Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Роботи капітального характеру з відновлення працездатності ліфта на об’єкті за адресою: вул. Бажана, 9-а, під’їзд 5, реєстр.№ 14747 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
2 462,08 UAH
UA-2021-01-06-000442-a 1b9e5d5419fe424582000611334462ef
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02175, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767,380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 2 462,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Роботи капітального характеру з відновлення працездатності ліфта на об’єкті за адресою: вул. Бажана, 9-а, під’їзд 5, реєстр.№ 14747 у Дарницькому районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бажана, 9-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості виконаних робіт, протягом 90 (дев'яносто) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2021 11:16
Електронний підпис
06 січня 2021 11:05
Проєкт Договору.docx
06 січня 2021 11:04
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
06 січня 2021 11:04
ОГОЛОШЕННЯ_Бажана 9-а_під'їзд 5_№ 14747.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 2 462,08
UAH з ПДВ
2 462,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 11:25
Бажана, 9-А, п. 5.PDF
14 січня 2021 11:23
17. Інші документи.PDF
14 січня 2021 11:22
10. Витяг з ПДВ.PDF
14 січня 2021 11:22
3. Довідка про МТБ.PDF
14 січня 2021 11:22
14. Лист з реквізитами.PDF
14 січня 2021 11:22
9. Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Очікує рішення 2 462,08
UAH з ПДВ
18 січня 2021 00:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 січня 2021 13:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: помилка в адресі, за якою мають проводитись роботи.
Документи:
18 січня 2021 13:15
Електронний підпис
18 січня 2021 13:14
Прийняття рішення УО_відміна СЗ.pdf