Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, пов*язані з друком
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-01-05-002667-c ● c2306de8cca847508c4c9c7d76f1d792
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052198 |
Вебсайт: | http://www.nikopol-mrada.dp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталя Бондарук +380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2021 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2021 16:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2021 16:09 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Укладення договору при наявності кошторисних призначень на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов*язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2021 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2021 16:15 |
Додаток № 5 до Оголошення Персональні дані.docx | |
05 січня 2021 16:15 |
Додаток № 4 до Оголошення Проект договору.doc | |
05 січня 2021 16:15 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнение
Дата подання: 12 січня 2021 12:30
Дата відповіді: 13 січня 2021 11:39
Добрый день. Укажите размер , количество и материал на котором нужна печать
Відповідь: 12.01.2021 (12:18 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Вимогу до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1, далі по тексту - Вимога (яка містить позначку «Уточнення»).
12.01.2021 (12:30 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Запитання до всієї закупівлі, далі по тексту - Запитання (яке містить позначку «Уточнення»).
У зв’язку з тим, що відповідні Вимога та Запитання є ідентичними за змістом, прийняте рішення про одночасний розгляд цих звернень до замовника та відповідно прийняття загального (єдиного) рішення за результатами цього розгляду.
Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) у вимогах до технічних, якісних та інших характеристик до предмета закупівлі зазначено наступне:
- «5. Формат газети: А3.»;
- «6. Обсяг надання послуг: становить 39 000 см. кв. друкованої площі.
Обсяг може бути зменшений в залежності від фактичної потреби замовника в оприлюдненні відповідної інформації».
Також вказано вимогу щодо періодичності видання, а саме:
- « 4. Періодичність видання:
- 1 раз на тиждень обов’язково;
- додаткове видання на письмову вимогу замовника. Узгоджується Замовником з виконавцем завчасно у строк не пізніше як за 2 (два) робочих дні до публікації».
Відповідно до вимог п. 2.4. Додатку № 3 до Оголошення, на підтвердження вимогам до кваліфікації Учасника у складі пропозиції учасники мають надати: «…Інформацію за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі використання), заповнену відповідно до Додатку № 2 оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі з вказівкою друкованого засобу, що запропонований учасником для надання послуг.».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі.
Водночас, Додатком № 4 до Оголошення передбачено, що зазначені в цьому додатку вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов договору.
Тобто, умови щодо розміру, кількості та матеріалу (вказані у вимогах відповідного Оголошення) можуть бути доповнені до договору про закупівлі під час його укладення.
Враховуючи все вищенаведене, внесення змін до Оголошення, а саме: доповнення (уточнення) Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг – умовами щодо розміру, кількості та матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк, крім зобов'язання продовження замовником строку подання пропозицій не менше ніж на два робочих дні (абз. 4 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») – жодним чином не вплине та не змінить вимоги та умови спрощеної закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.
Отже, у задоволенні вимог заявника про зазначення розміру, кількості і матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк в договорі (замовником розуміється як у Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг), які містяться у Вимозі до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1 та Запитанні до всієї закупівлі (спрощена закупівля: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с) – відмовлено.
12.01.2021 (12:30 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Запитання до всієї закупівлі, далі по тексту - Запитання (яке містить позначку «Уточнення»).
У зв’язку з тим, що відповідні Вимога та Запитання є ідентичними за змістом, прийняте рішення про одночасний розгляд цих звернень до замовника та відповідно прийняття загального (єдиного) рішення за результатами цього розгляду.
Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) у вимогах до технічних, якісних та інших характеристик до предмета закупівлі зазначено наступне:
- «5. Формат газети: А3.»;
- «6. Обсяг надання послуг: становить 39 000 см. кв. друкованої площі.
Обсяг може бути зменшений в залежності від фактичної потреби замовника в оприлюдненні відповідної інформації».
Також вказано вимогу щодо періодичності видання, а саме:
- « 4. Періодичність видання:
- 1 раз на тиждень обов’язково;
- додаткове видання на письмову вимогу замовника. Узгоджується Замовником з виконавцем завчасно у строк не пізніше як за 2 (два) робочих дні до публікації».
Відповідно до вимог п. 2.4. Додатку № 3 до Оголошення, на підтвердження вимогам до кваліфікації Учасника у складі пропозиції учасники мають надати: «…Інформацію за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі використання), заповнену відповідно до Додатку № 2 оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі з вказівкою друкованого засобу, що запропонований учасником для надання послуг.».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі.
Водночас, Додатком № 4 до Оголошення передбачено, що зазначені в цьому додатку вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов договору.
Тобто, умови щодо розміру, кількості та матеріалу (вказані у вимогах відповідного Оголошення) можуть бути доповнені до договору про закупівлі під час його укладення.
Враховуючи все вищенаведене, внесення змін до Оголошення, а саме: доповнення (уточнення) Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг – умовами щодо розміру, кількості та матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк, крім зобов'язання продовження замовником строку подання пропозицій не менше ніж на два робочих дні (абз. 4 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») – жодним чином не вплине та не змінить вимоги та умови спрощеної закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.
Отже, у задоволенні вимог заявника про зазначення розміру, кількості і матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк в договорі (замовником розуміється як у Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг), які містяться у Вимозі до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1 та Запитанні до всієї закупівлі (спрощена закупівля: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с) – відмовлено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-05-002667-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШИЛЕНКО ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3417007394
Дата подання: 12 січня 2021 12:18
Уточнение
Добрый день. Укажите размер , количество и материал на котором нужна печать в договоре
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2021 11:40
12.01.2021 (12:18 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Вимогу до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1, далі по тексту - Вимога (яка містить позначку «Уточнення»).
12.01.2021 (12:30 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Запитання до всієї закупівлі, далі по тексту - Запитання (яке містить позначку «Уточнення»).
У зв’язку з тим, що відповідні Вимога та Запитання є ідентичними за змістом, прийняте рішення про одночасний розгляд цих звернень до замовника та відповідно прийняття загального (єдиного) рішення за результатами цього розгляду.
Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) у вимогах до технічних, якісних та інших характеристик до предмета закупівлі зазначено наступне:
- «5. Формат газети: А3.»;
- «6. Обсяг надання послуг: становить 39 000 см. кв. друкованої площі.
Обсяг може бути зменшений в залежності від фактичної потреби замовника в оприлюдненні відповідної інформації».
Також вказано вимогу щодо періодичності видання, а саме:
- « 4. Періодичність видання:
- 1 раз на тиждень обов’язково;
- додаткове видання на письмову вимогу замовника. Узгоджується Замовником з виконавцем завчасно у строк не пізніше як за 2 (два) робочих дні до публікації».
Відповідно до вимог п. 2.4. Додатку № 3 до Оголошення, на підтвердження вимогам до кваліфікації Учасника у складі пропозиції учасники мають надати: «…Інформацію за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі використання), заповнену відповідно до Додатку № 2 оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі з вказівкою друкованого засобу, що запропонований учасником для надання послуг.».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі.
Водночас, Додатком № 4 до Оголошення передбачено, що зазначені в цьому додатку вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов договору.
Тобто, умови щодо розміру, кількості та матеріалу (вказані у вимогах відповідного Оголошення) можуть бути доповнені до договору про закупівлі під час його укладення.
Враховуючи все вищенаведене, внесення змін до Оголошення, а саме: доповнення (уточнення) Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг – умовами щодо розміру, кількості та матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк, крім зобов'язання продовження замовником строку подання пропозицій не менше ніж на два робочих дні (абз. 4 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») – жодним чином не вплине та не змінить вимоги та умови спрощеної закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.
Отже, у задоволенні вимог заявника про зазначення розміру, кількості і матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк в договорі (замовником розуміється як у Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг), які містяться у Вимозі до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1 та Запитанні до всієї закупівлі (спрощена закупівля: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с) – відмовлено.
