Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2021-01-06-001018-b ● a7c99a53bbd948a4bcf7e74ed8386b8d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42068925 |
Вебсайт: | https://prozorro.sale/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 |
Контактна особа: |
Роман Сидорук +380679669839 roman.sidoruk@prozorro.sale |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 1 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з уніфікації та внесення змін до складових компонентів базового модулю англійського аукціону ЕТС ”ProZorro.Продажі” ЦБД2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2021
—
31 травня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК оплачує надані ВИКОНАВЦЕМ Послуги не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після прийняття Послуг (підписання Акту здачі-приймання наданих послуг) в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок ВИКОНАВЦЯ, вказаний в розділі 13 цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 15:09 |
ЗМІНИ до ТД_Базовий англійський аукціон.pdf | |
03 лютого 2021 15:09 |
Протокол ТК - 71 (Зміни ТД Eng_Base 2021).pdf | |
03 лютого 2021 15:09 |
Тендерна документація _Базовий англійський аукціон__v.3.pdf | |
06 січня 2021 12:27 |
Протокол ТК - 69 (ТД ENG_Base 2021).pdf |
03 лютого 2021 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2021 15:09 |
ЗМІНИ до ТД_Базовий англійський аукціон.pdf
|
|||
03 лютого 2021 15:09 |
Протокол ТК - 71 (Зміни ТД Eng_Base 2021).pdf
|
|||
03 лютого 2021 15:09 |
Тендерна документація _Базовий англійський аукціон__v.3.pdf
|
|||
06 січня 2021 12:27 |
Протокол ТК - 69 (ТД ENG_Base 2021).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 11 січня 2021 22:46
Дата відповіді: 12 січня 2021 21:59
Доброго вечора.
Керуючись статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати роз’яснення за наступними питаннями:
1. Тендерною документацією визначено використання Python 2.7 та Python 3.8. Чи значить що Виконавцю необхідно підвищити мінімальну версію Python у програмному продукті до 3.8? Якщо ні, чи значить це необхнідність інтеграції з деякою кількість модулів, написаних на Python 2.7 та мати на увазі потенційні проблеми сумісності? Так як вказані дублюючі технології (HaProxy, Nginx, AWS ELB для балансувальників; Robot Framework, Jenkins CI для засобів автоматизованого тестування; Buildout, GitLab CI для засобів збірки і доставки програмного коду) чи значить це многорівневу архітектуру для маштабування? Або ж деяку кількість різних мікро модулів?
2. На сьогодні реалізовані усі технології, що вказані у тендерній документації, або деякі необхідно буде налаштовувати та розгортати самостійно?
3. Чи необхідні Виконавцю якісь акаунти або усі акаунти (AWS S3, Openstack SwiftDrive, HaProxy, Nginx, AWS ELB, Robot Framework, Jenkins CI, Buildout, GitLab CI, Github\Gitlab, JIRA task management system, Slack), що необхідні для роботи, будуть видані Замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, дякуємо за запитання.
Відповідно до інформації наведеній у тендерній документації, існує дві різні версії системи, які обробляють різні процеси продажів. Різні версії використовують різні технології (так, наприклад, стара версія написана на Python 2.7, нова - на Python 3.8 і т.д.). Тобто, Виконавець повинен орієнтуватися в обох версіях. Весь існуючий на сьогодні програмний код є відкритим, і очікується, що потенційний виконавець на моменті прийняття рішення про участь в тендері є детально ознайомленим з кодом обох версій системи, і формує свою тендерну пропозицію виходячи з самостійно проведеної оцінки технічної складності проекту. Непроведення такої самостійної оцінки може призвести до неможливості вчасного та коректного виконання зобов'язань відповідно до технічного завдання.
Замовник під час виконання завдання надає Виконавцю доступ до власної інфраструктури (акаунти, ключі доступу тощо) для передачі та розгортання результатів роботи. Також, Замовник надає доступ до власних систем управління задачами для організації взаємодіії. Передбачається, що безпосередньо розробка і первинне тестування виконується на інфраструктурі Виконавця.
Відповідно до інформації наведеній у тендерній документації, існує дві різні версії системи, які обробляють різні процеси продажів. Різні версії використовують різні технології (так, наприклад, стара версія написана на Python 2.7, нова - на Python 3.8 і т.д.). Тобто, Виконавець повинен орієнтуватися в обох версіях. Весь існуючий на сьогодні програмний код є відкритим, і очікується, що потенційний виконавець на моменті прийняття рішення про участь в тендері є детально ознайомленим з кодом обох версій системи, і формує свою тендерну пропозицію виходячи з самостійно проведеної оцінки технічної складності проекту. Непроведення такої самостійної оцінки може призвести до неможливості вчасного та коректного виконання зобов'язань відповідно до технічного завдання.
Замовник під час виконання завдання надає Виконавцю доступ до власної інфраструктури (акаунти, ключі доступу тощо) для передачі та розгортання результатів роботи. Також, Замовник надає доступ до власних систем управління задачами для організації взаємодіії. Передбачається, що безпосередньо розробка і первинне тестування виконується на інфраструктурі Виконавця.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-06-001018-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС", Код ЄДРПОУ:39474742
Дата подання: 16 січня 2021 14:47
Дата подання: 16 січня 2021 14:47
Подання скарги на умови тендерної документації
Подання скарги на умови тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2021 20:33
рішення від 18.01.2021№781+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 20:32
інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2021 №1537.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 15:12
рішення від 28.01.2021№1537.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 20:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2021 16:57
Номер скарги: UA-2021-01-06-001018-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС", Код ЄДРПОУ:39474742
Скарга
Скарга
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-06-001018-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС", Код ЄДРПОУ:39474742
Дата подання: 17 лютого 2021 12:49
Дата подання: 17 лютого 2021 12:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2021 21:25
рішення від 19.02.2021 №3077 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 21:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2021 №3919.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 21:00
рішення від 02.03.2021 №3919.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, пропозицію учасника процедури закупівлі дикваліфікавано.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2021 16:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС" |
1 598 000,00
UAH з ПДВ
|
1 541 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-КОНСАЛТИНГ" |
1 660 000,00
UAH з ПДВ
|
1 542 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" #43400053 |
Рішення скасоване |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС" #39474742 |
Очікує рішення |
1 541 500,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 15:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" #43400053 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 16:27
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 18:50 |
Кінець періоду оскарження: | 25 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 25 квітня 2021 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
14 квітня 2021 18:50
|
Електронний підпис |
14 квітня 2021 18:42
|
Протокол ТК - 97 (скасування закупівлі).pdf |