Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень учнів 1-4 класів. Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.
Очікувана вартість
136 844,00 UAH
UA-2021-01-06-000319-b 809fc928f0c7413f8964c45f99f61398
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Козлов

+380432651101
+380432674647
zsh14@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 24895668
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Мічуріна, буд. 2
Контактна особа: Олександр Козлов
+380432651101,+380432674647
zsh14@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 136 844,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 368,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Мічуріна,2. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12972 послуга
Послуги їдалень учнів 1-4 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мічуріна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1614 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мічуріна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2300 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мічуріна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Мічуріна,2. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень учнів 1-4 класів. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 55510000-8– Послуги їдалень. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 55510000-8– Послуги їдалень. 3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 55510000-8– Послуги їдалень. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2021 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 10:56
Додаток 5. Калькуляція.docx
06 січня 2021 10:56
Додаток 4. Проєкт договору про закупівлю.docx
06 січня 2021 10:56
Додаток 3. - Лист-згода.docx
06 січня 2021 10:56
Додаток 1. Технічні вимоги.docx
06 січня 2021 10:56
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 січня 2021 10:56
Додаток 2. Форма ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Меридіан" 136 844,00
UAH
136 844,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 18:24
Електронний підпис
18 січня 2021 18:20
Статут Підприємства.pdf
18 січня 2021 18:20
Медичні книжки.pdf
18 січня 2021 18:20
sertifikat 14.png
18 січня 2021 18:20
Довідки СЄС.pdf
18 січня 2021 18:20
Калькуляція.pdf
18 січня 2021 18:20
Пропозиція.pdf
18 січня 2021 18:20
Проєкт договору.pdf
18 січня 2021 18:20
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
18 січня 2021 18:20
Лист-згода.pdf
18 січня 2021 18:20
Статут оригінал.pdf
18 січня 2021 18:20
Довідка про підпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Меридіан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Меридіан"
#13306232
Переможець 136 844,00
UAH
20 січня 2021 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Меридіан"
#13306232
136 844,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 14:44
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 12:28
ДУ № 5 від 22.02.2022.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 12:23
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 15:27
ДУ № 4 від 17.01.2022.pdf зміни до договору
18 січня 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 08:23
ДУ № 3 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 08:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 13:34
ДУ № 2 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 12:49
ДУ№1 від 09.04.2021 ЗШ№14.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 11:31
ДУ№2 від 09.04.2021 ЗШ№14.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 14:50
Договір про закупівлю №14 послуг їдалень ЗШ №14.pdf укладений
25 січня 2021 14:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 лютого 2021 12:19
3 845,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
25 лютого 2021 11:51
15 997,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
18 березня 2021 11:40
4 787,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
30 березня 2021 16:26
1 120,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 квітня 2021 16:26
306,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
31 травня 2021 12:38
9 408,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
18 червня 2021 14:21
2 602,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
18 червня 2021 14:21
5 785,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 вересня 2021 17:16
11 291,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
20 жовтня 2021 16:38
6 028,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
28 жовтня 2021 15:34
8 232,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
17 листопада 2021 15:42
4 378,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 листопада 2021 11:46
5 668,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
16 грудня 2021 11:54
12 063,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 грудня 2021 15:08
5 973,00 UAH UA068201720344280005000063171
КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №14 ВМР"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 1939 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. " 14947 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 15712 грн. 00 коп.( П’ятнадцять тисяч сімсот дванадцять гривень 00 копійок). Ціна цього Договору становить 121 132 грн. 00 коп. (Сто двадцять одна тисяча сто тридцять дві гривні 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 2425 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. 12522 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 24 586 грн. 00 коп. (Двадцять чотири тисячі п’ятсот вісімдесят шість гривень 00 копійок) . Ціна цього Договору становить 96 546 грн. 00 коп. (Дев’яносто шість тисяч п’ятсот сорок шість гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 14 від 25 січня 2021 року та викласти пункт 10.1. Договору № 14 від 25 січня 2021 року в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з «25» січня 2021 року і діє до «31» березня 2022 року.». 2. Загальна вартість послуг, що будуть надані в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% суми Договору № 14 від 25 січня 2021 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг послуг, що будуть надані в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із рішенням Вінницької міської ради № 733 від 24.12.2021 «Про зміну найменування, внесення змін та затвердження в новій редакції статуту Комунального закладу «Вінницький ліцей № 14» внести зміни до Договору № 14 від 25 січня 2021 року: 1.1. Змінити найменування Замовника з «Комунальний Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Вінницької міської ради» на «Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 14». 1.2. Змінити місцезнаходження Замовника на адресу: «Україна, 21010, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Мічуріна, будинок 2». 1.3. Викласти розділ ХІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції: ЗАМОВНИК КЗ«ВЛ № 14» Україна, 21010, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Мічуріна, будинок, 2. р/р UA_068201720344280005000063171 Код ЄДРПОУ 24895668, МФО 820172 Держказначейська служба України м. Київ УДКСУ у м. Вінниці ВИКОНАВЕЦЬ КП «Меридіан» м. Вінниця, вул. Матроса Кошки, 30 р/р UA 93 320478000002600212005189 Код ЄДРПОУ 13306232 МФО 320478 в АБ «УКРГАЗБАНК» 2. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 12.1.7. Договору № 14 від 25 січня 2021 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору № 14 від 25 січня 2021 року: 2.1. Виконавець зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 14 від 25 січня 2021 року в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року включно. 2.2. Загальна сума вартості даної Додаткової угоди не перевищує 20 % від суми початкового Договору № 14 від 25 січня 2021 року, з урахуванням усіх змін та складає 19 307 гривень 00 копійок (без ПДВ): КПКВК 0611021. 2.3. Обсяг наданих послуг даної Додаткової угоди становить 2504 дітоднів (послуг).
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі на 2504 дітоднів (послуг) та відповідно ціну Договору на 19 307 грн. 00 коп. (Дев’ятнадцять тисяч триста сім гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна цього Договору становить 96 546 грн. 00 коп. (Дев’яносто шість тисяч п’ятсот сорок шість гривень 00 копійок) (без ПДВ) (у відповідності до ст. 197 Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 96 546,00
UAH