Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого теплопостачання
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-01-06-000970-b 07cc432716184cd490cd1664bcedc7c2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Зибюк

+380977578383 tender2@zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 13576948
Вебсайт: http://zt.gov.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Олександр Зибюк
+380977578383
tender2@zt.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо централізованого постачання теплової енергії у січні - квітні та жовтні – грудні 2021 року до службових приміщень Житомирської обласної ради – Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником теплової енергії, оскільки є власником теплогенеруючого обладнання (дахової котельні), яка забезпечує опалення службових приміщень Житомирської обласної ради.
Оскільки Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, у даному випадку відповідно до п. 2 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі «відсутності конкуренції з технічних причин» для закупівлі послуг з централізованого постачання теплової енергії застосовується переговорна процедура.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 12:27
Оскарження наміру укласти договір: 12 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4.997 гігакалорія
Централізоване опалення службових приміщень Житомирської обласної ради за адресою: вул. Театральна, 17/20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Театральна, 17/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 січня 2021 12:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35343771
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 12:27

Документи

06 січня 2021 12:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 12:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35343771
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2021 12:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:42
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:13
Д.у №1.pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 18:36
Договір.pdf укладений
12 січня 2021 18:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 лютого 2021 11:38
2 618,96 UAH UA228201720344210001000019377
Житомирська обласна рада
UA493116470000026030303022079
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Оплачений
12 березня 2021 11:44
2 928,06 UAH UA228201720344210001000019377
Житомирська обласна рада
UA493116470000026030303022079
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Оплачений
14 квітня 2021 11:38
2 235,57 UAH UA228201720344210001000019377
Житомирська обласна рада
UA493116470000026030303022079
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Оплачений
14 травня 2021 10:56
796,56 UAH UA228201720344210001000019377
Житомирська обласна рада
UA493116470000026030303022079
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Оплачений
23 грудня 2021 12:40
1 339,92 UAH UA228201720344210001000019377
Житомирська обласна рада
UA763204780000026008000187303
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення неточностей в преамбулі основного договору стосовно дати довіреності заступника директора Учасника; в Розділі 1 "Предмет договору" не було зазначено обсяг закупівлі на 2021рік. в п.4.1. Розділу 4 "Порядок здійснення оплати" виправлення, що стосуються попередньої оплати; уточнення пункту 13.1 Розділу 13 "Строк дії договору" стосовно набрання чинності основного договору.
Номер договору про закупівлю: 876
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 666,66 UAH)