12.01.2021 (12:30 год.) по вказаній спрощеній закупівлі у встановленому порядку подано Запитання до всієї закупівлі, далі по тексту - Запитання (яке містить позначку «Уточнення»).
У зв’язку з тим, що відповідні Вимога та Запитання є ідентичними за змістом, прийняте рішення про одночасний розгляд цих звернень до замовника та відповідно прийняття загального (єдиного) рішення за результатами цього розгляду.
Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення) у вимогах до технічних, якісних та інших характеристик до предмета закупівлі зазначено наступне:
- «5. Формат газети: А3.»;
- «6. Обсяг надання послуг: становить 39 000 см. кв. друкованої площі.
Обсяг може бути зменшений в залежності від фактичної потреби замовника в оприлюдненні відповідної інформації».
Також вказано вимогу щодо періодичності видання, а саме:
- « 4. Періодичність видання:
- 1 раз на тиждень обов’язково;
- додаткове видання на письмову вимогу замовника. Узгоджується Замовником з виконавцем завчасно у строк не пізніше як за 2 (два) робочих дні до публікації».
Відповідно до вимог п. 2.4. Додатку № 3 до Оголошення, на підтвердження вимогам до кваліфікації Учасника у складі пропозиції учасники мають надати: «…Інформацію за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі використання), заповнену відповідно до Додатку № 2 оголошення про проведення відповідної спрощеної закупівлі з вказівкою друкованого засобу, що запропонований учасником для надання послуг.».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі.
Водночас, Додатком № 4 до Оголошення передбачено, що зазначені в цьому додатку вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов договору.
Тобто, умови щодо розміру, кількості та матеріалу (вказані у вимогах відповідного Оголошення) можуть бути доповнені до договору про закупівлі під час його укладення.
Враховуючи все вищенаведене, внесення змін до Оголошення, а саме: доповнення (уточнення) Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг – умовами щодо розміру, кількості та матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк, крім зобов'язання продовження замовником строку подання пропозицій не менше ніж на два робочих дні (абз. 4 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») – жодним чином не вплине та не змінить вимоги та умови спрощеної закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.
Отже, у задоволенні вимог заявника про зазначення розміру, кількості і матеріалу, на якому потрібно здійснювати друк в договорі (замовником розуміється як у Додатку № 4 до Оголошення - Проект договору про надання послуг), які містяться у Вимозі до всієї закупівлі UA-2021-01-05-002667-с.а1 та Запитанні до всієї закупівлі (спрощена закупівля: код згідно ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком - Послуги, пов’язані з друком, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-002667-с) – відмовлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР" |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "РЕПОРТЕР" #30695679 |
Переможець |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2022 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 17:34
|
ДУ 2 Репортер.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:05
|
ДУ 1 Репортер.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 16:37
|
Договір.pdf | укладений |
26 січня 2021 16:36
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 квітня 2021 10:19
|
49 810,00 UAH | UA858201720344230015000046934 Виконком Нікопольської міськради |
UA363052990000026007050215733 ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР" |
Оплачений |
31 травня 2021 09:59
|
26 915,00 UAH | UA858201720344230015000046934 Виконком Нікопольської міськради |
UA363052990000026007050215733 ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР" |
Оплачений |
30 червня 2021 11:33
|
32 755,00 UAH | UA858201720344230015000046934 Виконком Нікопольської міськради |
UA363052990000026007050215733 ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР" |
Оплачений |
04 серпня 2021 10:02
|
36 595,00 UAH | UA858201720344230015000046934 Виконком Нікопольської міськради |
UA363052990000026007050215733 ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР" |
Оплачений |
05 листопада 2021 10:48
|
41 775,00 UAH | UA858201720344230015000046934 Виконком Нікопольської міськради |
UA363052990000026007050215733 ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР" |
Оплачений |
30 грудня 2021 10:25
|
7 150,00 UAH | UA858201720344230015000046934 Виконком Нікопольської міськради |
UA363052990000026007050215733 ТОВ"IЦ"РЕПОРТЕР" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |