Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90610000-6 - Street-cleaning and sweeping services (mechanized street cleaning services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Космина Михайло Юрійович 380322521767 shev_adm@city-adm.lviv.ua |
Додаткові контактні особи: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Shevchenkivskyi District Administration of Lviv City Council |
National ID: | 04056115 |
Contact point: |
Kosmyna Mykhailo 380322521767 shev_adm@city-adm.lviv.ua |
Additional contacts: |
Poturai Oryslava Vasylivna 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 27 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 січня 2021 11:59 |
Enquiries until: | 29 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 27 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 135 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 15:11 |
7. Перелік змін.doc | |
13 січня 2021 15:10 |
6. ТД механізоване нова редакція.docx |
13 січня 2021 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2021 15:11 |
7. Перелік змін.doc
|
|||
13 січня 2021 15:10 |
6. ТД механізоване нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000026 ● 9672b7b53efa46cfacd99a4762b8adff
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 16:49 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-01-06-000712-a 06.01.2021 Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 14:10:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-01-06-000712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 16:05:12
ПОЯСНЕННЯ з приводу визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2021-01-06-000712-a)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; Закон України «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благоустрою населення»; Наказ міністерства з питань житлово-комунального господарства від 07.07.2008 року № 213 «Про затвердження методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів»; Наказ міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 року №54 «Про затвердження технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»; «Правила благоустрою м. Львова»; інші діючі нормативні документи.
Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до бюджетних запитів та ухвали Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/17177/download?cf_id=36.
В.о. голови тендерного комітету
заступник голови Шевченківської районної адміністрації
з питань житлово-комунального господарства С. Костяка
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 11:33:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-01-06-000712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема:
1.1. Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми.
Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними скан-копіями документів, зокрема:
- на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають бухгалтерську довідку про знаходження на балансі вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи та бухгалтера/виконавця), а щодо автотранспортних засобів, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію/технічного паспорту.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що переможець Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.01.2021р. №45/01 в якій зазначено п.6 Трактор Беларус 320.4 (підмітальний) (2017р.в., 28525ВС). Проте, переможець Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» не надав скан-копії свідоцтва про державну реєстрацію/технічного паспорту на Трактор Беларус 320.4 (підмітальний) (2017р.в., 28525ВС), що порушує вимоги пункту1.1 Додатку 1 тендерної документації.
Згідно із абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Чому Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей переможцю Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 16:59:51
ПОЯСНЕННЯ з приводу розгляду тендерної пропозиції учасника
ПОЯСНЕННЯ
з приводу розгляду тендерної пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» подану на закупівлю ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2021-01-06-000712-a)
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критерії є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що відповідно до статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з умовами та вимогами Додатку № 1 до тендерної документації.
Частиною 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в них обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг з механізованого прибирання вулиць, а саме:
- довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. Відповідно до форми, яка міститься у п. 1 Частини 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники зазначають наступну інформацію: № п/п; найменування обладнання та матеріально-технічної бази; кількість; технічний стан; примітки (власність, оренда, згідно договірних відносин тощо);
- наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними скан-копіями документів: на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин обладнання/механізмів, автотранспортного засобу, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії договорів оренди/надання послуг, тощо та скан-копії свідоцтва про державну реєстрацію/технічного паспорту; на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають бухгалтерську довідку про знаходження на балансі вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи та бухгалтера/виконавця), а щодо автотранспортних засобів, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію/технічного паспорту.
Відтак, під час подання тендерних пропозицій на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні були надати довідку за встановленою формою, зокрема, зазначивши найменування обладнання, а щодо автотранспортних засобів учасники повинні були надати скан-копії свідоцтв про їх державну реєстрацію.
Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
В складі тендерної пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» містилась інформаційна довідка від 27.01.2021 №45/01 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, зокрема зазначено: № п/п – 6; найменування обладнання - трактор Беларус 320.4 (підмітальний) (2017р.в., 28525ВС); кількість – 1; технічний стан – справний; примітка – власність.
Також в складі тендерної пропозиції учасника наявний файл із назвою «Техпаспорти.pdf». У даному файлі містяться скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію машин, зокрема свідоцтво про реєстрацію машини трактора колісного марки Беларус 320.4 (серія ЕЕ №134194) рік випуску 2017, власником якого є ЛКП «ШРП Шевченківського району», з реєстраційним номером 28528ВС.
Зазначаємо, що, відповідно до ч. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Пунктом 1 Частини 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасники зазначають саме найменування обладнання, а не їхній рік випуску, реєстраційні номера тощо. Поряд з цим, учасникам не заборонено додатково надавати будь-яку інформацію та документи.
Відтак, учасником було дотримано вимоги тендерної документації та зазначено найменування обладнання трактор Беларус 320.4, а також документально підтверджено наявність даного обладнання, а саме: надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію машини (серія ЕЕ №134194). Додатково повідомляємо, що з технічними характеристиками даного обладнанням можна ознайомитись на офіційному сайті виробника (http://www.belarus-tractor.com/catalog/belarus-320/belarus-320-4/).
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Зважаючи на викладене, надіслання Замовником повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в електронній системі закупівель зазначених у Вашому запиті, були б не обгрунтованими та такими що суперечили б принципам здійснення публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОМА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" |
26 724 303,95
UAH з ПДВ
|
26 724 303,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОМА" |
26 846 911,47
UAH з ПДВ
|
26 846 911,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” |
26 893 447,05
UAH з ПДВ
|
26 893 447,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
Переможець |
26 724 303,95
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 16:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 лютого 2021 16:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
26 724 303,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 08:36
|
Додаткова 8 до 26-Т-21.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2022 08:54
|
Додаткова 7 до 26-Т-21.pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:03
|
Додаткова 6 до 26-т-21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:48
|
Додаткова 5 до 26-т-21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 12:04
|
Додаткова 4 до 26-Т-21.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 20:41
|
дод.№3 до дог. №26-Т-21 (-).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 20:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 13:24
|
Додаткова 2 до 26-Т-21.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 15:32
|
26.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 16:39
|
26-Т-21.pdf | укладений |
01 березня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода до Договору №26/Т/21 від 01.03.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору №26/Т/21 від 01.03.2021 в частині зменшення договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та викласти п. 10.1. у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони уклали додаткову угоду про наступне: 1. Доповнити розділ 3 Договору №26/Т/21 від 01.03.2021 року пунктом 3.1.2., та викласти його у наступній редакції: «3.1.2. Ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуг з механізованого прибирання вулиць у 2022 році становить 2 658 000 грн. 00 коп. (два мільйони шістсот п’ятдесят вісім тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення додаткового обсягу послуг з механізованого прибирання вулиць у 2022 році та викласти п. 3.1.2. у наступній редакції: «3.1.2. Ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуг з механізованого прибирання вулиць у 2022 році становить 2 657 509 грн. 36 коп. (два мільйони шістсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот дев’ять гривень 36 копійок), в тому числі ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 26/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |