Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення та захоронення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
270 602,60 UAH
UA-2021-01-06-001460-a bd23668e0a9f4667b9d7964f9b027af9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна

+380612260583 tvoz_dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради
Код ЄДРПОУ: 37611422
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64
Контактна особа: Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна
+380612260583
tvoz_dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обґрунтування Відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та Рішення виконкому від 28.10.2019 №468 застосовувати переговорну процедуру

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2574 м.куб
Вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Заклади освіти Олександрівського району, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69002, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

06 січня 2021 15:55
Електронний підпис

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-05-000002 • 3609276048d241a8be1bf61541f7a8ef
Автор звернення: ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"
Дата створення звернення: 2021-03-05 17:02
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
З А Я В А про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до положень пп.3 п.3 Положення про Державну аудиторську службу України, яке затверджено постановою КМУ №43 від 03.02.2016р. основними завданнями Держаудитслужби є, зорема, здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Підпунктом 3 п.4 вказаного положення передбачено, що Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення, зокрема, перевірки закупівель. Компанія ТОВ «ЕК «Гранік» надає послуги з вивезення відходів у м Запоріжжя більше 20 років. Обслуговуємо комерційні, бюджетні та комунальні підприємства, ОСББ. Нам стало відомо, що Територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64; код ЄДРПОУ 37611422) було проведено закупівлю послуг за державні кошти (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) із порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради було укладено з ТОВ «Вельтум-Запоріжжя» договір №20210091 від 20.01.2021 року про вивезення і захоронення твердих побутових відходів на суму 270 602,60 грн. за переговорною процедурою, тобто без проведення конкурсу. Обґрунтуванням застосування переговорної процедури на сайті «Прозорро» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-06-001460-a) зазначено наступне: 1) відсутність конкуренції з технічних причин; 2) обґрунтування Відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та Рішення виконкому від 28.10.2019 №468 застосовувати переговорну процедуру Відповідно до положень ч.2 ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Згідно приписів п.2 ч.2 ст. 40 вказаного Закону, «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу». Таким чином, одним із випадків можливості застосування переговорної процедури закупівлі творів/послуг є відсутність конкуренції з технічних причин. Технічні причини це причини які пов’язані із технікою (ТОВ «ЕК «Гранік» також має велику кількість техніки для виконання такого виду послуг як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»). При цьому є не зрозумілим, яким чином пов’язується відсутність конкуренції з технічних причин із тим, що ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є суб’єктом господарювання, який реалізує послуги на регіональному ринку у Запорізькій області та є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. ТОВ «ЕК «Гранік» також надає послуги з вивезення відходів у Запорізькій області і має таку технічну можливість. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає, у ч.2 ст. 40, такої підстави для застосування переговорної процедури закупівлі як те, що суб’єкт господарювання став переможцем конкурсу на вивезення відходів на певній території. З урахуванням того, що і ТОВ «ЕК Гранік» має технічну можливість надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям на території міста Запоріжжя, посилання на положення п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним. З аналогічного питання ТОВ «ЕК «Гранік» неодноразово зверталось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, рішенням вказаної колегії №1429-р/пк-пз від 27.01.2021 було зобов'язано Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі за переговорною процедурою – "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-06-001403-c, внаслідок того, що замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстав застосування переговорної процедури за умови відсутності конкуренції з технічних причин. Рішенням цієї колегії №1430-р/пк-пз від 27.01.2021 було зобов'язано Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі – "утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-06-002265-b. Прошу звернути увагу, що ці скарги було задоволені у зв’язку із тим, що посилання замовника на рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 "Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення Переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя", рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 "Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя" та на положення п. 2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин, є безпідставними. Крім того, Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року було розглянуто скаргу Комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» ( стосовно закупівлі UA-2018-12-19-004802-c ), який є переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на певній території (м. Миколаїв), про те, що, у відповідності до положень статті 35-1 Закону України «Про відходи», тільки з Комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс» може бути на території міста Миколаїв укладено договір надання послуг з вивезення твердих побутових відходів. В рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року було зазначено, що така вимога є неправомірною, а проведений тендер із участю інших суб’єктів господарської діяльності є правомірним. У випадку, якщо б Територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64; код ЄДРПОУ 37611422) було проведено закупівлю послуг за державні/комунальні кошти (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) без порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме за конкурсною процедурою, то ТОВ «ЕК «Гранік» було б запропоновано меншу вартість цих послуг, що є наслідком заощадження державних/комунальних коштів. На підставі викладеного, П Р О Ш У: 1) призначити та провести перевірку дотримання Територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64; код ЄДРПОУ 37611422) положень Закону України «Про публічні закупівлі» при здійснені закупівлі послуг «утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям» з ТОВ «Вельтум-Запоріжжя» за переговорною процедурою; 2) винних осіб притягнути до передбаченої законодавством відповідальності; 3) надати ТОВ «ЕК «Гранік» відповідь на вказану заяву.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-30-000015 ● 4e70a26811a649038e34d9191f3a7f83
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

