Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування медичним працівникам)
Очікувана вартість
295 749,00 UAH
UA-2021-01-06-001391-c e587dc98642642b298f3c243f6eaf149
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Ольга Вікторівна

+380487059139 knpmkl10omr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А
Контактна особа: Коваленко Ольга Вікторівна
+380487059139
knpmkl10omr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Придбання замовником послуг, що є необхідними для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), згідно з правилами, визначеними Порядком №225 від 20.03.02020 зі змінами. Інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб: КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ЛЕВІНЗОН ІГОР ЮХИМОВИЧ, Україна., Україна, 65072, Одеська обл., місто Одеса, вул.Героїв Крут, будинок 35, квартира 36.Тип бенефіціарного володіння:Прямий вирішальний впливВідсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі:99. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: вул. Маршала Малиновського,61-А, Одеса, Одеська область, Україна, 65074. Код ЄДРПОУ 01999052
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1020 шт
Ціна за одиницю: 79.98UAH без ПДВ
Послуги з надання харчування медичним працівникам (1-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
1530 шт
Ціна за одиницю: 139.98UAH без ПДВ
Послуги з надання харчування медичним працівникам (3-х разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 січня 2021 16:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ" (ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ")
#39785646
Переможець 295 749,00
UAH
06 січня 2021 16:10

Документи

06 січня 2021 16:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 20:04
Акт виконаання укладений
24 січня 2022 20:03
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 20:01
Протокол УО (коригування специфікації).PDF зміни до договору
24 січня 2022 20:01
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 10:52
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
27 травня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:11
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 11:09
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 16:12
Підписаний контракт укладений
06 січня 2021 16:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з надання харчування медичним працівникам (1-разове харчування однієї особи на добу) 1020 шт 79,98
UAH
Послуги з надання харчування медичним працівникам (3-х разове харчування однієї особи на добу) 1530 шт 139,98
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (Внесення змін до п.10.1. Договору)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та Покращення якості предмета закупівлі (зміни до Специфікації згідно п.п.1 та п.п.3 п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. (зі змінами))
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі (У зв’язку з розширенням технічних можливостей електронного майданчика наприкінці 2021 року, виникла невідповідність специфікацій між Додатковими угодами договорів та інформацією за специфікацією електронного майданчику до періоду нововведень. ВИРІШЕНО: привести у відповідність, на підставі даного протоколу уповноваженої особи та Додаткової угоди, специфікацію закупівлі на електронному майданчику згідно Додаткових угод.)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з надання харчування медичним працівникам (1-разове харчування однієї особи на добу) 1021 шт 79,98
UAH
Послуги з надання харчування медичним працівникам (3-х разове харчування однієї особи на добу) 1529 шт 139,98
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 295 689,00
UAH