Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі.
Очікувана вартість
178 222,00 UAH
UA-2021-01-06-001053-b 30c467fedf5d4cdfb288525b353f81c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Скиба

+380432673226
+380432536249
zsh01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ГУМАНІТАРНА ГІМНАЗІЯ №1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26235539
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Малиновского, 7
Контактна особа: Віта Скиба
+380432673226,+380432536249
zsh01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 178 222,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 782,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Малиновського, буд.7. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8734 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2940 послуга
Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Малиновського, буд.7. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 55510000-8– Послуги їдалень. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 55510000-8– Послуги їдалень. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2021 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 12:32
Додаток 2. Форма ПРОПОЗИЦІЯ.docx
06 січня 2021 12:32
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 січня 2021 12:32
Додаток 3. - Лист-згода.docx
06 січня 2021 12:32
Додаток 1. Технічні вимоги.docx
06 січня 2021 12:31
Додаток 4. Проєкт договору про закупівлю.docx
06 січня 2021 12:31
Додаток 5. Калькуляція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Меридіан" 178 222,00
UAH
178 222,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 18:41
Електронний підпис
18 січня 2021 18:10
sertifikat 1.png
18 січня 2021 18:10
Медичні книжки.pdf
18 січня 2021 18:10
Довідки СЄС.pdf
18 січня 2021 18:10
Лист-згода.pdf
18 січня 2021 18:10
Проєкт договору.pdf
18 січня 2021 18:10
Калькуляція.pdf
18 січня 2021 18:10
Пропозиція.pdf
18 січня 2021 18:10
Статут Підприємства.pdf
18 січня 2021 18:10
Статут оригінал.pdf
18 січня 2021 18:10
Довідка про підпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Меридіан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Меридіан"
#13306232
Переможець 178 222,00
UAH
20 січня 2021 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Меридіан"
#13306232
178 222,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2024 09:55
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 15:00
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 14:40
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2022 14:24
ДУ № 9 від 16.03.22 КЗ № 1.pdf зміни до договору
16 березня 2022 14:23
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 14:44
ДУ № 8 від 17.01.2022.pdf зміни до договору
18 січня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 07:57
ДУ № 7 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 07:56
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:34
ДУ № 6 від 22.12.2021.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:44
ЗШ 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 16:50
ДУ№4 від 08.10.2021р.ЗШ№1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 09:00
ДУ№3 від 27.07.2021р.ЗШ№1.pdf зміни до договору
27 липня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 12:21
ДУ№2 від 09.04.2021 ЗШ№1.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 08:16
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 16:30
Договір про закупівлю №1 послуг їдалень ГГ №1.pdf укладений
25 січня 2021 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 1003 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Послуг їдалень дітей в пришкільному таборі" 10671 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 13 039 грн. 00 коп.( Тринадцять тисяч тридцять дев’ять гривень 00 копійок). Ціна цього Договору становить 165 183 грн. 00 коп. ( Сто шістдесят п’ять тисяч сто вісімдесят три гривні 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 222 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Послуг їдалень дітей в пришкільному таборі" 10449 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 4 884 грн. 00 коп.( Чотири тисячі вісімсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок). Ціна цього Договору становить 160 299 грн. 00 коп. ( Сто шістдесят тисяч двісті дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 1591 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Послуг їдалень дітей в пришкільному таборі" 8858 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 20 683 грн. 00 коп.( Двадцять тисяч шістсот вісімдесят три гривні 00 копійок). Ціна цього Договору становить 139 616 грн. 00 коп. ( Сто тридцять дев’ять тисяч шістсот шістнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 350 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років". Зменшити ціну Договору на 4 550 грн. 00 коп. (Чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок). Ціна цього договору становить 135 066 грн.00 коп. (Сто тридцять п’ять тисяч шістдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 139 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Послуг їдалень дітей в пришкільному таборі" 8369 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 1 807 грн. 00 коп. (Одна тисяча вісімсот сім гривень 00 копійок). Ціна цього Договору становить 133 259 грн. 00 коп. (Сто тридцять три тисячі двісті п’ятдесят девять гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 1 від 25 січня 2021 року та викласти пункт 10.1. Договору № 1 від 25 січня 2021 року в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з «25» січня 2021 року і діє до «31» березня 2022 року.». 2. Загальна вартість послуг, що будуть надані в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% суми Договору № 1 від 25 січня 2021 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг послуг, що будуть надані в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із рішенням Вінницької міської ради № 720 від 24.12.2021 «Про зміну найменування, внесення змін та затвердження в новій редакції статуту Комунального закладу «Вінницький гуманітарний ліцей № 1 імені М. І. Пирогова» внести зміни до Договору № 1 від 25 січня 2021 року: 1.1. Змінити найменування Замовника з «Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія № 1 імені М. І. Пирогова Вінницької міської ради» на «Комунальний заклад «Вінницький гуманітарний ліцей № 1 імені М. І. Пирогова» 1.2. Змінити місцезнаходження Замовника на адресу: «Україна, 21018, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Малиновського, будинок 7». 1.3. Викласти розділ ХІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції: ЗАМОВНИК КЗ«ВГЛ №1 ІМ. М. І. Пирогова» Україна, 21018, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Малиновського, будинок, 7 р/р UA_918201720344230007000063200 р/р UA 498201720344220004000063200 Код ЄДРПОУ 26235539, МФО 820172 Держказначейська служба України м. Київ УДКСУ у м. Вінниці ВИКОНАВЕЦЬ КП «Меридіан» м. Вінниця, вул. Матроса Кошки, 30 р/р UA 93 320478000002600212005189 Код ЄДРПОУ 13306232 МФО 320478 в АБ «УКРГАЗБАНК» 2. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 12.1.7. Договору № 1 від 25 січня 2021 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору № 1 від 25 січня 2021 року: 2.1. Виконавець зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 1 від 25 січня 2021 року в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року включно. 2.2. Загальна сума вартості даної Додаткової угоди не перевищує 20 % від суми початкового Договору № 1 від 25 січня 2021 року, з урахуванням усіх змін та складає 14 690 гривень 00 копійок (без ПДВ): КПКВК 0611021. 2.3. Обсяг наданих послуг за даною Додатковою угодою становить 1130 дітоднів (послуг).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі на 914 дітоднів (послуг) та відповідно ціну Договору на 11 882 грн. 00 коп. (Одинадцять тисяч вісімсот вісімдесят дві гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна цього Договору становить 136 067 грн. 00 коп. (Сто тридцять шість тисяч шістдесят сім гривень 00 копійок) (без ПДВ) (у відповідності до ст. 197 Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 136 067,00
UAH