Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (згідно технічного завдання)
Очікувана вартість
4 893 571,75 UAH
UA-2021-01-06-001070-b ● 384d7681069a4b0ebfd562ff5a275d21
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38627941 |
Вебсайт: | http://www.osvita.smila.com |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18 |
Контактна особа: |
Віта Володимирівна Коваль +380473324817 osvitasmilaprozorro1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 893 571,75 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає державним стандартам, ГОСТам, ДСТУ, що підтверджується ліцензіями, дозволами.
Тендерна документація
06 січня 2021 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 12:33 |
Проект договору послуги їдалень 2021.docx | |
06 січня 2021 12:33 |
Послуги їдалень Відкриті торг.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001070-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2635201570
Дата подання: 11 січня 2021 02:41
невідповідність в тендерній документації
1. У Розділі ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, у пункті 2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладена: "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме заповнену технічну специфікацію згідно додатку 2 цієї документації." Відповідно до змісту даної тендерної документації Додаток 2 це "Проект договору про закупівлю"!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-01-06-001070-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2635201570
Дата подання: 11 січня 2021 03:11
Привести у відповідність тендерну документацію
Додаток 2 до тендерної документації "Проект договору про закупівлю",
Розділі III. Ціна договору, пункт 3.3., 3.4., 3.5 викладено в наступній редакції:
"3.3. Учні забезпечуються харчуванням за рахунок бюджетних та позабюджетних асигнувань відповідно до Порядку та норм надання послуг з харчування та відповідно до кошторису.
3.4. Відпуск гарячих обідів здійснюється відповідно до цін, вказаних в додатку 1 до цього договору, який є його невід’ємною частиною.
3.5. Ціни на обіди не можуть змінюватися у більшу сторону від цін, зазначених в додатку 1."
та Розділ IV. Порядок здійснення оплати, пункт 4.2. викладено в наступній редакції:
"4.2. Розрахунок за надані послуги здійснюється згідно з вартістю за один обід на одного учня в день (додаток 1 до цього Договору).",
а в Розділі V. Режим виконання послуг, вказана наступна інформація:
Діти забезпечуються гарячим харчуванням за таким режимом:
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в ясельних групах (10,5 год. перебуванням);
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в ясельних групах (12-24 год. перебуванням);
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в дошкільних групах (10,5 год. перебуванням);
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в дошкільних групах (12-24 год. перебуванням).
Прошу привести у відповідність тендерну документацію та внести зміни у Додаток 2 до тендерної документації "Проект договору про закупівлю"
Розгорнути
Згорнути
Розділі III. Ціна договору, пункт 3.3., 3.4., 3.5 викладено в наступній редакції:
"3.3. Учні забезпечуються харчуванням за рахунок бюджетних та позабюджетних асигнувань відповідно до Порядку та норм надання послуг з харчування та відповідно до кошторису.
3.4. Відпуск гарячих обідів здійснюється відповідно до цін, вказаних в додатку 1 до цього договору, який є його невід’ємною частиною.
3.5. Ціни на обіди не можуть змінюватися у більшу сторону від цін, зазначених в додатку 1."
та Розділ IV. Порядок здійснення оплати, пункт 4.2. викладено в наступній редакції:
"4.2. Розрахунок за надані послуги здійснюється згідно з вартістю за один обід на одного учня в день (додаток 1 до цього Договору).",
а в Розділі V. Режим виконання послуг, вказана наступна інформація:
Діти забезпечуються гарячим харчуванням за таким режимом:
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в ясельних групах (10,5 год. перебуванням);
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в ясельних групах (12-24 год. перебуванням);
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в дошкільних групах (10,5 год. перебуванням);
• 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в дошкільних групах (12-24 год. перебуванням).
Прошу привести у відповідність тендерну документацію та внести зміни у Додаток 2 до тендерної документації "Проект договору про закупівлю"
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги їдалень (Дошкільний навчальний заклад №1) |
Опис предмету закупівлі: |
Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає державним стандартам, ГОСТам, ДСТУ, що підтверджується ліцензіями, дозволами.
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 495 288,45 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 476,44 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 22 січня 2021 11:53
Позиції
15098 д
Послуги їдалень (згідно технічного завдання)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, Вул. Кондратюка , 11
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником згідно рахунків та накладної. У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 7-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 12:49 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час розміщення оголошення згідно п. 3 статті 10 Закону про Публічні Закупівлі не було додатково оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквіваленту: для товарів і послуг – 133 тисячам євро. |
Документи:
12 січня 2021 12:49
|
Електронний підпис |
12 січня 2021 12:47
|
Протокол №5 від 12.01.2112012021.pdf |