30.04.2021 № 229

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 229
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2021-01-06-001460-a, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-28 11:26:07

Пояснення з власної ініціативи

Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області згідно наказу від 30.04.2021 №229 був проведений моніторинг закупівлі UA-2021-01-06-001460-a, ДК 021:2015: 905100000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення та захоронення твердих побутових відходів), яка проводиться Територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.
За результатами моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, відмінити переговорну процедуру на підставі п.2 ч.8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради не погоджується із висновками, яких дійшло управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в повному обсязі із наступних причин.
Територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (який є Замовником у закупівлі UA-2021-01-06-001460-a, ДК 021:2015: 905100000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) прийнято рішення провести закупівлю послуг за переговорною процедурою із єдиним виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя – ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» на підставі п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення обумовлено тим, що відповідно до п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у Консультації за запитом від Територіального управління Державної судової адміністрації України в запорізькій області №1044/2020, Листом від 03.10.2020 N 3304-04/60124-06 надало роз’яснення, що, якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи, в такому разі замовник може здійснити закупівлю шляхом проведення переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Встановленими законодавством технічними причинами надання послуг виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи є нормативні вимоги укладення договорів з юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України на підставі проведеного конкурсу
Крім того, частинами третьою, одинадцятою статті 35-1 Закону України "Про відходи" визначено, що виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту.
Згідно з пунктами 3-5 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070, послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб'єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», ТОВ «ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ» є юридичною особою, яка здійснює збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя.
У даному випадку, керуючись Законом України «Про відходи», постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів», постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами», пунктом 55 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», приймаючи до уваги рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя, рішення Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 № 468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішенням Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону має бути застосована переговорна процедура закупівлі.».
На наше переконання, наведені в обґрунтуванні законодавчі норми та нормативні документи, а саме рішення органів місцевого самоврядування, якими визначено єдиного виконавця послуг з поводження з побутовими відходами в місті Запоріжжя, є достатнім обґрунтуванням вибору саме переговорної процедури закупівлі послуг на підставі ч. 1 ст. 40, п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону.
У своїх висновках управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області спирається на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз.
Рішенням Адміністративного суд міста Києва від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 за позовом ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз визнано протиправним та скасовано.
Адміністративний суд міста Києва у своєму рішенні від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 дійшов висновку, що законодавчі вимоги про укладення договору на надання послуг з вивезення побутових відходів з виконавцем послуг, який є суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та посилання на рішення органів місцевого самоврядування про визначення юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя, є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 29 червня 2021 року Справа № 280/4613/21
Дата публікації: 05 липня 2021

Документи:

05 липня 2021 11:29
Електронний підпис
05 липня 2021 11:26
Ухвала

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
Переможець 270 602,60
UAH з ПДВ
06 січня 2021 16:07

Документи

06 січня 2021 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 16:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
270 602,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2021 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 17:49
підписаний контракт укладений
21 січня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 11:03
ДУ 3.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 14:05
ДУ 2.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 13:20
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 09:21
ДУ 1 Вельтум.pdf зміни до договору
26 травня 2021 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення
Номер договору про закупівлю: 20210091
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 20210091
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 20210091
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 20210091
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML