК-КОНСАЛТИНГ" #34466496 |
Переможець |
129 990,00
UAH
|
12 березня 2021 16:55
|