Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-01-05-001997-a 22c681bc895d4dda92097a0f2386f789
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Дмитро Юрійович

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: https://strazhesko.org.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Падалка Дмитро Юрійович
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2021 22:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, перелік критерії та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерії викладено у файлі до цього оголошення "Оголошення (документація) про проведення спрощеної закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (деталізований код ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги Виконавцю протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту здачі-приймання робіт (надання послуг) / Під час проведення спрощеної процедури усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами цієї документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися автентичним перекладом українською мовою, засвідчений підписом уповноваженою особою учасника та печаткою. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2021 22:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 22:54
Проект Договору.docx
05 січня 2021 22:54
Оголошення (документація) про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Либідьліфт 164 920,56
UAH з ПДВ
164 920,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 20:19
Копія Статуту.pdf
18 січня 2021 20:19
Копія дозволу.pdf
18 січня 2021 20:19
Копія ліцензії.pdf
18 січня 2021 20:19
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2021 20:19
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Либідьліфт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Либідьліфт
#34492059
Переможець 164 920,56
UAH з ПДВ
20 січня 2021 22:22

Документи

20 січня 2021 22:22
Електронний підпис
20 січня 2021 22:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 22:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Либідьліфт
#34492059
164 920,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2021 22:22
Електронний підпис
20 січня 2021 22:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2022 11:37
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:12
Додаткова угода 2 до договору 01/СЗ-21.pdf зміни до договору
27 січня 2022 15:11
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:59
Додаткова угода 1 до договору 01_СЗ-21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 16:23
Договір укладений
28 січня 2021 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пп. 8) п. 10.5. Договору № 01/СЗ-21 від 28.01.2021 р. дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2022 р., та викласти п. 10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє по 31 березня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня 2022 року по 31 березня 2022 року, визначається Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису та/або фінансового плану Замовника.
Номер договору про закупівлю: 01/СЗ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1 до договору 01_СЗ-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пп. 8) п. 10.5. Договору №01/СЗ-21 від 28.01.2021 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України й враховуючи Додаткову угоду № 1 від 29.12.2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Постачальник зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі №01/СЗ-21 від 28.01.2021 року в період з 24.01.2022 року по 31.03.2022 року включно. 2. Збільшити суму Договору на: 27 486,76 грн. (Двадцять сім тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 76 копійок) в т.ч. ПДВ – 4581,13 грн. (Чотири тисячі п'ятсот вісімдесят одна гривня 13 копійок), що не перевищує 20% від вартості Договору, укладеному в попередньому році. 3. 1.2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить: 192 407,32 грн. (Сто дев'яносто дві тисячі чотириста сім гривень 32 копійки) в т.ч. ПДВ – 32 067,89 грн. (Тридцять дві тисячі шістдесят сім гривень 89 копійок).» 4. Специфікацію до Договору викласти в новій редакції (Додаток №1). 5. Усі інші умови залишаються незмінними. 6. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору №02/ТД-21 від 15.03.2021 року. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по 31.03.2022 рік включно.
Номер договору про закупівлю: 01/СЗ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 2 до договору 01/СЗ-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 192 407,32
UAH (в тому числі ПДВ 32 067,89 UAH)