Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов*язані з друком
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-01-05-002667-c c2306de8cca847508c4c9c7d76f1d792
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Вебсайт: http://www.nikopol-mrada.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2021 16:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2021 16:09
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Укладення договору при наявності кошторисних призначень на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов*язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение
Дата подання: 12 січня 2021 12:30
Дата відповіді: 13 січня 2021 11:39
Добрый день. Укажите размер , количество и материал на котором нужна печать
Відповідь: 12.01.2021 (12:18 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Вимогу до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1, далі по тексту - Вимога (яка містить позначку «Уточнення»).
12.01.2021 (12:30 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Запитання до всієї закупівлі, далі по тексту - Запитання (яке містить позначку «Уточнення»).
У зв’язку з тим, що відповідні Вимога та Запитання є ідентичними за змістом, прийняте рішення про одночасний розгляд цих звернень до замовника та відповідно прийняття загального (єдиного) рішення за результатами цього розгляду.
Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) у вимогах до технічних, якісних та інших характеристик до предмета закупівлі зазначено наступне:
- «5. Формат газети: А3.»;
- «6. Обсяг надання послуг: становить 39 000 см. кв. друкованої площі.
Обсяг може бути зменшений в залежності від фактичної потреби замовника в оприлюдненні відповідної інформації».
Також вказано вимогу щодо періодичності видання, а саме:
- « 4. Періодичність видання:
- 1 раз на тиждень обов’язково;
- додаткове видання на письмову вимогу замовника. Узгоджується Замовником з виконавцем завчасно у строк не пізніше як за 2 (два) робочих дні до публікації».
Відповідно до вимог п. 2.4. Додатку № 3 до Оголошення, на підтвердження вимогам до кваліфікації Учасника у складі пропозиції учасники мають надати: «…Інформацію за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі використання), заповнену відповідно до Додатку № 2 оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі з вказівкою друкованого засобу, що запропонований учасником для надання послуг.».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі.
Водночас, Додатком № 4 до Оголошення передбачено, що зазначені в цьому додатку вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов договору.
Тобто, умови щодо розміру, кількості та матеріалу (вказані у вимогах відповідного Оголошення) можуть бути доповнені до договору про закупівлі під час його укладення.
Враховуючи все вищенаведене, внесення змін до Оголошення, а саме: доповнення (уточнення) Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг – умовами щодо розміру, кількості та матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк, крім зобов'язання продовження замовником строку подання пропозицій не менше ніж на два робочих дні (абз. 4 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») – жодним чином не вплине та не змінить вимоги та умови спрощеної закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.
Отже, у задоволенні вимог заявника про зазначення розміру, кількості і матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк в договорі (замовником розуміється як у Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг), які містяться у Вимозі до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1 та Запитанні до всієї закупівлі (спрощена закупівля: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с) – відмовлено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-05-002667-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШИЛЕНКО ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3417007394
Дата подання: 12 січня 2021 12:18
Уточнение
Добрый день. Укажите размер , количество и материал на котором нужна печать в договоре
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2021 11:40
12.01.2021 (12:18 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Вимогу до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1, далі по тексту - Вимога (яка містить позначку «Уточнення»).
12.01.2021 (12:30 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Запитання до всієї закупівлі, далі по тексту - Запитання (яке містить позначку «Уточнення»).
У зв’язку з тим, що відповідні Вимога та Запитання є ідентичними за змістом, прийняте рішення про одночасний розгляд цих звернень до замовника та відповідно прийняття загального (єдиного) рішення за результатами цього розгляду.
Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) у вимогах до технічних, якісних та інших характеристик до предмета закупівлі зазначено наступне:
- «5. Формат газети: А3.»;
- «6. Обсяг надання послуг: становить 39 000 см. кв. друкованої площі.
Обсяг може бути зменшений в залежності від фактичної потреби замовника в оприлюдненні відповідної інформації».
Також вказано вимогу щодо періодичності видання, а саме:
- « 4. Періодичність видання:
- 1 раз на тиждень обов’язково;
- додаткове видання на письмову вимогу замовника. Узгоджується Замовником з виконавцем завчасно у строк не пізніше як за 2 (два) робочих дні до публікації».
Відповідно до вимог п. 2.4. Додатку № 3 до Оголошення, на підтвердження вимогам до кваліфікації Учасника у складі пропозиції учасники мають надати: «…Інформацію за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі використання), заповнену відповідно до Додатку № 2 оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі з вказівкою друкованого засобу, що запропонований учасником для надання послуг.».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі.
Водночас, Додатком № 4 до Оголошення передбачено, що зазначені в цьому додатку вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов договору.
Тобто, умови щодо розміру, кількості та матеріалу (вказані у вимогах відповідного Оголошення) можуть бути доповнені до договору про закупівлі під час його укладення.
Враховуючи все вищенаведене, внесення змін до Оголошення, а саме: доповнення (уточнення) Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг – умовами щодо розміру, кількості та матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк, крім зобов'язання продовження замовником строку подання пропозицій не менше ніж на два робочих дні (абз. 4 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») – жодним чином не вплине та не змінить вимоги та умови спрощеної закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.
Отже, у задоволенні вимог заявника про зазначення розміру, кількості і матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк в договорі (замовником розуміється як у Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг), які містяться у Вимозі до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1 та Запитанні до всієї закупівлі (спрощена закупівля: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с) – відмовлено.

Документи

13 січня 2021 11:40
Протокол 13.01.2021.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 13:45
Електронний підпис
18 січня 2021 13:44
Тираж видання .pdf
18 січня 2021 13:34
Електронний підпис
18 січня 2021 13:15
Свідоцтво НДС.pdf
18 січня 2021 13:15
Протокол.pdf
18 січня 2021 13:15
Опис.pdf
18 січня 2021 13:15
Додаток 1.pdf
18 січня 2021 13:15
Виписка 1.pdf
18 січня 2021 13:15
Виписка 2.pdf
18 січня 2021 13:15
Наказ.pdf
18 січня 2021 13:15
Статут .pdf
18 січня 2021 13:15
Додаток 5.pdf
18 січня 2021 13:15
Договір Друк 1.pdf
18 січня 2021 13:15
Договір ДК 2.pdf
18 січня 2021 13:15
Акт 3 .pdf
18 січня 2021 13:15
Акт 1.pdf
18 січня 2021 13:15
Довідка.pdf
18 січня 2021 13:15
Довідка..pdf
18 січня 2021 13:15
Додаток 4.pdf
18 січня 2021 13:15
Договір Друк 2.pdf
18 січня 2021 13:15
Договір ДК 3.pdf
18 січня 2021 13:15
Акт 2.pdf
18 січня 2021 13:15
Договір ДК 4.pdf
18 січня 2021 13:15
Додаткова угода ДК.pdf
18 січня 2021 13:15
Довідка ..pdf
18 січня 2021 13:14
Додаток 2 (2).pdf
18 січня 2021 13:14
Договір друк 3.pdf
18 січня 2021 13:14
Договір ДК 1.pdf
18 січня 2021 13:14
Додаток 2 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР"
#30695679
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 13:48

Документи

20 січня 2021 13:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР"
#30695679
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2021 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:37
Договір.pdf укладений
26 січня 2021 16:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 квітня 2021 10:19
49 810,00 UAH UA858201720344230015000046934
Виконком Нікопольської міськради
UA363052990000026007050215733
ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР"
Оплачений
31 травня 2021 09:59
26 915,00 UAH UA858201720344230015000046934
Виконком Нікопольської міськради
UA363052990000026007050215733
ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР"
Оплачений
30 червня 2021 11:33
32 755,00 UAH UA858201720344230015000046934
Виконком Нікопольської міськради
UA363052990000026007050215733
ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР"
Оплачений
04 серпня 2021 10:02
36 595,00 UAH UA858201720344230015000046934
Виконком Нікопольської міськради
UA363052990000026007050215733
ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР"
Оплачений